Звіт щодо роботи із зверненнями громадян

Про розгляд  звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців  2021 року

 

Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2021 року.

Так, на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 розроблений та затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації; графік проведення щомісячного дня  контролю в управліннях, відділах райдержадміністрації та у виконавчих комітетах селищних та сільських рад  на 2021 рік. З метою посилення протиепідемічних та профілактичних заходів щодо недопущення поширення випадків COVID-19 особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації призупинено до закінчення карантину.

Щовівторка та щосереди з 9:00 до 16:00 в райдержадміністрації  працює телефон довіри (61-55-09), громадяни мають можливість звертатися до  керівництва райдержадміністрації з особистих питань. Крім того, функціонує „гаряча” телефонна лінія „Запитай у влади”, яка проводиться відповідно до затвердженого графіка (про дату і час проведення  повідомляється заздалегідь на вебсайті  райдержадміністрації).

В січні 2021 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2020 році”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян за І квартал та І півріччя оприлюднювалася на сайті райдержадміністрації.

Розпорядженням в.о. голови райдержадміністрації 19.05.2021 №132 „Про утворення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян” поновлено її склад та проведено 5 засідань.

У зв'язку з карантинними заходами на всій території України, пов’язаних із коронавірусом COVID-19, та на виконання вимог законодавства України щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування районна державна адміністрація надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу uzh-rda@carpathia.gov.ua.

 Так, за 9 місяців 2021 року до райдержадміністрації надійшло 409 індивідуальних та колективних звернень. Серед них індивідуальні становлять 94 % або 385, а колективні 6 % або 24. Загалом протягом аналізованого періоду в райдержадміністрацію звернулись 998 громадяни.  

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан та категорію, протягом аналізованого періоду звернулось за:

- соціальним станом: пенсіонери – 24, працівники бюджетної сфери – 2, безробітні – 18, учасники бойових дій – 11 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 25 (інваліди І групи – 6, інваліди ІІ групи – 13, інваліди ІІІ групи –  6), багатодітні сім’ї  – 30.

За звітний період до райдержадміністрації звернулася 1 жінка, якій присвоєне звання „Матері героїні”.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви  – 95 %, скарги – 5 %.

Протягом 9 місяців 2021 року в своїх зверненнях громадяни порушили 421 питання різної тематики.

Як і в минулих роках (2018, 2019, 2020), переважають питання  соціального захисту, зокрема, призначення пільг, субсидій. Із загальної кількості вони становлять  249 або 59%.

За  характером основних питань, з якими звертаються громадяни це:  земельні питання – 22 або 5 %, питання сім’ї, захисту прав дітей – 23 або 5% звернень,  комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 6 або 1% звернень, питання транспорту і зв’язку – 11 або 2,6% звернень, питання охорони здоров’я – 17 або 4 % звернень від загальної кількості, питання освіти – 13 або 3% та інші.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян, за формою надходження надійшло: поштою – 396 звернень; електронною           поштою – 13.  Повторних звернень отримано 44 .

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської ТГ – 71, Великоберезнянської ТГ – 71, Перечинської ТГ – 63, Холмківської ТГ – 44, Баранинської ТГ – 26, Сюртівської ТГ – 26, В.Добронської – 16.

31 звернення отримано від жителів м. Ужгорода.

Серед загальної кількості звернень є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації (74), а є такі, які надійшли через інші організації (335). Так, від облдержадміністрації до райдержадміністрації надійшло на розгляд  37 звернень. 

Найбільша кількість звернень громадян розглянута та виконана управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації – 59,6 %, відділом економічного розвитку, житлово-комунального господарства, інфраструктури та екології райдержадміністрації –7%, відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації – 4%, юридичним відділом апарату райдержадміністрації – 8%,  службою у справах дітей райдержадміністрації – 5,6%, відділом освіти райдержадміністрації – 2,5% від загальної кількості. Решта  звернень розглянуті іншими відділами райдержадміністрації.

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації у 11,5% вирішені позитивно, 78% – надано кваліфіковані роз’яснення, 1,7% –  вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 8 % – надіслані за  належністю в інші організації.

Також райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну Установу „Закарпатський обласний контактний центр”.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано  293 звернення.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та пільг;  забезпечення хворих безкоштовними ліками; питання транспорту та інші.

На  ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті у встановлені законодавством строки, заявникам надані письмові відповіді.

 

Про розгляд  звернень громадян,що надійшли до Ужгородської районної державної адміністрації у І півріччі 2021 року

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за І півріччя 2021 року.

Так, на виконання  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року                № 109/2008 та заходів зазначених у розпорядженнях голів Закарпатської обласної та районної державних адміністрацій розроблений та затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації; графік проведення щомісячного дня  контролю в управліннях, відділах райдержадміністрації та у виконавчих комітетах селищних та сільських рад  на 2021 рік  та графіки звітування голів виконавчих комітетів селищних та сільських рад перед головою райдержадміністрації щодо  роботи зі зверненнями громадян за відповідні періоди 2021 року. З метою посилення протиепідемічних та профілактичних заходів щодо недопущення поширення випадків COVID-19 особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації призупинено до закінчення карантину.

  Щовівторка та щосереди з 9:00 до 16:00 в райдержадміністрації  працює телефон довіри (61-55-09), громадяни мають можливість звертатися до  керівництва райдержадміністрації з особистих питань. Крім того, функціонує „гаряча” телефонна лінія „Запитай у влади”, яка проводиться відповідно до графіка, (про дату і час проведення  повідомляється заздалегідь на вебсайті  райдержадміністрації).

В січні 2021 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2020 році”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднювалася  на сайті райдержадміністрації.

 Так, у І півріччі 2021 року до райдержадміністрації надійшло 272 звернення, що на  12 менше  ніж у 2020 році. Серед них індивідуальні становлять 257, а колективні 15. Загалом протягом аналізованого періоду в райдержадміністрацію звернулось 768 громадян. 

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

– соціальним станом: пенсіонери – 19, працівники бюджетної сфери – 1, безробітні – 18, багатодітні сім’ї – 18, учасники бойових дій – 4 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 17 (інваліди І групи – 4, інваліди ІІ групи – 8, інваліди ІІІ групи – 5);

-  статю:  жінок 177 та 76 чоловіків.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви –  92,3 %, скарги –  7,7 %.

Як і в минулих роках (2018, 2019, 2020), переважають питання  соціального захисту, зокрема, призначення пільг та соціальних допомог, надання матеріальної допомоги. Із загальної кількості вони становлять 155 або 57%. Такі заяви розглядаються управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації.

За  характером основних питань, з якими зверталися громадяни це:

питання праці та заробітної плати – 31, аграрної політики і земельних відносин – 19,  питання охорони здоров’я – 14,  освіти – 12, питання транспорту і зв’язку – 9, та інші – 32.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян надійшло: за формою надходження: поштою – 29 звернень; через  Інтернет – 16; через органи влади – 227. Повторних звернень отримано 24 .

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської ТГ – 52, Великоберезнянської ТГ – 46, Перечинської ТГ – 45, Холмківської ТГ – 24, Баранинської ТГ – 18, Сюртівської ТГ – 15, В.Добронської ТГ – 15. 

24 звернення надійшли від жителів м. Ужгород.

Серед загальної кількості є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації, а є такі, які надійшли через інші організації.

Так, з обласної державної адміністрації надійшло 35 звернень.

Найбільша кількість звернень громадян розглянута та виконана управлінням соціального захисту населення – 59 %, відділ економічного розвитку, житлово-комунального господарства, інфраструктури та екології – 5 %, відділом

містобудування та архітектури – 5%, юридичним відділом апарату райдержадміністрації  – 7,7 %,  відділом культури райдержадміністрації – 8 %, службою у справах дітей райдержадміністрації – 2 % від загальної кількості.

Решта  звернень розглянуті іншими відділами райдержадміністрації. 

 Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації  12,5 %  вирішені позитивно,  73 % - надано кваліфіковані роз’яснення, 2 % - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 9 % - надіслані за належністю в інші організації.

 Також, райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну установу Закарпатський обласний контактний центр.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 188 звернення.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та інші.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням вимог законодавства про звернення громадян.

Про розгляд  звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2021 року

Державною адміністрацією вживаються заходи щодо покращення роботи з реалізації громадянам конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 райдержадміністрацією здійснено організаційні заходи щодо виконання його положень.

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на  засіданнях колегій державної адміністрації розглядаються питання роботи зі зверненнями. Так, в січні 2021 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2020 року”.

Основними формами роботи зі зверненнями громадян у відділі роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян управліннями та відділами державної адміністрації, згідно накладеної на них резолюції керівництвом, організація прийому громадян керівництвом державної адміністрації, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підведення підсумків їх розгляду, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

У зв’язку із введенням карантинних заходів на всій території України, з метою посилення протиепідемічних та профілактичних заходів щодо недопущення поширення випадків COVID-19, у райдержадміністрації, з кінця березня місяця 2020 року і до закінчення карантинних заходів, відмінено особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом державної адміністрації.

Протягом І кварталу 2021 року на адресу Ужгородської районної державної адміністрації  надійшло 156 індивідуальних та колективних звернень, що на 10 менше ніж за відповідний період  2020 року.

Серед вищезазначених звернень: індивідуальні - становлять 97 % або 151, а колективні - 3 % або 5. Протягом І кварталу 2021 року в райдержадміністрацію звернулось 230 громадян,  що на 18 менше ніж за І квартал 2020 року.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

- соціальним станом: пенсіонери – 11, працівники бюджетної сфери – 1 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 7 (інваліди І групи – 1, інваліди ІІ групи – 4, інваліди ІІІ групи – 2), багатодітні сім’ї – 11, військовослужбовці - 1 та інші;

–   статтю:  109 жінки та 38 чоловіки.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Протягом  І кварталу 2021 року громадяни вищезазначених категорій в райдержадміністрацію не звертались.

Протягом І кварталу 2021 року заявниками піднято 165 питань різної тематики.

Найбільш гостро поставали питання соціального захисту серед загальної кількості їх є 89 або 57 %. У цій категорії переважають питання призначення і виплати соціальних виплат (61).

6 % або 10 звернень складають земельні питання,  питання охорони здоров’я – 6 % або 10, питання транспорту і зв’язку – 4,5 % або 7, питання праці і заробітної плати – 13% або 20, питання освіти 5% або 8, питання культури 2,5% або 4 та інші.

Протягом І кварталу 2021 року державною адміністрацією отримано 15 повторних звернень.

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом державної адміністрації та працівниками її структурних підрозділів у 13,5 %  вирішені позитивно,  74 % - надано кваліфіковані роз’яснення,   1 % - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, близько 6 % надіслані за належністю в інші організації, інші  ще знаходяться у стадії розгляду. 

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви - 89 %, скарги  - 11 %.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської ОТГ(33), Холмківської ОТГ(11), Оноківської ОТГ(7), Баранинської ОТГ (16), Сюртівської ОТГ(5), Великодоброньської ОТГ(11), Великоберезнянської ОТГ(22), Перечинської ОТГ(27). 16 звернень отримано від жителів м. Ужгород.

Так, серед загальної кількості  є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації (17 або 10 %), а є такі, які надійшли через інші організації (139 або 90 %).

Державною адміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову та обласну „гарячі лінії”. Ці звернення надходять в райдержадміністрацію через державні установи    „Урядовий контактний центр” та „Закарпатський обласний контактний центр”.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 115 звернень (у І кварталі 2020 року – 41), а саме: із ДУ  „Урядовий контактний центр” – 111,   ДУ „Закарпатський обласний контактний центр” – 4.

Найбільш гостро постали питання соціального захисту, а саме, призначення житлової субсидії, надання консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та інші.

Державна адміністрація і надалі працюватиме над поліпшенням роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.

Довідка про розгляд звернень, що надійшли до районної державної адміністрації за 2020 рік

Районною державною адміністрацією вся робота концентрується на реалізації громадянам конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян” та  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 райдержадміністрацією здійснено організаційні заходи щодо виконання його положень.

Так, на виконання вищезазначеного Указу Президента України розроблені та затверджені наступні графіки: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні; графік звітування голів виконавчих комітетів Середнянської селищної та сільських рад перед головою райдержадміністрації щодо  роботи зі зверненнями громадян на І та ІІ півріччя 2020 року та графік проведення щомісячного дня контролю на 2020 рік. Графіки особистого прийому громадян розміщені у виконавчих комітетах Середнянської селищної та сільських радах, та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Згідно графіку, проведено день контролю у фінансовому управлінні райдержадміністрації, Великодобронській сільській раді, відділі регіонального розвитку райдержадміністрації, Паладь-комарівській сільській раді, відділі управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації, Великогеївській сільській раді, секторі містобудування та архітектури райдержадміністрації, Тийглаській сільській раді, центрі надання адміністративних послуг райдержадміністрації, Худлівській сільській раді, відділі культури молоді та спорту райдержадміністрації, Руськокомарівській сільській раді .

Протягом звітного періоду проведено сім  засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

В райдержадміністрації функціонує пряма телефонна лінія „Запитай у влади” (тел. 61-29-17). Згідно затвердженого графіку роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” головою, заступниками голови райдержадміністрації протягом 2020 року проведено 6 прямих телефонних ліній (12.02.2020, 10.03.2020, 14.04.2020, 14.07.2020, 11.08.2020, 08.09.2020).

Крім того, з метою оперативного реагування на найважливіші соціально-економічні проблеми в районі, налагодження зв’язку між райдержадміністрацією і населенням району, а також зменшення потоку письмових звернень громадян та кількості відвідувачів на особистих прийомах в  державній адміністрації продовжує діяти  постійно діюча пряма телефонна лінія (телефон відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації– 61-55-09).

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на засіданнях колегій райдержадміністрації розглядаються питання роботи із зверненнями. Так, в січні 2020 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2019 році”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян щокварталу оприлюднювалася на сайті райдержадміністрації.

Основними формами роботи зі зверненнями громадян у відділі документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян управліннями та відділами державної адміністрації, згідно накладеної на них резолюції керівництвом, організація прийому громадян керівництвом державної адміністрації, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підведення підсумків їх розгляду, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

 Так, у 2020 році до райдержадміністрації надійшло 581 звернення, що на  301 менше  ніж у 2019 році. Серед них індивідуальні становлять 540, а колективні 41. Загалом, протягом аналізованого періоду в райдержадміністрацію звернулось 1475 громадян.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

– соціальним станом: пенсіонери – 86, працівники бюджетної сфери – 20, безробітні – 2, багатодітні сім’ї – 13, учасники бойових дій – 16 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 47 (інваліди І групи – 9, інваліди ІІ групи – 23, інваліди ІІІ групи – 15);

-  статтю: 351 жінок та 178 чоловіків.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Зокрема, за аналізований період до райдержадміністрації  звернулися 3 ветерани праці та 1 жінка, якій присвоєно звання „Матері героїні”. Ці звернення розглянуті особисто головою райдержадміністрації.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви –99, 5 %, скарги –  0,5 %.

Як і в минулих роках (2017, 2018, 2019), переважають питання  соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги та призначення пільг, субсидій. Із загальної кількості вони становлять 316 або 54%. Такі заяви розглядаються управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації.

За  характером основних питань, з якими зверталися громадяни це: земельні питання – 41, питання сімейної та гендерної політики, захист прав дітей – 71, питання пов’язані з отриманням кредиту – 43, питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 15,  питання транспорту – 20, питання охорони здоров’я – 8, питання освіти – 6 та інші.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської селищної (38), Дубрівської (21), Холмківської (70), Худлівської (46), Оноківської (26), Руськокомарівської (26), Киблярівської (24), Кам’яницької (32) сільських рад та інші. 20 звернень надійшло від жителів Баранинської ОТГ. 48звернень надійшло від жителів м. Ужгород.

Серед загальної кількості є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації , а є такі, які надійшли через інші організації.

Так, з обласної державної адміністрації надійшло 20 звернень.

Найбільша кількість звернень громадян розглянута та виконана управлінням соціального захисту населення – 42 %, відділом регіонального розвитку райдержадміністрації – 22 %, відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації – 6 %, головним спеціалістом з правової роботи апарату райдержадміністрації – 6%, службою у справах дітей райдержадміністрації – 12% від загальної кількості. Решта  звернень розглянуті іншими структурними підрозділами райдержадміністрації. 

Протягом  2020 року державною адміністрацією отримано 25 повторних звернень.

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації  49 %  вирішені позитивно,  39 % - надано кваліфіковані роз’яснення, 5 % - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 5 % - надіслані за належністю в інші організації.

Також, райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну установу „Закарпатський обласний контактний центр”.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 172 звернення.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та інші. На  ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді. Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням вимог законодавства про звернення громадян.

 

Про розгляд  звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців  2020 року

Державною адміністрацією вся робота концентрується на реалізації громадянами конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян” (зі змінами) та  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Так, на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 та заходів, зазначених у розпорядженнях голів Закарпатської обласної та районної державних адміністрацій на кожне півріччя розробляються та затверджуються графіки: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні; графік проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються перевірки додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад та структурних підрозділах райдержадміністрації.

Відповідно до вимог пункту 1.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 № 109/2008 головою райдержадміністрації затверджено графік роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” (тел. 61-29-17). Також, у райдержадміністрації є телефон „гарячої лінії”, жителі району можуть зателефонувати за номером 61-55-09 поставити запитання особистого характеру та отримати необхідну інформацію.

Про дні, години, номери телефонів, за якими можна поспілкуватися з відповідною посадовою особою, мешканці району можуть ознайомитись на офіційному сайті райдержадміністрації.

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на  засіданнях колегій державної адміністрації розглядаються питання роботи із зверненнями. Так, в січні 2020 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року”, у липні місяці – „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за І півріччя 2020 року”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян розміщена на сайті райдержадміністрації.

Так, за 9 місяців 2020 року на адресу голови Ужгородської районної державної адміністрації надійшло 416 індивідуальних та колективних звернень. Серед них індивідуальні становлять 94 % або 391, а колективні 6% або 25. Загалом протягом аналізованого періоду до райдержадміністрації звернулись 1213 громадян.  

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду до райдержадміністрації звернулись:

 інваліди І групи – 9, інваліди ІІ групи – 22, інваліди ІІІ групи – 14, багатодітні сім’ї –  13, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС – 1, пенсіонери – 72, безробітні – 2, учасники бойових дій –14 та інші;

статтю:  246 жінок та 132 чоловіків; через уповноважену особу надійшло 5 звернень.

У зв’язку із введенням карантинних заходів на всій території України, з метою посилення протиепідемічних та профілактичних заходів щодо недопущення поширення випадків COVID-19, у райдержадміністрації, з кінця березня місяця і до закінчення карантину, відмінено особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом державної адміністрації.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає Указ Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Зокрема, за аналізований період до райдержадміністрації  звернулася 1 жінка, якій присвоєне звання „Матері - героїні”. Це звернення розглянуто особисто головою райдержадміністрації.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви  – 99 %, скарги – 1 %.

Протягом 9 місяців 2020 року в своїх зверненнях громадяни порушили 435 питань різної тематики.

Як і в минулих роках (2017, 2018, 2019), переважають питання  соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги та призначення пільг, субсидій. Із загальної кількості вони становлять  225 або 54%.

За  характером основних питань, з якими звертаються громадяни це: земельні питання – 27 або 6,5 %, питання сім’ї, захисту прав дітей – 46 або 11% звернень, питання, пов’язані з отриманням кредиту, комунального господарства та житлові – 55 або 13 % звернень, питання транспорту – 11 або 3 % звернень, питання охорони здоров’я – 6 або 1,5 % звернень від загальної кількості та інші.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської селищної (28),  Холмківської (61), Худлівської (39), Оноківської (24), Киблярівської (18), Р.Комарівської (19) сільських рад та інші. 32 звернення надійшли від жителів м. Ужгород. 12 звернень надійшло від жителів Баранинської ОТГ.

Серед загальної кількості звернень є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації (284 або 68%), а є такі, які надійшли через інші організації (132або 32%). Так, від облдержадміністрації до райдержадміністрації надійшло на розгляд  16 звернень. 

Найбільша кількість звернень громадян розглянута управлінням  соціального захисту населення – 54 %, службою у справах дітей – 11%, відділом регіонального розвитку – 13%, відділом містобудування та архітектури – 7% від загальної кількості. Решта звернень  розглянуті іншими структурними підрозділами райдержадміністрації. 

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації 54%  вирішені позитивно, 37% –  надано кваліфіковані роз’яснення, 5% –  вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 2%  – надіслані за належністю в інші організації.

Також, райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та державну установу „Закарпатський обласний контактний центр”.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 114 звернень.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану „лінію”, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та пільг; забезпечення хворих безкоштовними ліками; питання транспорту та інші.

На  ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті у встановлені законодавством строки, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням  вимог законодавства про звернення громадян.

Про розгляд  звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І півріччі 2020 року

Одним із пріоритетних завдань райдержадміністрації є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них питань.

Основними законодавчими актами, якими керується у своїй роботі посадові особи та працівники райдержадміністрації у сфері розгляду звернень є: Конституція України, Закон України „Про звернення громадян”, Указ Президента від 7 лютого 2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та Інструкція з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються  громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

 Відділом документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно аналізується надходження звернень, підводяться підсумки роботи щодо їх розгляду. Стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано за підсумками І кварталу 2020 року.

Так, на виконання  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 та заходів зазначених у розпорядженнях голів Закарпатської обласної та районної державних адміністрацій на кожне півріччя розробляються та затверджуються графіки: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні. Розроблено  графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад та графік звітування голів виконавчих комітетів Середнянської селищної та сільських рад перед головою райдержадміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до вимог пунктів 1.9 та 6.1 Указу Президента України від  7 лютого 2008 № 109/2008 головою райдержадміністрації затверджено графік прийому громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації та графік роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади”. Окремо затверджувалися графіки виїзних прийомів.

У зв’язку із введенням карантинних заходів на всій території України, з метою посилення протиепідемічних та профілактичних заходів щодо недопущення поширення випадків COVID-19, у райдержадміністрації, з кінця березня місяця і до закінчення карантину, відмінено особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом державної адміністрації.

Щодо абзацу 9 пункту 1 зазначеного Указу в райдержадміністрації функціонують телефони „гарячої лінії” (тел. 61-55-09) та пряма телефонна лінія „Запитай у влади” (тел. 61-29-17).

Про дні, години, номери телефонів, за якими можна поспілкуватися з відповідною посадовою особою, мешканці району повідомляються заздалегідь через офіційний сайт Ужгородської райдержадміністрації.

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на  засіданнях колегій державної адміністрації розглядаються питання роботи із зверненнями. Так, в січні 2020 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року”.

Протягом І півріччя 2020року на адресу голови Ужгородської районної державної адміністрації  надійшло 260 індивідуальних та колективних звернень,  що на  189 менше ніж в аналогічному періоді 2019 року. Серед них індивідуальні становлять 97 % або 252, а колективні 3 % або 8.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

- соціальним станом: пенсіонери – 55, учасники бойових дій –9; працівники бюджетної сфери – 3,  безробітні – 1;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 32 (інваліди І групи – 6, інваліди ІІ групи – 17, інваліди ІІІ групи – 9), багатодітні сім’ї  - 7;

-  статтю:  164 жінок та 88 чоловіків.

    На особистих прийомах у голови та заступників голови державної адміністрації отримано 5 звернень.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви -  99 %, скарги -  1 %.

Протягом зазначеного періоду заявниками піднято 265 питань різної тематики. За  характером основних питань, з якими звертаються громадяни це: питання соціального захисту – 146 або 56%, земельні питання – 15 або 6%, надання дозволу на розпорядження майном, яке належить неповнолітнім, встановлення опіки, позбавлення батьківських прав та інше – 23 звернення або 9%, питання житлово-комунального господарства – 26 або 10%, питання транспорту – 8 або 3%, питання освіти – 4 або 1,5% від загальної кількості та інші.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської селищної (30), Холмківської (36), Худлівської (21), Коритнянської (51), Ірлявської (538), Великогеївської (74) сільських рад.  16 звернень отримано від жителів м. Ужгород.

Серед загальної кількості  є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації (180 або 69%), а є такі, які надійшли через інші організації (80 або 31 %).

Так, від облдержадміністрації до райдержадміністрації надійшло на розгляд 4 звернення.

Найбільша кількість звернень громадян розглянута управлінням  соціального захисту населення – 56%, головним спеціалістом з правової роботи – 4%, службою у справах дітей – 9%, відділом регіонального розвитку– 22%, відділом містобудування та архітектури – 4%, відділом освіти – 1 %. Решта звернень  розглянуті іншими структурними підрозділами райдержадміністрації.

Питання, порушені заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації та працівниками її структурних підрозділів 52  % - вирішено позитивно,  35 % - надано кваліфіковані роз’яснення,  6% - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у районної державної адміністрації повноважень у вирішенні відповідних питань, 1 % - надіслані за належністю в інші організації.

Також райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну Установу Закарпатський обласний контактний центр.

Так, протягом І півріччя 2020 року зареєстровано 76 звернень.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог, забезпечення безкоштовними ліками та інші.

На  ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті у встановлені законодавством строки, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням  вимог законодавства про звернення громадян.

 

Про розгляд  звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2020 року

Державною адміністрацією вживаються заходи щодо покращення роботи з реалізації громадянам конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Реалізуючи вимоги вищеназваних законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до державних органів влади, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 райдержадміністрацією здійснено організаційні заходи щодо виконання його положень.

Так, протягом І кварталу 2020 року розпорядженням голови державної адміністрації 08.01.2019 № 9 затверджено новий графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації та роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” на 2020 рік. Графіки особистого прийому громадян розміщені у виконавчих комітетах Середнянської селищної та сільських радах, та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Протягом звітного періоду керівництвом райдержадміністрації  проводилися виїзні прийоми громадян, зокрема:

головою райдержадміністрації  в села: Велика Добронь, Кам’яниця та смт.Середнє; спільно з першим заступником - у селі Коритняни;

заступником голови в селах: Чертеж, Худльово, Сюрте.

Згідно затвердженого графіку роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” протягом аналізованого періоду проведено 2 прямі телефонні лінії (головою та першим заступником голови райдержадміністрації, відповідно 11.02.2020 та 10.03.2020).

Відділом документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації розроблено графік звітування голів виконавчих комітетів сільських рад перед головою районної державної адміністрації щодо роботи зі зверненнями громадян на І півріччя 2020 року.

Протягом звітного періоду звітували про пророблену роботу із зверненнями громадян  голови виконавчих комітетів Дубрівської та Ратівецької сільських рад.  На березень поточного року було заплановано ще і звітування Киблярівського сільського голови, але у зв’язку із введенням карантинних заходів, звітування відбудеться пізніше.

Також. затвердженого графік проведення щомісячного дня контролю в управліннях, відділах, у структурних підрозділах райдержадміністрації та у виконавчих комітетах Середнянської селищної та сільських радах на 2020 рік. Згідно графіку, проведено день контролю у фінансовому управлінні райдержадміністрації, Великодобронській сільській раді та відділі регіонального розвитку райдержадміністрації.

У І кварталі 2020 року проведено три  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на  засіданнях колегії державної адміністрації розглядаються питання роботи зі зверненнями. Так, в січні 2020 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року”, за результатами якого видано відповідне рішення.

Основними формами роботи зі зверненнями громадян у відділі документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян управліннями та відділами державної адміністрації, згідно накладеної на них резолюції керівництвом, організація прийому громадян керівництвом державної адміністрації, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підведення підсумків їх розгляду, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.

Так, протягом І кварталу 2020 року на адресу Ужгородської районної державної адміністрації  надійшло 166 індивідуальних та колективних звернень, що на 110 менше ніж за відповідний період  2019  року.

Серед вищезазначених звернень індивідуальні становлять 97 % або 159, а колективні 3 % або 7. Протягом І кварталу 2020 року в райдержадміністрацію звернулось 248 громадян,  що на 652 менше ніж за І квартал 2019 року.

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

- соціальним станом: пенсіонери – 43, працівники бюджетної сфери – 19 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 14 (інваліди І групи – 6, інваліди ІІ групи – 15, інваліди ІІІ групи – 8), багатодітні сім’ї – 1 , ветерани   праці – 3, військовослужбовці - 3 та інші;

–   статтю:  109 жінки та 49 чоловіки.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Протягом  І кварталу 2020 року громадяни вищезазначених категорій в райдержадміністрацію не звертались.

Протягом І кварталу 2020 року заявниками порушено 187 питань різної тематики.

Найбільш гостро поставали питання соціального захисту серед загальної кількості їх є 96 або 57 %. У цій категорії переважають питання призначення житлових субсидій (21), надання матеріальної допомоги (74) та інші.

5 % або 8 звернень складають земельні питання, питання:  надання дозволу на розпорядження майном, яке належить неповнолітнім, встановлення опіки, позбавлення батьківських прав та інше – 8 % або 14,  комунального і дорожнього господарства та житлові – 8 % або 14, питання транспорту і зв’язку – 3 % або 5, питання охорони здоров’я – 2% або 3  та інші.

Протягом І кварталу 2020 року державною адміністрацією отримано 4 повторних звернень.

Питання, порушені заявниками у своїх зверненнях, керівництвом державної адміністрації та працівниками її структурних підрозділів у 55 %  вирішені позитивно,  38 % - надано кваліфіковані роз’яснення,   6 % - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, близько 0,5 % надіслані за належністю в інші організації, інші  ще знаходяться у стадії розгляду. 

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви - 99 %, скарги  - 1 %.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Середнянської селищної ради (9), Холмківської (23), Худлівської (11), Оноківської (9), Баранинської ОТГ (3), Р.Комарівської (9) сільських рад. 11 звернень отримано від жителів м. Ужгород.

Так, серед загальної кількості  є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації (125 або 75 %), а є такі, які надійшли через інші організації (41 або 25 %).

Державною адміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову та обласну „гарячі лінії”. Ці звернення надходять в райдержадміністрацію через державні установи    „Урядовий контактний центр” та „Закарпатський обласний контактний центр”.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 41 звернення (у І кварталі 2019 року – 84), а саме: із ДУ  „Урядовий контактний центр” – 27,   ДУ „Закарпатський обласний контактний центр” – 14.

Найбільш гостро постали питання соціального захисту, а саме, призначення житлової субсидії, надання консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та інші.

Державна адміністрація і надалі працюватиме над поліпшенням роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.

 

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2019 році

         Державною адміністрацією вся робота концентрується на реалізації громадянам конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян” та  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

         Так, на виконання вищезазначеного Указу Президента України розроблені та затверджені наступні графіки: особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, в тому числі виїзні; графік звітування голів виконавчих комітетів Середнянської селищної та сільських рад перед головою райдержадміністрації щодо  роботи зі зверненнями громадян на І та ІІ півріччя 2019 року та графік проведення щомісячного дня контролю на 2019 рік.

У 2019 році на виїзних прийомах у голови та заступників голови райдержадміністрації побувало 56 громадян. За результатами зареєстровано 46 звернень. Більшість звернень вирішувались відразу на місці, інші – бралися  на контроль і вирішувались у визначені законодавством терміни.

В райдержадміністрації функціонує пряма телефонна лінія „Запитай у влади” (тел. 61-29-17). Згідно затвердженого графіку роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” головою, заступниками голови райдержадміністрації проведено 6 прямих телефонних ліній (12.02.2019, 13.03.2019, 18.04.2019, 16.07.2019, 14.08.2019, 19.09.2019).

Відповідно до вимог чинного законодавства про звернення громадян  щороку на засіданнях колегій райдержадміністрації розглядаються питання роботи із зверненнями. Так, в січні 2019 року розглянуто  питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2018 році”, у липні місяця – „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2019 року”.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднювалася на сайті райдержадміністрації.

 Так, у 2019 році до райдержадміністрації надійшло 882 звернення, що на  399 менше  ніж у 2018 році. Серед них індивідуальні становлять 809, а колективні 73. Загалом протягом аналізованого періоду в райдержадміністрацію звернулось 2318 громадян. 

Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, категорію та стать, протягом аналізованого періоду звернулось за:

– соціальним станом: пенсіонери – 227, працівники бюджетної сфери – 8, безробітні – 2, багатодітні сім’ї – 13, учасники бойових дій – 19 та інші;

- категоріями: інваліди різних нозологій – 54 (інваліди І групи – 17, інваліди ІІ групи – 26, інваліди ІІІ групи – 11);

-  статтю: 513 жінок та 288 чоловіків.

Головою райдержадміністрації, як того вимагає пункт 1.4 Указу Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати–героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної  Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Зокрема, за аналізований період до райдержадміністрації  звернулися 3 ветерани праці та 2 жінки, яким присвоєно звання «Матері героїні». Ці звернення розглянуті особисто головою райдержадміністрації.

Основну частину звернень, що надійшли в райдержадміністрацію, становлять заяви –  98, 5 %, скарги –  1,5 %.

Як і в минулих роках (2016, 2017, 2018), переважають питання  соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги та призначення пільг, субсидій. Із загальної кількості вони становлять 440 або 50%. Такі заяви розглядаються управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації.

За  характером основних питань, з якими зверталися громадяни це: земельні питання – 73, питання сімейної та гендерної політики, захист прав дітей – 98, питання пов’язані з отриманням кредиту – 91, питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 45,  питання транспорту – 22, питання охорони здоров’я – 23, питання освіти – 26 та інші.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Холмківської (110), Худлівської (73), Оноківської (56), Середнянської селищної (53),   Руськокомарівської (44), Киблярівської (42) сільських рад та інші. 56 звернень надійшло від жителів м. Ужгород.

Серед загальної кількості є звернення, які надійшли безпосередньо на адресу райдержадміністрації , а є такі, які надійшли через інші організації.

Так, з обласної державної адміністрації надійшло 30 звернень (майже половина із них зареєстровані за результатами особистих прийомів голови та заступників голови Закарпатської обласної державної адміністрації).

Найбільша кількість звернень громадян розглянута та виконана управлінням соціального захисту населення – 50 %, юридичним відділом – 25 %, відділом інфраструктури, житлово-комунального господарства – 6 %, службою у справах дітей – 10 %, відділом економічного розвитку та  торгівлі –  6 %, відділом охорони здоров'я – 2 %  від загальної кількості. Решта  звернень розглянуті іншими структурними підрозділами райдержадміністрації. 

 Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом райдержадміністрації  60 %  вирішені позитивно,  35 % - надано кваліфіковані роз’яснення, 3,6 % - вирішені не на користь заявників або не вирішені взагалі через відсутність у райдержадміністрації повноважень, 1 % - надіслані за належністю в інші організації.

 Також, райдержадміністрацією проводиться робота з реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову „гарячу лінію” та Державну установу Закарпатський обласний контактний центр.

Так, протягом зазначеного періоду зареєстровано 190 звернень.

Питання, з якими звертаються громадяни на вищевказану лінію, в основному, пов’язані із наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог та інші.

На  ці звернення державна адміністрація протягом 15 днів письмово надає громадянам вичерпні відповіді.

Всі звернення громадян державною адміністрацією розглянуті, заявникам надані письмові відповіді.

Райдержадміністрація продовжує працювати над виконанням вимог законодавства про звернення громадян.

 

Остання зміна сторінки: 20-10-2021 11:12