ТОВ „Міжнародний виставковий центр” (МВЦ, м.Київ, Броварський проспект,15) інформує про виставкові заходи, які відбудуться з 6 по 8 листопада 2018 року за підтримки та активної участі Мінрегіону, Мінприроди, Міненерговугілля, Держводагенства, інших галузевих інституцій:

ХVI Міжнародна спеціалізована виставка „AQUAUKRAINE-2018” (водопідготовка, водопостачання, водовідведення, очишення стічних вод, насосне обладнання, труби та трубопровідна арматура, фільтри, прилади контролю та обліку).

XI Міжнародна спеціалізована виставка „ Енергоефективність. Відновлювана енергетика - 2018” (енергозберігаючі технології, обладнання, матеріали для промисловості, ЖКГ, АПК, енергоефективні проекти для модернізації підприємств, обладнання для заміщення природного газу, альтернативні види палива, відновлювані джерела енергії).

ХVI Міжнародні спеціалізовані виставки „КомунТех-2018”, „ДорТехЕкспо-2018” (комунальна та дорожньо – будівельна техніка, спецтехніка, управління відходами, благоустрій, засоби організації дорожнього руху, освітлення вулиць та доріг).

VIII Спеціалізована виставка„ ЄвроБудЕкспо-2018” (будівельні матеріали, конструкції, технології для промислового, житлового будівництва та соціальної сфери, інструменти, обладнання, енергозбереження в будівництві).

VI Спеціалізована виставка „Екологія підприємництва - 2018” (очищення промислових викидів в атмосферу, утилізація відходів виробництва, полімерів, гумовотехнічних виробів, екологічний моніторинг, поводження з небезпечними відходами).

Міжнародна спеціалізована виставка „ELECTROINSTALL-2018” (низьковольтне обладнання, електронні пристрої, електролічильники, кабелі, шинопроводи, електротехнічні корпуси, електромонтажні інструменти, розетки, вимикачі, промислові роз’єми, електронні компоненти і системи).

ХVI Міжнародна спеціалізована виставка „Енергетика в промисловості - 2018” (електротехнічне, енергетичне устаткування, системи автоматизації для електростанцій, підстанцій, високовольтних ліній електропередачі, розподільчих електромереж).

III Міжнародна спеціалізована виставка гірничодобувної промисловості „MININGINDUSTRYEXPO-2018 ” (бурильні установки, інструмент, прохідницькі та очисні комплекси, шахта та карєрна спецтехніка, гірничозбагачувальне обладнання) .

III Міжнародна спеціалізована виставка „НАФТОГАЗЕКСПО-2018” (технології, обладнання та сервіс для розвідки, видобутку, транспортування, переробки нафти і газу).

Одночасно з виставками за участю високих посадових осіб відбудуться науково-практичні заходи, присвячені актуальним питанням сьогодення щодо реалізації та вдосконалення державної політики в реальному секторі економіки. Відвідування – безкоштовне.

За довідками звертатися за тел.: (044) 201-11-59, 201-11-57, 201-11-62; сайт:www.iec-expo.com.ua                           

Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за підтримки ЄС та Уряду Німеччини та відповідно до статті 20 Директиви 2012/27ЄС створено в Україні Фонд енергоефективності (далі ФЕЕ), для роботи якого передбачено фінансування з державного бюджету, ЄС та Німеччини (в рамках міжнародної співпраці) співфінансуватимуть проекти та технічну допомогу.

Ключовими учасниками ФЕЕ є об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). Обов’язковим та першочерговим заходом є проведення енергоаудиту, який визначить енергетичні характеристики будинку, обґрунтування заходів з енергоефективності та їх орієнтовну вартість. В разі виконання всіх робіт та умов передбачених програмами ФЕЕ, останній проводить виплату в межах 40 відсотків від загальної вартості проекту.

Впровадження інструментів підтримки енергоефективних заходів у житловому секторі шляхом залучення грантових програм підтримки енергоефективності дозволить: досягти зниження рівня споживання енергії, зниження витрат на комунальні послуги та бюджетних витрат на соціальне забезпечення; підвищення рівня комфорту та якості життя громадян, підвищення якості майна; стимулювання економічної діяльності та сектору малого та середнього бізнесу.

Відділ економічного розвитку та торгівлі РДА

         Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області інформує, що Кабінет Міністрів України ухвалив розпорядження „Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення” від 05.09.2018 №649-р, яким передбачено проведення Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами виконавчої влади, спільно з органами місцевого самоврядування комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками. Цей нормативний акт розроблено Міністерством соціальної політики за результатами наради з питань детінізації ринку праці під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана.      

         Розпорядженням передбачено посилення координації органів державної влади в питаннях проведення роз’яснювальної роботи, здійснення заходів щодо виявлення фактів застосування незадекларованої праці, а також перегляд актів органів виконавчої влади та внесення змін до них, з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин. Також міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, доручається переглянути власні нормативно-правові акти та внести до них зміни, з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками під час реалізації наданих повноважень. Реалізація акта сприятиме підвищенню ефективності державної політики щодо захисту трудових прав людей, зменшенню застосування незадекларованої праці та посиленню дисципліни сплати податків. Для проведення заходів з легалізації найманої праці роботодавцями,  Прем’єр – міністром В.Гройсманом надано місячний термін, тобто до 05.10.2018 року. Після закінчення зазначеного терміну, контролюючими органами будуть проводитись перевірки, щодо виявлення неоформлених найманих працівників, маскування трудових відносин під виглядом інших форм діяльності та інше. За порушення трудового законодавства у 2018 році для роботодавців загрожують чималі штрафи, а саме: за одного неоформленого працівника – штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат, а це 111 690 гривень.

         Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області рекомендує роботодавцям, які використовують найману працю без належного оформлення трудових відносин, забезпечити виконання вимог трудового законодавства відповідно до Кодексу законів про працю України. 

За матеріалами Ужгородського управління ГУ ДФС у Закарпатській області

Доводимо до вашого відома, що відповідно до законодавства за допуск працівників до роботи без оформлення трудового договору роботодавець несе відповідальність.

Наразі органи Пенсійного фонду України в Закарпатській області спільно з управлінням Держпраці, головним управлінням Державної фіксальної служби в Закарпатській області проводять інформаційно-роз’яснювальну кампанію серед роботодавців і найманих працівників про ризики використання нелегальної праці і виплати зарплати в «конвертах». Але вже, починаючи з жовтня ц. р., проводитимуться перевірки суб’єктів господарювання. У разі виявлення фактів нелегального працевлаштування працівників до таких роботодавців вживатимуться жорстокі заходи впливу.

Пам’ятайте, ухиляючись від офіційного оформлення трудових відносин, виплачуючи заробітну плату в «конвертах», ви позбавляєте своїх працівників трудових прав:

-         на достойну пенсію;

-         на основну та додаткову відпустку;

-         на оплату лікарняного;

-         на дотримання встановленої законодавством норми тривалості робочого часу;

-         на гарантії за колективним договором;

-         на отримання допомоги по безробіттю залежно від страхового стажу та інше.

Через несплату роботодавцем єдиного соціального внеску та інших соціальних внесків працівникові не зараховується страховий стаж та можливість отримання заробленої пенсії за віком, по інвалідності чи в інших випадках, передбачених законодавством, адже пенсія призначається тільки з офіційно нарахованої заробітної плати.

За інформацією Ужгородського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської області

Міністерство юстиції України наказом від 29 серпня 2018 року № 2824/5 внесло зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», виклавши їх у новій редакції, зокрема:

  • про державну реєстрацію створення юридичної особи (форма 1);
  • про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту (форма 2);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 3);
  • про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 4);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 5);
  • про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 6);
  • про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (форма 8);
  • про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (форма 9).

Мінюст доручив технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань забезпечити обов’язкове заповнення інформації про наявність або відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та відомостей про нього в зазначеному Реєстрі.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня офіційного опублікування.

Завідувач сектору-державний реєстратор сектору державної

реєстрації райдержадміністрації  М.КОЗУБ

З метою забезпечення охорони та збереження в належному стані середовища перебування, шляхів міграції і місць природного відтворення (нерестовищ) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах району, відповідно до статей 14, 16, 38, 39 Закону України «Про тваринний світ», розпорядження голови Закарпатської облдержадміністрації 03.09.2018 №582 „Про заходи з охорони водних біоресурсів на період осінньо-зимового нересту риби у Закарпатській області”, з вересня 2018 року до січня 2019 року встановлено заборону вилову риби та інших водних біоресурсів на рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах).

В нерестовий період любительська риболовля може бути дозволена органами рибоохорони у спеціально визначених водоймах однією поплавкою або донною вудкою і з одним гачком та спінінгом з берега.

Шановні мешканці Ужгородщини (рибалки)!

Просимо Вас в даний період бережно ставитися до водних біоресурсів, які готуються до нересту. Також, в разі виявлення фактів порушення «Правил любительського та спортивного рибальства» просимо Вас повідомляти про це управління Державного агентства рибного господарства у Закарпатській області.

Спільними зусиллями збережемо водні біоресурси!

Ужгородська районна державна адміністрація розробила проект розпорядження „Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Ужгородської районної державної адміністрації”.

Проект розпорядження Ужгородської райдержадміністрації визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Зауваження та пропозиції щодо даного проекту розпорядження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань просимо подавати протягом одного календарного місяця з дня оприлюднення проекту розпорядження у письмовому або електронному вигляді за адресою: Ужгородська районна державна адміністрація, 88017, місто Ужгород, вулиця Загорська, 10, web-сайт: www.uzh-rda.gov.ua, e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua, або Центр надання адміністративних послуг Ужгородської райдержадміністрації, 88015, місто Ужгород, вулиця Минайська, 40, e-mail:centrnap@meta.ua.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу буде оприлюднено не пізніше 5 робочих днів з дня оприлюднення даного оголошення шляхом розміщення на офіційному web-сайті райдержадміністрації в мережі Інтернет‒www.uzh-rda.gov.ua, в рубриці „Економіка і бізнес”, підрубрика „Регуляторна політика”.

Ужгородська районна державна адміністрація

13 вересня 2018 року

Ужгородський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді приймає на роботу працівників:

1) практичного психолога. Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра за спеціальністю «Психологія» та напрямом підготовки «Практична психологія» або «Психологія», без вимог до стажу роботи.

2) фахівця із соціальної роботи І категорії. Кваліфікаційні вимоги: вища освіта другого рівня за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра за спеціальністю «Соціальна робота» та напрямом підготовки «Соціальна робота» або «Соціальна допомога», без вимог до стажу роботи або вища освіта другого рівня за іншою спеціальністю (напрямком підготовки) за наявності стажу роботи у соціальній сфері не менше одного року.

Прийом документів проводиться за адресою м. Ужгород, вул. Гойди, 8  (3 поверх) Ужгородський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, тел. (0312) 61-62-04 або 0506473990.                

Ужгородське об’єднане управління Пенсійного фонду України інформує, що відтепер усі категорії пенсіонерів, які отримують пенсійні виплати через «Ощадний банк України», мають право отримувати електронне посвідчення (ЕПП).

Запровадження електронного пенсійного посвідчення значно розширює можливості його користувача, адже одночасно і платіжна банківська картка, і пенсійне посвідчення, і електронний цифровий підпис. За його допомогою можна не лише отримувати пенсію, а і провести оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку безпосередньо в магазині. Крім того, користувач через Інтернет-мережу отримує доступ до інших онлайн-сервісів, а також повний спектр банківських послуг. А ще власник ЕПП в подальшому зможе пред’явити цю картку для користування пільгами у праві на проїзд у громадському транспорті або для отримання знижки при розрахунку в торговельній мережі.

Оскільки електронне пенсійне посвідчення містить графічну та електронну інформацію про власника та ключ електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер отримує доступ до всіх державних електронних сервісів, може замовляти документи на веб-порталах органів влади та переглядати інформацію про розмір своєї пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески тощо.

Для отримання електронного пенсійного посвідчення пенсіонеру необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання, подати відповідну заяву, долучивши до неї копії паспорта громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, фотографію розміром 30х25 мм. Внутрішньо переміщена особа додатково надає довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи. Відтак особисто прийти до зазначеного у заяві відділення «Ощадбанку» й отримати посвідчення.

Інваліди І та ІІ груп, які потребують постійного догляду, та особи, які досягли 80-річного віку, можуть звернутись до управління Пенсійного фонду по телефону або на електронну пошту для подачі заяви на дому.

Електронне пенсійне посвідчення виготовляється безкоштовно упродовж 30 робочих днів із дня подачі заяви до управління Пенсійного фонду.

За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу обслуговування громадян за адресою: м.Ужгород, вул.Загорська, 2, І поверх (каб.9).

Якщо Вам виповнилося 18 років

Якщо Ви змінили зареєстроване місце проживання

Якщо на минулих виборах Ви не знайшли себе у списках

 Якщо Ваші дані були записані з помилками

просимо Вас звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців
 

Перевірте свої дані у Державному реєстрі виборців

   Персональні дані громадян включених до Державного реєстру виборців є захищеними і тому інформація щодо змісту персональних даних телефоном не розповсюджується.

     Інформація щодо персональних даних надається лише за письмовим зверненням виборця відповідно до ст.20, ст.21 Закону «Про Державний реєстр виборців». Виборець може особисто звернутися з письмовим запитом до відділу ведення Реєстру за своєю виборчою адресою щодо змісту його персональних даних у Реєстрі, пред'явивши паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа недавно набула громадянства України). Виборець, постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на таке звернення іншу особу.

Ось тут можна перевірити особисті дані: https://www.drv.gov.ua/ords/f?p=111:LOGIN

Також Ви можете дізнатися, чи включено Вас до Державного реєстру виборців та перевірити, чи правильно вказано у Державному реєстрі виборців Ваші прізвище, ім’я, по-батькові та виборчу адресу. Для цього потрібно зареєструватися в "Особистому кабінеті виборця" та зробити відповідний запит. Це займе лише кілька хвилин Вашого часу.

Орієнтовно протягом доби Ви отримаєте відомості щодо своїх даних у Державному реєстрі виборців на електронну адресу, вказану при реєстрації.
Подання та обробка даних здійснюються у відповідності до Закону "Про захист персональних даних".

Зверніть увагу!

У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися до органу ведення Державного реєстру виборців за своєю виборчою адресою, пред'явивши паспорт громадянина України.

Контактна інформація
Поштова адреса:
88017, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород,вул..Загорська,10 (3-й поверх,каб.318)
Телефон / факс:
(0312)64-34-58,(0312)61-54-33

Прийом громадян: понеділок - п’ятниця з 08:00-17:00, перерва: 12:00-12:45