Шановні споживачі! З метою покращення надання якості послуг представник ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Тolk) прийматиме мешканців Перечина та ближніх громад за такою адресою: м. Перечин, вул. Ужанська, 20/1.
Представник приймає споживачів за графіком:
• понеділок – четвер: 8:00-17:00;
• п’ятниця: 8:00-16:00;
• обідня перерва: 12:00-12:48 год.
Зв’язатися з представником можна за номером телефону 0500555302 чи написати на адресу: service.uz.pr@zez.tolk.ua
Водночас нагадуємо, що більшість послуг ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Тolk) споживачі можуть отримати дистанційно. Так, побутові споживачі можуть:
• контролювати споживання електроенергії, оплачувати рахунки без комісії через Електронну абонкнижку: https://bit.ly/3L3grck
• оплачувати рахунки через онлайн-сервіси: https://bit.ly/3tRVmGE
• оформляти довідки та необхідні документи онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9
• отримувати консультації: 0800505960, ІКЦ – (0312) 42-99-92.
Юридичні споживачі мають можливість користуватися:
Електронною абонентської книжкою: https://bit.ly/44XdYqI
сервісами електронного документообігу: https://bit.ly/3krAxzX
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Тolk) вдячне всім споживачам за співпрацю, порозуміння, а також за вчасно і в повному обсязі оплачені рахунки. Тримаємо енергетичний фронт, боремося! Все є і буде Україна!
Остання зміна сторінки: 27-09-2023 09:28