Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення 2 листопада 2018 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонувати на обласну „гарячу лінію” можна за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також можна надіслати „електронне звернення” перейшовши за адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext
Графік роботи „гарячої лінії” – з 8:00 до 17:00 години, з 12:00 до 13:00 обідня перерва.
Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати інформацію по питаннях призначення житлових субсидій на опалювальний період 2018-2019 роки.

Прес-служба ОДА