Інформація
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до Ужгородської районної державної
адміністрації – районної військової адміністрації у І кварталі 2025 року
Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Ужгородської районної державної адміністрації - районної військової адміністрації протягом І кварталу 2025 року.
Основними формами роботи зі зверненнями громадян у відділі роботи зі зверненнями громадян апарату Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян управліннями та відділами районної державної адміністрації, згідно з резолюцією керівництва, організація прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.
Систематично оновлюються інформаційні стенди, які розміщені у доступному для огляду місці, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу зі зверненнями громадян та графіки прийому громадян.
Згідно затвердженого „Графіку особистого прийому громадян керівництвом Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації” проводився прийом громадян. З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду, функціонує „гаряча” телефонна лінія „Запитай у влади”, яка проводиться керівництвом адміністрації відповідно до затвердженого графіку. Протягом аналізованого періоду керівництвом Ужгородської районної військової адміністрації проведено 3 „гарячих” телефонних ліній.
У період з 01.01.2025 року по 31.03.2025 року до Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації надійшло 70 звернень (індивідуальних – 67, колективних – 3), що на 38 звернень менше, ніж в аналогічному періоді 2024 року.
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:
- соціальним станом: пенсіонери – 7, безробітні - 2 та інші;
- категоріями: інваліди різних нозологій – 8, одинока мати – 2, багатодітні сімʼї – 8, учасники бойових дій – 1, військовослужбовці – 2 та інші;
- статтю: 37 жінок та 33 чоловіків.
Керівництвом адміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
На виконання вимог законодавства України, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, районна державна адміністрація надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу uzh-rda@carpathia.gov.ua. Станом на 31 березня 2025 року в Ужгородській районній державній адміністрації - районній військовій адміністрації зареєстровано 1 електронне звернення.
Серед загальної кількості звернень, зареєстрованих у звітному періоді, є 32 звернення, які надійшли безпосередньо на адресу Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації, 5 звернень надіслані за належністю від Закарпатської обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову та обласну „гарячі лінії”. Ці звернення надходять до Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації через державні установи „Урядовий контактний центр” та „Закарпатський обласний контактний центр”. Протягом зазначеного періоду зареєстровано 32 звернення (34 звернень у аналогічному періоді 2024 року). Найбільш гостро постали питання соціального захисту, а саме надання консультацій, щодо оформлення різних видів соціальних допомог, в основному це звернення громадян (внутрішньо переміщених осіб), які зверталися з причин невиплати грошової адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.
Найбільша кількість звернень надійшла від жителів різних міст України (11), Холмківської ТГ (10), Середнянської ТГ (8), Костринської ТГ (4).
Проаналізувавши звернення, визначено основні види запитуваної інформації, а саме: питання соціального захисту, надання різних видів соціальних допомог; питання сімейної та гендерної політики, захисту дітей; питання праці; питання аграрної політики і земельних відносин. На 65 опрацьованих звернень було надано кваліфіковані обґрунтовані відповіді, 5 звернень перебувають на виконанні у відповідних структурних підрозділах.
Всі звернення, які надходили до установи, були вчасно опрацьовані уповноваженими структурними підрозділами адміністрації та скеровані до належного виконання під контролем керівництва. Також повідомляємо про те, що заяви, звернення, повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України „Про запобігання корупції”, станом на 31.03.2025 року, відсутні.
Ужгородська районна державна адміністрація – районна військова адміністрація і надалі працює над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.
Остання зміна сторінки: 09-04-2025 10:30