СКИНУТИ

Оголошення

До уваги громадськості!

Відповідно до Протоколу установчих зборів з формування нового складу Громадської ради при Ужгородській райдержадміністрації від 26 квітня 2018 року запрошуємо представників інститутів громадянського суспільства: громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України і провадять діяльність на території України, до складу Громадської ради при райдержадміністрації.

Для участі необхідно подати заяву в довільній формі, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадського суспільства (ІГС).

До заяви додаються:

- рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради;

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із Статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

-  відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Документи, оформлені належним чином, приймаються за адресою: 88017, м Ужгород, вул.Загорська, 10, каб. 312 (ІІІ поверх), відділ організаційної роботи апарату Ужгородської райдержадміністрації

у робочі дні - з 8.00 до 17.00 години,

у п’ятницю - з 8.00 до 15.45 години.

Телефони для довідок: 616919. Контактна особа: Шляхта Ольга Василівна,

e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua

Зразки документів для участі в установчих зборах розміщено на офіційному веб-сайті Ужгородської державної адміністрації в рубриці „Громадська рада при райдержадміністрації”, підрубриці „Ініціативна група”. 

Порядок розгляду поданих документів та підстави для відмови представнику інституту громадянського суспільства визначаються згідно з Типовим положенням про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 

Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області інформує, що постановою КМ України від 22.05.2019 №423 затверджено зміни до «Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього».
       У новій редакції викладена реєстраційна заява платника податку за формою №1-РН.

       Реєстраційна заява та документи, що додаються до неї для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, розглядаються протягом трьох робочих днів з дня їх отримання. У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов'язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.
       Також сам Порядок доповнено новим пунктом 121, відповідно до якого неприбуткова організація може звернутися до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою згідно з додатком 3 до Порядку.

       Постанова №423 набрала чинності з 29 травня 2019 року.

За матеріалами Ужгородського управління ГУ ДФС у Закарпатській області

Нагадуємо, що спливає строк  для безкоштовного приведення статутів товариства з обмеженою відповідальністю у відповідність до вимог законодавства

17.06.2018 набув чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі - Закон).
Законом встановлено вимоги, зокрема щодо відомостей, які мають бути зазначені у статуті товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю (далі - товариства).

Відповідно до пункту 3 глави VIII Прикінцевих та перехідних положень Закону протягом року з дня набрання чинності цим законом положення статутів товариств з обмеженою відповідальністю, товариств з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим законом.

Згідно зі статтею 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон 2) у разі якщо законами визначено строк для приведення у відповідність до них, адміністративний збір не справляється при внесенні змін до відомостей, у тому числі змін до установчих документів, у строк, визначений цими законами.

Відповідно до пункту п'ятого глави восьмої Закону товариства звільняються від адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства у зв'язку з приведенням його у відповідність із Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.

В подальшому, згідно з статтею 36 Закону 2 за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, зокрема товариства, справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з частиною п'ятою статті 11 Закону у статуті товариства зазначаються відомості про: повне та скорочене (за наявності) найменування товариства; органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень; порядок вступу до товариства та виходу з нього.

Крім того, частиною шостою статті 11 Закону встановлено, що статут товариства може містити інші відомості, що не суперечать закону.

Такими відомостями можуть бути, зокрема положення, що стосуються:
надання додаткового строку для погашення заборгованості у зв'язку з простроченням внесення вкладу (ст. 15 Закону); 
порядку збільшення статутного капіталу за рахунок додаткових вкладів (ст. 18 Закону);
порядку реалізації переважного права учасників товариства, відмови від реалізації переважного права учасників товариства (ст. 20 Закону); 
відчуження частки у статутному капіталі товариства іншим учасникам товариства або третім особам (ст. 21 Закону); 
виплати та обмеження виплати дивідендів учасникам товариства (ст. 26, 27 Закону);
проведення аудиту фінансової звітності товариства на вимогу учасників (ст. 41 Закону).

Рекомендуємо керівникам та засновникам товариств привести зміст статуту товариства відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» протягом тижня.

 

Оноківська та Баранинська сільські ради Ужгородського району також здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.


Жителям сіл Оноківці, Оріховиця для державної реєстрації нерухомості можна звертатись до державного реєстратора Оноківської сільської ради Коцан Миколи Мирославовича за адресою с.Оноківці, вулиця Головна, 59, тел: (0312) 739-844, е-mail: onokivska.rada@meta.ua; а жителям сіл Баранинці, Барвінок, Довге Поле, Підгорб, Великі Лази, Циганівці, Холмець, Ярок, Стрипа до державного реєстратора Баранинської сільської ради Мочар Івана Івановича за адресою Ужгородський р-н, с. Баранинці, Центральна, 42, тел. (0312) 734 287, e-mail barsilrada@gmail.com.

Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області інформує, що до загального місячного (річного) оподатковуваного податком на доходи фізичних осіб доходу не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що, зокрема, вирощена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення, зокрема:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) та/або для індивідуального дачного будівництва. Якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. Розмір земельних ділянок, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

Якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб на загальних підставах за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) іі власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок.

       При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок. Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Довідка видається сільською, селищною, міською радою або радою об'єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.Зазначена норма передбачена п.п. 165.1.24 ст. 165 Податкового кодексу України.

За матеріалами Ужгородського управління ГУ ДФС у Закарпатській області

З метою сприяння взаємодії малого та середнього бізнесу, органів місцевого самоврядування на селі, для підтримки розвитку сільських територій та громад, популяризації життя в селі, збереження історико-культурної спадщини, AgroPortal оголошено IV Всеукраїнський конкурс „Неймовірні села України 2019”.

Форматом конкурсу передбачено відбір найкращого бізнес-плану розвитку сільських територій, розробленого громадою для свого населеного пункту, реалізація якого допоможе вирішити соціальні, економічні, екологічні проблеми та сприятиме розвитку зеленого туризму.

Інформацію про проведення IVВсеукраїнського конкурсу „Неймовірні села України 2019” розміщено на сайті AgroPortal (http://agroportal.ua) у розділі „Конкурс”.

Рада голів державних адміністрацій інформує про проведення українською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес-події цього літа Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ, 14 червня 2019 р.

Місце проведення: м. Київ, Спортивна площа, 1.

Умови участі: безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація).

На Форумі зберуться понад 4000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM- і CRM-систем.

Програма Форуму складається з десяти тематичних секцій:

BUSINESS: пошук нових точок для прискорення бізнесу

• #accelerate ― стратегії та підходи найбільших компаній, які допомагають швидко розвиватися з урахуванням змін зовнішнього середовища.

•#thecustomer ― кейси впровадження інновацій в маркетингу, продажах і клієнтському сервісі.

•#transformation ― способи швидкої трансформації в умовах надшвидкостей: досвід експертів з різних галузей бізнесу.

TECHNOLOGY: глибоке занурення в цифрові технології і практику їх використання

•#everyone-a-developer ― епоха low-code: як автоматизувати будь-які бізнес-ідеї за лічені хвилини.

•#process-excellence ― передові практики управління бізнес-процесами та застосування BPM-технологій для підвищення продуктивності команди.

•#tech-point ― як отримати бізнес-результат від чат-ботів, AI, RPA та інших сучасних технологій.

ACADEMY: лише перевірені методики підвищення ефективності організації

•#how-to ― практика побудови процесів B2B-продажів, лідогенерації, управління проектами по Agile.

•#best-practice ― методології підвищення ефективності продажів, управління IТ-сервісами, побудови процесного офісу, управління знаннями.

OPEN STAGE: інтерактивний майданчик для нетворкінгу та пошуку нових рішень

•#it-ecosystem ― знайомство з готовими технологічними рішеннями, які допоможуть виконувати завдання різної складності.

•#braindates ― клуб для спілкування і знайомства з гостями та спікерами заходу в форматі «Business speed dating».

Більш детальну інформацію про Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефоном: +380(044)363-31-33. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev .

Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області інформує, з 2 травня 2019 року вступили у дію нові небюджетні рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів ДФС України, для сплати коштів єдиного внеску та фінансових санкцій у зв’язку з проведенням реорганізації територіальних органів ДФС.

Нагадуємо, терміни сплати єдиного внеску підприємцями, членами фермерських господарств, а також особами, які провадять незалежну професійну діяльність – щокварталу не пізніше 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Роботодавці, які використовують найману працю, сплачують нараховані за відповідний календарний місяць суми єдиного внеску не пізніше 20 числа наступного місяця. Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄСВ, до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464-VI від 08.07.2010, а посадові особи, винні у порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.

За матеріалами Ужгородського управління

ГУ ДФС у Закарпатській області

 

Послуги у сфері юстиції стають зручнішими для громадян! "Оплатити послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану можна безпосередньо на місці, адже у всіх відділах ДРАЦС Закарпатської області встановлені POS-термінали, якими можуть скористатися всі відвідувачі" - повідомляє начальник Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Євген Когутич.

Тепер вам не потрібно витрачати час на пошуки найближчої банківської установи для здійснення платежу та очікувати в чергах: відвідувачі можуть сплатити державне мито за надання платних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану за допомогою будь-якої банківської картки не виходячи із відділу.

Для цього при собі необхідно мати банківську картку, емітовану будь-яким банком України. Спеціаліст відділу ДРАЦС під час надання послуги вводить назву картки, вартість сплати. Реквізити при цьому проставляються автоматично.

Користуйтеся новими можливостями, заощаджуйте свій час!