Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до Ужгородської районної державної

адміністрації – районної військової адміністрації  

за  9 місяців  2024 року

                                                                 

     Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Ужгородської районної державної адміністрації - районної військової адміністрації  протягом  9 місяців 2024 року.

     Основними формами роботи з розгляду звернень громадян у відділі роботи зі зверненнями громадян апарату Ужгородської  районної державної адміністрації – районної військової адміністрації є: контроль за забезпеченням належного розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян управліннями та відділами районної державної адміністрації, згідно з резолюцією керівництва, організація прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

     Згідно затвердженого „Графіку особистого прийому громадян керівництвом Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації” систематично проводився прийом громадян. Також, з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду, функціонувала „гаряча” телефонна лінія „Запитай у влади”,  яка проводиться керівництвом адміністрації відповідно до затвердженого графіку. Протягом звітного періоду керівництвом районної військової адміністрації було проведено 7 „гарячих” телефонних ліній.

У період з 01.01.2024 року по 30.09.2024 року до Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації надійшло 274 звернень (індивідуальних – 263, колективних – 11), що на 123 звернення менше, ніж в аналогічному періоді 2023 року.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

- соціальним станом: пенсіонери – 38, одинокі матері - 13 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 27, багатодітні сімʼї – 9, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 1, учасники бойових дій – 1, військовослужбовці – 2 та інші;

-  статтю: 173 жінки та 90 чоловіків.

Керівництвом адміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

На виконання вимог законодавства України, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, районна державна адміністрація надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу uzh-rda@carpathia.gov.ua. Станом на 30 вересня  2024 року в Ужгородській районній державній адміністрації - районній військовій адміністрації зареєстровано та розглянуто 13 електронних звернень.

Основну частину звернень, що надійшли до Ужгородської районної державної адміністрації - районної військової адміністрації, становлять заяви, у яких були порушені  питання різної тематики: питання соціального захисту (у цій категорії переважають питання призначення і виплати соціальних допомог)- 180  (65,45%), питання праці – 21 (7,64%),  питання сімейної та гендерної політики, захисту дітей – 17 (6,18%), питання сільського господарства та земельних відносин –  8 (4 %), питання комунального та дорожнього благоустрою – 7 (2,55%)  від загальної кількості та інші.

Серед загальної кількості  звернень, зареєстрованих у період з 01.01.2024 року по 30.09.2024 року,  є  83  звернення, які надійшли безпосередньо на адресу Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації, 82 звернення надіслані за належністю від Закарпатської  обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи „Урядовий контактний центр” проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову та обласну „гарячі лінії”. Ці звернення надходять до Ужгородської районної державної адміністрації – районної військової адміністрації через державні установи „Урядовий контактний центр” та „Закарпатський обласний контактний центр”. Протягом зазначеного періоду зареєстровано 109 звернень (310 звернень в аналогічному періоді 2023 року). Найбільш гостро постали питання соціального захисту населення, а саме: надання консультацій, щодо оформлення різних видів соціальних допомог, одноразових матеріальних, грошових допомог на лікування, реабілітацію, також переважають звернення громадян (внутрішньо переміщених осіб), які зверталися з причин невиплати грошової адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Велика кількість звернень надійшла від жителів різних міст України (67), Середнянської ТГ(45), Великоберезнянської  ТГ (28),  Баранинської  ТГ (18), Тур’є-Реметівської ТГ (17), Холмківської ТГ (17), Перечинської ТГ (16),

Всі звернення, які надходили до установи, були вчасно опрацьовані уповноваженими  структурними підрозділами адміністрації та скеровані до належного виконання під контролем керівництва. На 196 опрацьованих звернень надано кваліфіковані обґрунтовані відповіді; 72  надіслані за належністю, решта звернень перебувають на виконанні у відповідних структурних підрозділах. Ужгородська районна державна адміністрація – районна військова адміністрація і надалі працює над забезпеченням якісної  роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.

 

 

 

Остання зміна сторінки: 10-10-2024 11:00