Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2019 року

Державною адміністрацією вся робота концентрується на реалізації громадянам конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян” (зі змінами) та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Так, на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 та заходів зазначених у розпорядженнях голів Закарпатської обласної та районної державних адміністрацій на кожне півріччя розробляються та затверджуються графіки: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні; графік проведення дня контролю, в рамках якого здійснюється перевірки додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад та структурних підрозділах райдержадміністрації.

Відповідно до вимог пункту 1.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 № 109/2008головою райдержадміністрації затверджено графік роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади”(тел. 61-29-17). Також у райдержадміністрації є телефон „гарячої лінії”, жителі району зможуть зателефонувати за номером (61-55-09) поставити запитання особистого характеру та отримати необхідну інформацію.

Про дні, години, номери телефонів, за якими можна поспілкуватися з відповідною посадовою особою, мешканці району можуть ознайомитись на офіційному сайті райдержадміністрації.

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян щороку на засіданнях колегій державної адміністрації розглядаються питання роботи із зверненнями. Так, в січні 2019 року розглянуто питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2018 року”, у липні місяці – „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за І півріччя 2019 року”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян розміщена на сайті райдержадміністрації.

Так, За 9 місяців 2019 року на адресу голови Ужгородської районної державної адміністрації надійшло 656 індивідуальних та колективних звернень. Серед них індивідуальні становлять 94 % або 617, а колективні 6% або 39. Загалом протягом аналізованого періоду до райдержадміністрації звернулись 1681 громадянин.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду до райдержадміністрації звернулись:

інваліди І групи – 10, інваліди ІІ групи – 18, інваліди ІІІ групи – 4, багатодітні сім’ї – 7, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС – 1, пенсіонери – 168, безробітні – 2, учасники бойових дій –9 та інші;

статтю: 381 жінок та 222 чоловіків; через уповноважену особу надійшло 23 звернення та 2 – анонімні.

На особистих прийомах (в тому числі виїзних) у голови та заступників голови державної адміністрації отримано 36 звернень.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає Указ Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Зокрема, за аналізований період до райдержадміністрації звернулись 2 жінки, яким присвоєне звання „Матері героїні”. Ці звернення розглянуто особисто головою райдержадміністрації.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви – 99 %, скарги – 1 %.

Протягом 9 місяців 2019 року в своїх зверненнях громадяни порушили 658 питань різної тематики.

Як і в минулих роках (2016, 2017, 2018), переважають питання соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги та призначення пільг, субсидій. Із загальної кількості вони становлять 329 або 50%.

За характером основних питань, з якими звертаються громадяни це: земельні питання – 56 або 8,5 %, питання сім’ї, захисту прав дітей – 71 або 11% звернень, питання пов’язані з отриманням кредиту – 82 або 12 %, комунального господарства та житлові – 42 або 6 % звернень,                      питання транспорту – 15 або 2 % звернень, питання охорони здоров’я – 17 або 2,5 % звернень від загальної кількості та інші.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Холмківської (90), Худлівської (51), Оноківської (47), Середнянської селищної (41), Киблярівської (34), Р.Комарівської (31) сільських рад та інші. 35 звернень надійшли від жителів м. Ужгород.

Серед загальної кількості звернень є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації (490 або 75%), а є такі, які надійшли через інші організації (166 або 25%). Так, від облдержадміністрації до райдержадміністрації надійшло на розгляд 17 звернень.

Найбільша кількість звернень громадян розглянута управлінням соціального захисту населення – 49 %, службою у справах дітей – 11%, відділом економічного розвитку та торгівлі – 12%, відділом інфраструктури та житлово-комунального господарства – 10%, юридичним відділом – 8%, відділом містобудування та архітектури – 5%, відділом охорони здоров’я – 3% від загальної кількості. Решта звернень розглянуті іншими структурними підрозділами райдержадміністрації.

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації 61% вирішені позитивно, 33% – надано кваліфіковані роз’яснення, 4% – вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 1 % – надіслані за належністю в інші організації.

Також райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну Установу Закарпатський обласний контактний центр.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 144 звернення.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та пільг; забезпечення хворих безкоштовними ліками; питання транспорту та інші.

На ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті у встановлені законодавством строки, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням вимог законодавства про звернення громадян.

Остання зміна сторінки: 16-10-2019 10:48