СКИНУТИ

До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!

Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 №2189-VIII„Про житлово-комунальні послуги” пільга надається у грошовій формі.

Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ „Ощадбанк” для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).

Пільговиками, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).

У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.

У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачуються, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перераховує надавачу послуг АТ „Ощадбанк” (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).

Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці.

За інформацією Посольства України в Грецькій Республіці 26-29 листопада 2019 року в м. Афінах (Грецька Республіка) пройде Грецько-Український бізнес-форум.

Зазначений захід відбуватиметься за участі ділових кіл Греції, Федерації підприємців Греції, торгових палат мм. Афіни та Пірей. Провідними напрямками форуму визначені аграрна, харчова промисловість, судноремонт/суднобудування, інновації. 

Програмою форуму передбачені відвідання виробничих потенціалів мм. Патри та Ламія (аграрна, харчова, хімічна промисловості), а також зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування та бізнесменами.  

Витрати на оренду приміщень для проведення бізнес-форуму та зустрічей, рекламу заходу, запрошення грецьких учасників беруть на себе Торгові палати мм. Пірей та Афіни як партнери з грецької сторони.

З української сторони співорганізатором заходу є громадська спілка „Міжнародний центр сприяння підприємництву”. Контактна особа: Володимир Пахній, тел. 068 599 33 22, електронна пошта: icpe/ua@gmail.com.

20-23 лютого 2020 року в м. Белград (Сербія) відбудеться 42-ий Міжнародний ярмарок туризму, а також Міжнародний ярмарок вина та Міжнародний ярмарок готельно-ресторанного обладнання.

У рамках Міжнародного ярмарку туризму планується організувати стенд для презентації туристичного потенціалу України.

Реєстраційна форма  та інформаційний буклет щодо ярмарку додаються.

Щодо всіх питань по згаданному заходу контактна особа в ПУ в РС – третій секретар Д.Гаріб (тел.00381631461815, e-mail:daryna.harib@mfa.gov.ua).

Приміські автобусні маршрути загального користування, що не виходять за межі території району, станом на жовтень 2019 року

Приміські автобусні маршрути загального користування, що не виходять за межі території Ужгородського району.

Змінено розпорядок робочого дня в райдержадміністрації

Відповідно до Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації”, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації 25.09.2019 № 515 ,,Про розпорядок робочого дня в обласній державній адміністрації”,

Розпорядження голови Ужгородської райдержадміністрації з 1 жовтня 2019 року встановлено новий розпорядок робочого дня в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації:

понеділок, вівторок, середа, четвер – з 8.30 до 17.30 год.,

п’ятниця – з 8.30 до 16.15 год.,

перерва на обід з 12.00 до 12.45 год.

Графік роботи центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації залишається незмінним:  

Понеділок, середа, четвер  9.00 – 18.00 год.

Вівторок 9.00 – 20.00 год.

П’ятниця 9.00 - 16.45 год.

Субота, неділя - вихідний

З першого жовтня 2019 року стартує монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Відповідно до ухваленого рішення паралельно функціонуватимуть дві системи надання пільг у грошовій формі - готівкова і безготівкова. 

Пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через АТ "Ощадбанк". Для цього АТ "Ощадбанк" вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. Після того, АТ "Ощадбанк" здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об'єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та АТ "Ощадбанк". 

Такий механізм розроблено для забезпечення максимальної зручності тих категорій громадян, які мають право на пільгу і звикли не витрачати сили і час на оплату житлово-комунальних послуг. Йдеться, перш за все, про людей похилого віку, які звикли до установленого алгоритму дій і не бажають його змінювати. При цьому  необхідною умовою надання пільг – є наявність номеру мобільного телефону. При відсутності номеру мобільного телефону, не відбудеться автоматичного призначення пільг.

Пільги у готівковій формі призначатимуться усім бажаючим пільговикам на підставі поданих особисто заяв до 15 жовтня до органів соціального захисту населення, які формуватимуть реєстри пільговиків для виплати пільг у готівковій формі і передаватимуть їх Мінсоцполітики. Після чого, Міністерство, опрацювавши отримані реєстри, надсилатиме їх до АТ "Ощадбанк" та переказуватиме зазначеному банку кошти для виплати монетизованих пільг.

Таким чином, кошти надходитимуть на особисті рахунки пільговиків, які зможуть зняти їх з власного рахунку у будь-який час.

Впровадження цих механізмів має на меті поєднати максимальну зручність для громадян зі створенням необхідних умов для розвитку прозорого та конкурентного ринку надання житлово-комунальних послуг.

Просимо всіх пільговиків звернути  увагу на дану інформацію та надати  номер мобільного телефону до управління соціального захисту населення у відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги.  (каб.3, 2-й поверх) , вул. Станційна, 56.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Розширено перелік адміністративних послуг 

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації розширив перелік адмінпослуг, а саме: Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, управління Держпраці у Закарпатській області, Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області та відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області.

З повним переліком адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП можна ознайомитись на сайті райдержадміністрації в рубриці "Адміністративні послуги". До кожної адміністративної послуги прикріплена інформаційна карта із зазначенням переліку необхідних документів, терміну виконання та розміру оплати (у випадку, якщо послуга платна), а також бланк чи зразок заяви.

Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) у рамках ініціативи ЄС ЕU4Business, розпочинає реєстрацію українських малих та середніх підприємств у секторі продуктів харчування та органічної продукції до участі в бізнес-делегації Торгової місії до Швеції та Данії, яка проходитиме із 17 до 22 листопада 2019 року за підтримки Державної установи “Офіс з просування експорту України” та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Метою торгової місії є створення торгових можливостей для українських виробників для виходу та/або розширенню присутності компаній на ринку Швеції та Данії через встановлення ділових контактів з потенційними партнерами.

Пріоритет надаватиметься виробникам наступних видів продукції: органічних продуктів харчування, зернових культур, меду, кондитерських виробів та шоколаду, олії, фруктів та ягід, продуктів їх переробки, чаю, кави.

Програма торгової місії включатиме:

Індивідуально організовані бізнес-зустрічі, заплановані іноземним консультантом;

Вивчення торгових можливостей Швеції та Данії;

Аналіз торгових можливостей Швеції та Данії та рекомендації щодо виходу на локальний ринок;

Візити на локальні підприємства, супермаркети, магазини тощо для обміну досвідом.

Вищезазначені послуги фінансуються ЄС у рамках ініціативи ЕU4Business, та організовуються ЄБРР. Учасники самостійно покривають лише витрати па переліт, проживання, харчування, індивідуальні витрати.

Десять компаній буде обрано до бізнес-делегації шляхом конкурсного

відбору, згідно до наступних критеріїв:        

Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;

Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);

Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;

Компанія має власні виробничі потужності;

Наявність веб-сайту англійською мовою;

Мінімум один учасник місіє від компанії вільно володіє англійською мовою;

Хороша репутація.

Звертаємо Вашу увагу, що до відбору допускають лише компанії, які брали участь у торгових місіях, організованих ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business, не більше двох разів.

Реєстрація на участь у місіє відкрита до 14 серпня 2019 року. За посиланням нижче можна ознайомитися з більш детальною інформацією щодо запланованого заходу, а також зареєструватися: http://bit.lv/TMSweden.

Контактна особа:    Юлія Котова (ikotova@fsr.org.ua) - керівник та

співорганізатор торгової місії, Проект “Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків”, що фінансується в рамках у ініціативи СС EU4Businessта реалізується ЄБРР.

До уваги громадськості!

Відповідно до Протоколу установчих зборів з формування нового складу Громадської ради при Ужгородській райдержадміністрації від 26 квітня 2018 року запрошуємо представників інститутів громадянського суспільства: громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України і провадять діяльність на території України, до складу Громадської ради при райдержадміністрації.

Для участі необхідно подати заяву в довільній формі, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадського суспільства (ІГС).

До заяви додаються:

- рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради;

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із Статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

-  відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Документи, оформлені належним чином, приймаються за адресою: 88017, м Ужгород, вул.Загорська, 10, каб. 312 (ІІІ поверх), відділ організаційної роботи апарату Ужгородської райдержадміністрації

у робочі дні - з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю - з 8.00 до 15.45 години.

Телефони для довідок: 616919. Контактна особа: Шляхта Ольга Василівна,

e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua

Зразки документів для участі в установчих зборах розміщено на офіційному веб-сайті Ужгородської державної адміністрації в рубриці „Громадська рада при райдержадміністрації”, підрубриці „Ініціативна група”. 

Порядок розгляду поданих документів та підстави для відмови представнику інституту громадянського суспільства визначаються згідно з Типовим положенням про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996