Шановні виробники локальних продуктів, рестораторів та представників туристичного бізнесу! На Закарпатті створюється новий туристичний проект Дорога вина та смаку Закарпаття за підтримки Європейського Союзу. Запрошуємо Вас прийняти участь у конференції на платформі Zoom з питань функціонування Дорог вина та смаку, яка відбудеться завтра о 18.00
Проєкт Європейського Союзу «Підтримка розвитку системи Географічних зазначень в Україні» з метою розбудови системи організованих еногастрономічних маршрутів в Україні, створення та просуванні національного бренду «ДОРОГИ ВИНА ТА СМАКУ УКРАЇНИ» організовує семінар для ініціативних груп з різних регіонів України на тему: «Роль регіональних Доріг вина та смаку у створенні та просуванні національного бренду «Дороги вина та смаку України».
Семінар буде проходити 11 червня 2020 року з 18.00 до 20.00 в дистанційному форматі на Zoom платформі:
Ідентифікатор конференції: 897 7390 1598
Пароль: 196923
Коло питань для обговорення:
1. Дороги вина та смаку України: загальна концепція, практичні дії із створення та просування бренду.
2. Регіональні Дороги вина та смаку: алгоритм створення, стандарти, виклики, перспективи.
3. Підтримка Проєктом ГЗ регіональних Доріг вина та смаку, план спільних дій.
За додатковою інформацією звертатись до регіонального експерта Злобіної Світлани, 098-954-86-34.
Інформаційна довідка
Проект Європейського союзу «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» та «Дороги Вина та Смаку»
Завданням проекту є впровадження географічних зазначень у сегменті виноробства та виробництва локальних продуктів на всій території України. Це дасть змогу ввести систему контролю якості, а також привести українське законодавство в відповідність європейському. Географічні зазначення допомогли здобути світову славу продуктам як-от шампанське, коньяк, сири рокфор, пармезан і багато інших. Україна є потужною аграрною країною, виробником продуктів харчування, тому існують хороші перспективи для реєстрації вітчизняних географічних зазначень – впевнені експерти ЄС. На отримання статусу продукції з географічним зазначенням вже йдуть: «гуцульська бриндзя», «херсонський кавун», «мелітопольська черешня», бессарабські, закарпатські вина, закарпатський мед.
Кінцевою метою Проекту Європейської Комісії є сприяння розвитку сільських територій в Україні, у цьому випадку, через підвищення конкурентоспроможності місцевих виробників, диверсифікацію виробництва та розвитку туризму на сільських територіях. Проект Європейської Комісії підтримав і розвиток гастрономічного туризму, який є потужним світовим трендом (у світі щорічні надходження від гастрономічного туризму сягають 150 млрд дол. США).
«Гастрономічні маршрути» - інноваційний для України туристичний продукт, з високим потенціалом сприяння розвитку сільських територій: через підтримку виробників ГЗ та традиційних продуктів, збереження, зміцнення біорозмаїття та культурної спадщини місцевих спільнот; шляхом інтегрованого розвитку агровиробництва та туризму, що забезпечує диверсифікацію виробничої діяльності в сільській місцевості та залучення додаткових фінансових надходжень від туристів та інвесторів.
Ґрунтуючись на міжнародному досвіді гастрономічні маршрути поділяються на декілька типів: «Дороги Вина», «Дороги Смаку», «Дороги Вина та Смаку». Вони виступають інструментами для створення та комерціалізації еногастрономічних маршрутів як туристичної пропозиції. Саме такий досвід розбудови еногастрономічного туризму запозичено для розвитку в Україні. Регіонами впровадження «Доріг Вина та Смаку» є Одеська, Закарпатська області, Івано-Франківська, Миколаївська, Херсонська області.
У межах пілотних проектів «Дороги Вина та Смаку Української Бессарабії», «Дороги Вина та Смаку Закарпаття», відбувається створення еногастрономічних дестинацій, окремих локацій та конкретних маршрутів; їх стандартизація; відпрацювання ефективного механізму взаємодії громадськості, бізнесу та влади задля їх розвитку. Надається допомога місцевим виробникам: виноградарям та виноробам, закладам харчування з просування локальної кухні, об’єктам розміщення та іншим потенційним учасникам гастрономічного маршруту в створення еногастрономічної туристичної пропозиції та її маркетинговому позиціонуванні.
Основні принципи – гастрономічна подорож має бути безпечною, комфортною, смачною та змістовною!
- т. 098-954-86-34, sazlobina@gmail.com.
Остання зміна сторінки: 10-06-2020 16:09