Під час генерації COVID-сертифікатів у Дії іноді виникають труднощі.
Заступник голови облдержадміністрації Олександр Пацкан зауважив, що закарпатці можуть звертатися у пункти допомоги з отримання документів про вакцинацію в Ужгороді, Хусті та Мукачеві.
«Уже майже місяць у трьох Центрах вакцинації в області діють спеціальні осередки, де можна отримати консультацію і допомогу в генерації документа, що підтверджує отримання щеплення проти коронавірусу», – зазначив Олександр Пацкан.
За його словами, також є алгоритм, який допоможе самостійно усунути ці труднощі:
- якщо ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані.
Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.
- якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат
Рекомендовано звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані.
- якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний»
Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал Дія — https://diia.gov.ua/.
- якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.
- якщо ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий»
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
- якщо ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка»
Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку Дія.
Остання зміна сторінки: 03-12-2021 09:46