Сьогодні в райдержадміністрації відбулося засідання круглого столу щодо формування єдиної бази даних власників земельних ділянок та нерухомого майна при голові райдержадміністрації. До участі у зібранні були запрошені заступник начальник Ужгородського управління ГУ ДПС Юрій Орел, нотаріус Ужгородської районної державної нотаріальної контори Наталія Савчин, завідувач сектору державної реєстрації райдержадміністрації Марія Козуб.
Приводом для зустрічі стали численні звернення сільських голів та жителів району щодо отримання повідомлень-рішень про сплату земельного податку чи податку на нерухомість попередніми власниками. Тобто, якщо громадяни продали відчужили земельну ділянку чи нерухоме майно, зміни в реєстрі податкової служби не відображаються.
Підставою для нарахування плати за земельну ділянку є договір оренди, чи купівлі-продажу такої земельної ділянки. Органи місцевого самоврядування щороку подають контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів та власників землі на поточний рік.
Нотаріуси та державні реєстратори запевняють, що відомості в державний реєстр речових прав на нерухоме майно вносяться протягом 24 годин з моменту проведення реєстрації.
В свою чергу Юрій Володимирович - заступник начальника управління-начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Ужгородського управління ГУ ДПС коментує, що податкова служба щороку проводить звірки з відомостями органів місцевого самоврядування. Тож суть проблеми полягає у обміну інформації між реєстрами Міністерства юстиції та Податкової служби.
В ході жвавого обговорення учасники зустрічі вирішили звернутися в облдержадміністрацію з висвітленням зазначеної проблеми, пов’язаної з оперативним оновленням баз даних власників земельних ділянок на рівні обміну інформацією між Міністерством юстиції України та Державної податкової служби.
Остання зміна сторінки: 28-02-2020 15:35