Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2019 році

         Державною адміністрацією вся робота концентрується на реалізації громадянам конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” та  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

         Так, на виконання вищезазначеного Указу Президента України розроблені та затверджені наступні графіки: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні; графік звітування голів виконавчих комітетів Середнянської селищної та сільських рад перед головою райдержадміністрації щодо  роботи зі зверненнями громадян на І та ІІ півріччя 2019 року та графік проведення щомісячного дня контролю на 2019 рік.

У 2019 році на виїзних прийомах у голови та заступників голови райдержадміністрації побувало 56 громадян. За результатами зареєстровано 46 звернень. Більшість звернень вирішувались відразу на місці, інші – бралися  на контроль і вирішувались у визначені законодавством терміни.

В райдержадміністрації функціонує пряма телефонна лінія „Запитай у влади” (тел. 61-29-17). Згідно затвердженого графіку роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” головою, заступниками голови райдержадміністрації проведено 6 прямих телефонних ліній (12.02.2019, 13.03.2019, 18.04.2019, 16.07.2019, 14.08.2019, 19.09.2019).

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на засіданнях колегій райдержадміністрації розглядаються питання роботи із зверненнями. Так, в січні 2019 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році”, у липні місяця – „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднювалася на сайті райдержадміністрації.

 Так, у 2019 році до райдержадміністрації надійшло 882 звернення, що на  399 менше  ніж у 2018 році. Серед них індивідуальні становлять 809, а колективні 73. Загалом протягом аналізованого періоду в райдержадміністрацію звернулось 2318 громадян. 

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

– соціальним станом: пенсіонери – 227, працівники бюджетної сфери – 8, безробітні – 2, багатодітні сім’ї – 13, учасники бойових дій – 19 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 54 (інваліди І групи – 17, інваліди ІІ групи – 26, інваліди ІІІ групи – 11);

-  статтю: 513 жінок та 288 чоловіків.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати–героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Зокрема, за аналізований період до райдержадміністрації  звернулися 3 ветерани праці та 2 жінки, яким присвоєно звання «Матері героїні». Ці звернення розглянуті особисто головою райдержадміністрації.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви –  98, 5 %, скарги –  1,5 %.

Як і в минулих роках (2016, 2017, 2018), переважають питання  соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги та призначення пільг, субсидій. Із загальної кількості вони становлять 440 або 50%. Такі заяви розглядаються управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації.

За  характером основних питань, з якими зверталися громадяни це: земельні питання – 73, питання сімейної та гендерної політики, захист прав дітей – 98, питання пов’язані з отриманням кредиту – 91, питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 45,  питання транспорту – 22, питання охорони здоров’я – 23, питання освіти – 26 та інші.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Холмківської (110), Худлівської (73), Оноківської (56), Середнянської селищної (53),   Руськокомарівської (44), Киблярівської (42) сільських рад та інші. 56 звернень надійшло від жителів м. Ужгород.

Серед загальної кількості є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації , а є такі, які надійшли через інші організації.

Так, з обласної державної адміністрації надійшло 30 звернень (майже половина із них зареєстровані за результатами особистих прийомів голови та заступників голови Закарпатської обласної державної адміністрації).

Найбільша кількість звернень громадян розглянута та виконана управлінням соціального захисту населення – 50 %, юридичним відділом – 25 %, відділом інфраструктури, житлово-комунального господарства – 6 %, службою у справах дітей – 10 %, відділом економічного розвитку та  торгівлі –  6 %, відділом охорони здоров'я – 2 %  від загальної кількості. Решта  звернень розглянуті іншими структурними підрозділами райдержадміністрації. 

 Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації  60 %  вирішені позитивно,  35 % - надано кваліфіковані роз’яснення, 3,6 % - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 1 % - надіслані за належністю в інші організації.

 Також, райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну установу Закарпатський обласний контактний центр.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 190 звернень.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та інші.

На  ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням вимог законодавства про звернення громадян.

 

Остання зміна сторінки: 22-01-2020 13:03