"Дорога вина та смаку"

Шановні  виробники локальних продуктів, рестораторів та представників туристичного бізнесу! На Закарпатті створюється новий туристичний проект Дорога вина та смаку Закарпаття за підтримки Європейського Союзу. Запрошуємо Вас прийняти участь у конференції на платформі Zoom з питань функціонування Дорог вина та смаку, яка відбудеться завтра о 18.00

Проєкт Європейського Союзу «Підтримка розвитку системи  Географічних зазначень в Україні» з метою розбудови системи організованих еногастрономічних маршрутів  в Україні, створення та просуванні національного бренду «ДОРОГИ ВИНА ТА СМАКУ УКРАЇНИ»  організовує семінар для ініціативних груп з різних регіонів України на тему:  «Роль регіональних Доріг вина та смаку у створенні та просуванні національного бренду «Дороги вина та смаку України».

Семінар буде проходити 11 червня 2020 року  з 18.00 до 20.00 в дистанційному форматі на Zoom платформі:

Приєднатися

Ідентифікатор конференції: 897 7390 1598
Пароль: 196923

Коло питань для обговорення:

1. Дороги вина та смаку України: загальна концепція, практичні дії із створення та просування бренду.

2. Регіональні Дороги вина та смаку: алгоритм створення,  стандарти, виклики, перспективи.

3. Підтримка Проєктом ГЗ регіональних Доріг вина та смаку, план спільних дій.  

За додатковою інформацією  звертатись до регіонального експерта Злобіної Світлани, 098-954-86-34. 

Інформаційна довідка

Проект Європейського союзу «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» та  «Дороги Вина та Смаку» 

Завданням  проекту є впровадження географічних зазначень  у сегменті виноробства та виробництва локальних продуктів на всій території України. Це дасть змогу ввести систему контролю якості, а також привести українське законодавство в відповідність європейському. Географічні зазначення допомогли здобути світову славу продуктам як-от шампанське, коньяк, сири рокфор, пармезан і багато інших. Україна є  потужною аграрною країною, виробником продуктів харчування, тому існують хороші перспективи для реєстрації вітчизняних географічних зазначень  – впевнені  експерти ЄС. На отримання статусу продукції з географічним зазначенням вже йдуть: «гуцульська бриндзя», «херсонський  кавун», «мелітопольська черешня», бессарабські, закарпатські вина, закарпатський мед.

Кінцевою метою Проекту Європейської Комісії є сприяння розвитку сільських територій в Україні, у цьому випадку, через підвищення конкурентоспроможності місцевих виробників, диверсифікацію виробництва та розвитку туризму на сільських територіях.  Проект Європейської Комісії  підтримав і розвиток гастрономічного туризму, який є потужним світовим трендом (у світі щорічні надходження від гастрономічного туризму сягають 150 млрд дол. США).

«Гастрономічні маршрути» - інноваційний для України туристичний продукт, з високим потенціалом сприяння розвитку сільських територій: через підтримку виробників ГЗ та традиційних продуктів, збереження, зміцнення біорозмаїття та культурної спадщини місцевих спільнот; шляхом інтегрованого розвитку агровиробництва та туризму, що забезпечує диверсифікацію виробничої діяльності в сільській місцевості та залучення додаткових фінансових надходжень від туристів та інвесторів.

Ґрунтуючись на міжнародному досвіді гастрономічні маршрути поділяються на декілька типів: «Дороги Вина», «Дороги Смаку», «Дороги Вина та Смаку». Вони виступають інструментами для створення та комерціалізації еногастрономічних маршрутів як туристичної пропозиції. Саме такий досвід розбудови еногастрономічного туризму запозичено для розвитку в Україні. Регіонами  впровадження «Доріг Вина та Смаку» є Одеська, Закарпатська області, Івано-Франківська, Миколаївська, Херсонська області.

У межах пілотних проектів  «Дороги Вина та Смаку Української Бессарабії»,    «Дороги  Вина та Смаку Закарпаття», відбувається створення еногастрономічних дестинацій, окремих локацій та конкретних  маршрутів; їх стандартизація; відпрацювання ефективного механізму взаємодії громадськості, бізнесу та влади задля їх розвитку. Надається допомога місцевим виробникам: виноградарям та виноробам, закладам харчування з просування локальної кухні, об’єктам  розміщення та іншим потенційним учасникам гастрономічного маршруту в створення еногастрономічної туристичної пропозиції та її маркетинговому позиціонуванні. 

Основні принципи – гастрономічна подорож має бути безпечною, комфортною, смачною та змістовною!

 

-  т. 098-954-86-34, sazlobina@gmail.com.

 

 

Остання зміна сторінки: 10-06-2020 16:09