Від сьогодні, 11 лютого 2022, на території Закарпатської області встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Відповідне рішення 8 лютого було прийняте на позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (https://bit.ly/3Lr1Tli )
Як передбачено постановою КМУ №1236 від 09.12.2020 р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (https://bit.ly/3HCCgLP), на території регіонів, на яких установлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки, забороняється приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного і побутового обслуговування. Це обмеження не застосовується за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів):
- негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР або
- експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш ніж за 72 години до відвідування закладу, або
- документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, або
- одужання особи від зазначеної хвороби (за наявності підтвердження).
Отже, споживачам, які мають вищенаведені документи, при відвідуванні Центрів обслуговування клієнтів товариства слід:
- дотримуватися вимог кількості одномоментного перебування відвідувачів у приміщенні (зазначене при вході до ЦОК);
- користуватися засобами індивідуального захисту (маски);
- дотримуватися дистанції в 1,5 метра;
- очікувати на прийом згідно з електронною чи «живою» чергою.
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» також звертає увагу споживачів на те, що товариством запроваджені численні сервіси, які працюють онлайн і дозволяють виконувати операції дистанційно, тож у більшості ситуацій не обов’язково відвідувати ЦОК.
Для вас працюють такі онлайн-сервіси:
1) електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна дистанційно формувати рахунки, оплачувати електроенергію і газ без комісії:
- абонкнижка для дому: https://pay.zakarpatzbut.energy/home
- абонкнижка для компаній: https://pay.zakarpatzbut.energy/company.
2) сервіси для онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE
3) сервіс подачі документів онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9
4) сервіс дистанційного замовлення довідок: https://bit.ly/3uPK0D9
5) сервіс для електронного документообігу (для бізнесу): https://bit.ly/3krAxzX
Отримати консультацію можна за допомогою:
- кол-центру: 0-800-50-59-60;
- інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;
- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log
Графік роботи: Пн–Чт з 08:00 до 17:00, Пт: з 08:00 до 16:00, обід з 12:00 до 12:48.
Остання зміна сторінки: 11-02-2022 14:13