СКИНУТИ

До відома суб’єктів підприємницької діяльності Ужгородського району!

З метою розширення двостороннього торговельно-економічного та інвестиційного співробітництва, а також популяризації України за кордоном Посольством України в Грецькій Республіці за організаційної підтримки Грецько- Української палати у листопаді ц. р. заплановано проведення в Афінах презентації економічного та інвестиційного потенціалу України. Проект програми заходу буде надіслано додатково у разі зацікавленості.

Зазначений захід відбуватиметься за участі представників ділових кіл Греції, Асоціації експортерів та інвесторів, Федерації підприємців Греції та торгових палат мм. Афіни, Пірей, Салоніки.

З метою поглиблення регіонального співробітництва Посольством опрацьовується також можливість відвідання українською делегацією найбільших підприємств Греції, а також організації двосторонніх зустрічей з керівниками муніципалітетів та представників бізнесу.

Посольство готове надати необхідну організаційну та інформаційну підтримку українським учасникам. Контактна особа - Василець Анна Володимирівна, тел +30 (210) 680 02 30, е-піаі1:аппа.vasylets@mfa.gov.ua.

У разі зацікавленості, необхідно до 14 жовтня 2019 інформувати Посольство щодо можливої участі української делегації у зазначеному заході з метою проведення подальшої роботи з грецькою стороною.

Змінено розпорядок робочого дня в райдержадміністрації

Відповідно до Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації”, на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації 25.09.2019 № 515 ,,Про розпорядок робочого дня в обласній державній адміністрації”,

Розпорядження голови Ужгородської райдержадміністрації з 1 жовтня 2019 року встановлено новий розпорядок робочого дня в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації:

понеділок, вівторок, середа, четвер – з 8.30 до 17.30 год.,

п’ятниця – з 8.30 до 16.15 год.,

перерва на обід з 12.00 до 12.45 год.

Графік роботи центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації залишається незмінним:  

Понеділок, середа, четвер  9.00 – 18.00 год.

Вівторок 9.00 – 20.00 год.

П’ятниця 9.00 - 16.45 год.

Субота, неділя - вихідний

З першого жовтня 2019 року стартує монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Відповідно до ухваленого рішення паралельно функціонуватимуть дві системи надання пільг у грошовій формі - готівкова і безготівкова. 

Пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через АТ "Ощадбанк". Для цього АТ "Ощадбанк" вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. Після того, АТ "Ощадбанк" здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об'єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та АТ "Ощадбанк". 

Такий механізм розроблено для забезпечення максимальної зручності тих категорій громадян, які мають право на пільгу і звикли не витрачати сили і час на оплату житлово-комунальних послуг. Йдеться, перш за все, про людей похилого віку, які звикли до установленого алгоритму дій і не бажають його змінювати. При цьому  необхідною умовою надання пільг – є наявність номеру мобільного телефону. При відсутності номеру мобільного телефону, не відбудеться автоматичного призначення пільг.

Пільги у готівковій формі призначатимуться усім бажаючим пільговикам на підставі поданих особисто заяв до 15 жовтня до органів соціального захисту населення, які формуватимуть реєстри пільговиків для виплати пільг у готівковій формі і передаватимуть їх Мінсоцполітики. Після чого, Міністерство, опрацювавши отримані реєстри, надсилатиме їх до АТ "Ощадбанк" та переказуватиме зазначеному банку кошти для виплати монетизованих пільг.

Таким чином, кошти надходитимуть на особисті рахунки пільговиків, які зможуть зняти їх з власного рахунку у будь-який час.

Впровадження цих механізмів має на меті поєднати максимальну зручність для громадян зі створенням необхідних умов для розвитку прозорого та конкурентного ринку надання житлово-комунальних послуг.

Просимо всіх пільговиків звернути  увагу на дану інформацію та надати  номер мобільного телефону до управління соціального захисту населення у відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги.  (каб.3, 2-й поверх) , вул. Станційна, 56.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Розширено перелік адміністративних послуг 

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації розширив перелік адмінпослуг, а саме: Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, управління Держпраці у Закарпатській області, Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області та відділу в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області.

З повним переліком адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП можна ознайомитись на сайті райдержадміністрації в рубриці "Адміністративні послуги". До кожної адміністративної послуги прикріплена інформаційна карта із зазначенням переліку необхідних документів, терміну виконання та розміру оплати (у випадку, якщо послуга платна), а також бланк чи зразок заяви.

Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) у рамках ініціативи ЄС ЕU4Business, розпочинає реєстрацію українських малих та середніх підприємств у секторі продуктів харчування та органічної продукції до участі в бізнес-делегації Торгової місії до Швеції та Данії, яка проходитиме із 17 до 22 листопада 2019 року за підтримки Державної установи “Офіс з просування експорту України” та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Метою торгової місії є створення торгових можливостей для українських виробників для виходу та/або розширенню присутності компаній на ринку Швеції та Данії через встановлення ділових контактів з потенційними партнерами.

Пріоритет надаватиметься виробникам наступних видів продукції: органічних продуктів харчування, зернових культур, меду, кондитерських виробів та шоколаду, олії, фруктів та ягід, продуктів їх переробки, чаю, кави.

Програма торгової місії включатиме:

Індивідуально організовані бізнес-зустрічі, заплановані іноземним консультантом;

Вивчення торгових можливостей Швеції та Данії;

Аналіз торгових можливостей Швеції та Данії та рекомендації щодо виходу на локальний ринок;

Візити на локальні підприємства, супермаркети, магазини тощо для обміну досвідом.

Вищезазначені послуги фінансуються ЄС у рамках ініціативи ЕU4Business, та організовуються ЄБРР. Учасники самостійно покривають лише витрати па переліт, проживання, харчування, індивідуальні витрати.

Десять компаній буде обрано до бізнес-делегації шляхом конкурсного

відбору, згідно до наступних критеріїв:        

Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;

Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);

Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;

Компанія має власні виробничі потужності;

Наявність веб-сайту англійською мовою;

Мінімум один учасник місіє від компанії вільно володіє англійською мовою;

Хороша репутація.

Звертаємо Вашу увагу, що до відбору допускають лише компанії, які брали участь у торгових місіях, організованих ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business, не більше двох разів.

Реєстрація на участь у місіє відкрита до 14 серпня 2019 року. За посиланням нижче можна ознайомитися з більш детальною інформацією щодо запланованого заходу, а також зареєструватися: http://bit.lv/TMSweden.

Контактна особа:    Юлія Котова (ikotova@fsr.org.ua) - керівник та

співорганізатор торгової місії, Проект “Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків”, що фінансується в рамках у ініціативи СС EU4Businessта реалізується ЄБРР.

До уваги громадськості!

Відповідно до Протоколу установчих зборів з формування нового складу Громадської ради при Ужгородській райдержадміністрації від 26 квітня 2018 року запрошуємо представників інститутів громадянського суспільства: громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України і провадять діяльність на території України, до складу Громадської ради при райдержадміністрації.

Для участі необхідно подати заяву в довільній формі, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадського суспільства (ІГС).

До заяви додаються:

- рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради;

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із Статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

-  відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Документи, оформлені належним чином, приймаються за адресою: 88017, м Ужгород, вул.Загорська, 10, каб. 312 (ІІІ поверх), відділ організаційної роботи апарату Ужгородської райдержадміністрації

у робочі дні - з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю - з 8.00 до 15.45 години.

Телефони для довідок: 616919. Контактна особа: Шляхта Ольга Василівна,

e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua

Зразки документів для участі в установчих зборах розміщено на офіційному веб-сайті Ужгородської державної адміністрації в рубриці „Громадська рада при райдержадміністрації”, підрубриці „Ініціативна група”. 

Порядок розгляду поданих документів та підстави для відмови представнику інституту громадянського суспільства визначаються згідно з Типовим положенням про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 

Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області інформує, що постановою КМ України від 22.05.2019 №423 затверджено зміни до «Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього».
       У новій редакції викладена реєстраційна заява платника податку за формою №1-РН.

       Реєстраційна заява та документи, що додаються до неї для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, розглядаються протягом трьох робочих днів з дня їх отримання. У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов'язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.
       Також сам Порядок доповнено новим пунктом 121, відповідно до якого неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою згідно з додатком 3 до Порядку.

       Постанова №423 набрала чинності з 29 травня 2019 року.

За матеріалами Ужгородського управління ГУ ДФС у Закарпатській області

Нагадуємо, що спливає строк  для безкоштовного приведення статутів товариства з обмеженою відповідальністю у відповідність до вимог законодавства

17.06.2018 набув чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі - Закон).
Законом встановлено вимоги, зокрема щодо відомостей, які мають бути зазначені у статуті товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю (далі - товариства).

Відповідно до пункту 3 глави VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону протягом року з дня набрання чинності цим законом положення статутів товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим законом.

Згідно зі статтею 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон 2) у разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.

Відповідно до пункту п'ятого глави восьмої Закону товариства звільняються від адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства у зв'язку з приведенням його у відповідність із Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.

В подальшому, згідно з статтею 36 Закону 2 за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, зокрема товариства, справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з частиною п'ятою статті 11 Закону у статуті товариства зазначаються відомості про: повне та скорочене (за наявності) найменування товариства; органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень; порядок вступу до товариства та виходу з нього.

Крім того, частиною шостою статті 11 Закону встановлено, що статут товариства може містити інші відомості, що не суперечать закону.

Такими відомостями можуть бути, зокрема положення, що стосуються:
надання додаткового строку для погашення заборгованості у зв'язку з простроченням внесення вкладу (ст. 15 Закону); 
порядку збільшення статутного капіталу за рахунок додаткових вкладів (ст. 18 Закону);
порядку реалізації переважного права учасників товариства, відмови від реалізації переважного права учасників товариства (ст. 20 Закону); 
відчуження частки у статутному капіталі товариства іншим учасникам товариства або третім особам (ст. 21 Закону); 
виплати та обмеження виплати дивідендів учасникам товариства (ст. 26, 27 Закону);
проведення аудиту фінансової звітності товариства на вимогу учасників (ст. 41 Закону).

Рекомендуємо керівникам та засновникам товариств привести зміст статуту товариства відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» протягом тижня.

 

Оноківська та Баранинська сільські ради Ужгородського району також здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.


Жителям сіл Оноківці, Оріховиця для державної реєстрації нерухомості можна звертатись до державного реєстратора Оноківської сільської ради Коцан Миколи Мирославовича за адресою с.Оноківці, вулиця Головна, 59, тел: (0312) 739-844, е-mail: onokivska.rada@meta.ua; а жителям сіл Баранинці, Барвінок, Довге Поле, Підгорб, Великі Лази, Циганівці, Холмець, Ярок, Стрипа до державного реєстратора Баранинської сільської ради Мочар Івана Івановича за адресою Ужгородський р-н, с. Баранинці, Центральна, 42, тел. (0312) 734 287, e-mail barsilrada@gmail.com.