Нещодавно відбулись суттєві зміни в організації роботи територіальних органів Міністерства юстиції України. Так, головні територіальні управління юстиції в областях було ліквідовано, а натомість утворено 8 міжрегіональних управлінь Мін’юсту. Зокрема, 28 грудня 2019 року розпочало свою роботу Південно-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ), яке об’єднало управління юстиції у Закарпатській, Івано-Франківській, Тернопільській та Чернівецькій областях. Метою даних змін є оптимізація ресурсів, забезпечення більш ефективного використання коштів та підвищення рівня надання послуг громадянам.
За підсумками відкритих конкурсів на посаду начальника новоутвореного Південно-Західного міжрегіонального управління призначено Вікторію Олександрівну Васильчик, а на посаду заступника начальника Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції у Закарпатській області - Думнича Михайла Михайловича.
Змінився також обсяг завдань та повноважень територіальних органів юстиції. Але, слід наголосити, що усі відділи державної реєстрації актів цивільного стану, відділи державної виконавчої служби та державні нотаріальні контори працюють у звичному режимі!
Сьогодні органи юстиції виконують свої функції на підставі оновленого Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України з якого виключені, зокрема, такі завдання, як координація діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, а також державних підприємств, установ, організацій з питань правової освіти та систематизації законодавства, здійснення методичного керівництва правовою роботою та підвищення кваліфікації юрисконсультів. Також, більше не проводяться і перевірки із вищезазначених питань. Крім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів від 15 січня 2020р. №28-р припинено реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право!».
Зміни відбулися і з напрямку державної реєстрації. Так, антирейдерська комісія вже не діє, а скарги на держреєстраторів буде розглядати колегія міжрегіонального управління з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність держреєстратора, суб'єктів держреєстрації.
Важливо також згадати, що державна реєстрація нормативно-правових актів тепер на території Закарпатської області не здійснюється. Суб’єктам нормотворення необхідно безпосередньо звертатись до відповідного профільного відділу Південно-Західного міжрегіонального управління, який знаходиться у місті Івано-Франківськ.
Згідно структури Південно-Західного міжрегіонального управління, у Закарпатській області знаходяться:
- Управління забезпечення примусового виконання рішень у Закарпатській області та районні, міські, міжрайонні відділи ДВС;
- Відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Закарпатській області Управління державної реєстрації та районні міські відділи ДРАЦС;
- Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Закарпатській області Управління державної реєстрації;
- Відділ з питань нотаріату у Закарпатській області Управління нотаріату;
- Сектор з питань банкрутства у Закарпатській області;
- Сектор судової роботи та міжнародного співробітництва у Закарпатській області.
Крім того, на території області працюють структурні підрозділи міжрегіонального управління, які займаються питаннями персоналу, фінансів, господарського забезпечення та документування.
На сьогоднішній день усі структурні підрозділи укомплектовані кваліфікованими кадрами, і розпочато новий етап розвитку системи юстиції!
Прес-служба Південно-Західного
міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Остання зміна сторінки: 28-01-2020 09:34