Повноцінне консультування публічних службовців з питань декларування, організація роботи з оцінки корупційних ризиків, підготовка і моніторинг виконання антикорупційної програми організації, ефективне реагування та запобігання конфлікту інтересів при ухваленні рішень, аналіз потенційних та наявних контрагентів задля забезпечення прозорих процедур закупівель - це лише кілька результатів роботи антикорупційного уповноваженого. Саме він відіграє важливу роль в контролі за дотриманням антикорупційного законодавства на муніципальному рівні.
Для виконання цих завдань керівництво органів місцевого самоврядування має забезпечити незалежність спеціаліста, надати йому необхідні ресурси та власним прикладом демонструвати підтримку його діяльності. Не менш важливим фактором ефективної діяльності антикорупційних уповноважених є підтримка з боку депутатського корпусу відповідної ради.
Крім того забороняється втручання у діяльність антикорупційного уповноваженого, а також покладення на нього обов'язків, що не належать або виходять за межі його повноважень.
Утворення військових адміністрацій під час дії воєнного стану вимагає також додаткових організаційних заходів від керівництва задля забезпечення ефективної роботи антикорупційного уповноваженого.
Шляхи уникнення типових помилок, які можуть виникнути під час призначення та організації роботи антикорупційного уповноваженого в органах місцевого самоврядування та на підприємствах, установах, організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальних громад, ви зможете знайти у розроблених командою Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) за підтримки Програми Ради Європи «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні» методичних рекомендаціях.
Остання зміна сторінки: 12-09-2024 11:49