До уваги громадськості!

Для формування нового складу Громадської ради при райдержадміністрації запрошуємо представників інститутів громадянського суспільства: громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України і провадять діяльність на території України, взяти участь в установчих зборах Громадської ради при Ужгородській районній державній адміністрації, які відбудуться 26 квітня 2018 року.

Місце проведення установчих зборів – Ужгородська районна державна адміністрація (Овальний зал, ІІ поверх), м. Ужгород, вул.Загорьска 10

Початок зборів о 10.00 годині, початок реєстрації о 09:30.

Для участі в установчих зборах з формування громадської ради при Ужгородській районній державній адміністрації до ініціативної групи (згідно з п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 р. N 996 (зі змінами) необхідно подати заяву в довільній формі, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадського суспільства (ІГС).

До заяви додаються:

- рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради;

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із Статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

- відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Документи, оформлені належним чином, приймаються ініціативною групою з 12 лютого 2018 року до 27 березня 2018 року включно, за адресою: 

88017, м Ужгород, вул.Загорська, 10, каб. 312 (ІІІ поверх), відділ організаційної роботи апарату Ужгородської райдержадміністрації

(у робочі дні - з 8.00 до 17.00 години,  у п’ятницю - з 8.00 до 15.45 години).

Телефони для довідок: 616919. Контактна особа: Шляхта Ольга Василівна,

e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua

Зразки документів для участі в установчих зборах додаються.

Порядок розгляду поданих документів та підстави для відмови представнику інституту громадянського суспільства визначаються згідно з Типовим положенням про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 

Громадська рада при районній державній адміністрації як постійно діючий колегіальний виборний консультативно-дорадчий орган утворюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 для забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади налагодження ефективної взаємодії органів влади з громадськістю, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики.

Склад Громадської ради буде сформовано на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за кандидатури, які добровільно заявили про бажання брати участь у роботі Громадської ради та були делеговані інститутами громадянського суспільства.

Кількісний склад громадської ради буде визначено установчими зборами на строк у два роки.

До складу громадської ради може бути обрано не більше ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства. Членство в громадській раді є індивідуальним.

Склад ініціативної групи з підготовки установчих зборів по формуванню нового складу громадської ради при районній державній адміністрації затверджений розпорядженням голови районної державної адміністрації 08.02.2018 №36 „Про ініціативну групу з підготовки та проведення установчих зборів із утворення Громадської ради при Ужгородській райдержадміністрації”.

Вкладення:
Скачати цей файл (зразки документів.docx)зразки документів.docx23 kB

Оголошення

23 лютого 2018 року, 11.00 год. за адресою: м.Ужгород, вул.Загорська,10 великий залзал засідань (ІІ поверх) відбудеться публічний звіт голови Ужгородської районної державної адміністрації.

Під час заходу буде презентована інформація про проведені заходи, виконані завдання та їх результати, використані кошти районного бюджету та інші питання щодо діяльності Ужгородської райдержадміністрації.

         Регламент заходу:

11:00 – 11:30  – публічний звіт голови райдержадміністрації про результати роботи Ужгородської райдержадміністрації за 2017 рік.

11:30 – 12:00  – запитання та відповіді.

Запрошуємо на захід представників громадських рад при органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей і засобів масової інформації.

Контактна особа з питань проведення заходу: керівник апарату райдержадміністрації Боднарюк Руслана Юріївна

(тел.61-69-19, email: uzh-rda@carpathia.gov.ua).

 

15-21 травня 2018 р. у м. Новий Сад, Республіка Сербія, відбудеться 85 Міжнародний сільськогосподарський ярмарок – найважливіша подія агробізнесу в Південно-Східній Європі.

Найзначніші сегменти ярмарку – Виставка сільгосптехніки; Національна виставка тваринництва; Виставка органічних продуктів та продуктів з географічним зазначенням; Міжнародні ділові зустрічі; колективнiвиставки країн-учасниць; оцінка якості продукції та послуг; бізнесові зібрання, презентації, майстерні, супровідні програми.

Минулого року на ярмарок завітало 140.000 відвідувачів. Було 1500 експонентів з 60 країн, учасники мали чудові результати прямого продажу, укладено численні договори. Одна з особливостей ярмарку – велика кількість офіційних візитів з усього світу, активна ділова та дипломатична діяльність з супроводом економічних делегацій, та інформаційне висвітлення з боку більше тисячі акредитованих журналістів.

На цьому престижному ярмарку компаній з України було дуже мало, але завдяки поширенню інформації сподіваємось на збільшення представництва, презентації аграрного потенціалу та компаній агросектору України, які зацікавлені знайти нових партнерів, завоювати нові ринки у міжнародному експорті в країнах Європи.

Крім індивідуальної участі компаній, для України пропонується колективна виставка, створення національного стенду або стенду українських областей за участi компаній, галузевого міністерства та державних інституцій, бізнес асоціацій, що надає можливість представити не тільки аграрний компонент, а й економічний, туристичний потенціали, культурну спадщину і подібне. Країнам з колективною виставкою надаються спец пропозиції, зокрема статус “Країна-партнер”, що має свої переваги.

Щодопитань участі звертайтесь на електронну поштуukrsrbchamber@gmail.com Зі свого боку максимально сприятимемо достойній презентації України, її аграрного сектору та розвитку позитивного іміджу на світовому рівні.

Контактний телефон представника президента палати в Україні

+380 97 3183479.

Повідомляємо, що проектом „Аграрні розписки в Україні”, який впроваджується IFC, членом Групи Світового банку, в партнерстві з Швейцарською Конфедерацією, для покращення доступу до фінансових ресурсів для малих та середніх сільгоспвиробників шляхом впровадження аграрних розписок в Україні, заплановано провести тренінги для фермерів, агровиробників району.

Заінтересованих осіб просимо взяти участь у тренінгу, який відбудеться 01 лютого 2018 року в приміщенні райдержадміністрації (м. Ужгород, вул. Загорська, 10, малий зал, 1 поверх).

Початок занять о 10 годині.

Контактна особа - Людмила Шурковська, голова правління БФ „Карпатський регіональний центр дорадництва”, тел. (+380) 958-99-92-77)

До відома керівників підприємств.

З 5 до 10 листопада 2018 року в м.Шанхай  (Китайська народна республіка) буде проходити виставка „China International Import Expo 2018”. Вказаний захід буде офіційно  анонсований Президентом КНР Сі Цзіньпінем на Форумі „Одного поясу – одного шляху” в травні 2018 року.

Міжнародна  виставка  „ChinaInternationalImportExpo 2018”  є одним з найбільш пріоритетних виставково - ярмаркових заходів для Китайської Народної Республіки. Очікується, що приймуть участь компанії понад 100 країн світу.

До участі у виставці запрашуються виробники товарів у наступних категоріях: промислове обладнання, побутова техніка, автомобільний транспорт, одяг та споживчі товари, харчова та аграрна продукція, медичне обладнання та продукція, а також компанії, які надають послуги у сферах: туризму, новітні технології, культура та освіта, проектування та дизайн,аутосорсинг.

Контактна особа в Мінекономрозвитку: Іван Сидоренко, тел..: 044 596 67 95 електорнна адреса: isydorenko@me.gov.ua.

      

Повідомляємо,щоПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (далі – ПАТ «ДПЗКУ») розпочала програму закупівель озимих зернових культур  майбутнього урожаю 2018 року. Реалізація  програми закупівель озимих зернових культур майбутнього урожаю передбачає  закупівлю450 тис.тонн пшениці та  50 тис. тонн ячменю.

Основні умови проведення закупівлі  зерна майбутнього урожаю:

  • Товар:озимі пшениця та ячмінь 3-го класу.
  • Рекомендована мінімальна партія товару: 100,00 (сто) метричних тонн.
  • Умови поставки:філія ПАТ «ДПЗКУ» або інший зерновий склад.
  • Термін поставки: до 01 вересня 2018 року.
  • Попередня оплата: 3 000,00 (три тисячі) гривень з урахуванням ПДВ (жовтень – грудень 2017 року).
  • Відсоток за користування коштами: 10,5 % річних (у разі поставки товару на філії ПАТ «ДПЗКУ») та 11,0 % річних (у разі поставки товару на зернові склади, що не належать ПАТ «ДПЗКУ»).
  • Остаточний розрахунок:здійснюється після поставки на зерновий склад всієї партії законтрактованого зерна (липень – вересень 2018 року).

 Аграрії можуть отримати відповіді та консультації з усіх питань, що стосуються умов участі у форвардній програмі, збору та оформлення необхідних документів, підписання договорів і отримання коштів в регіональних відділах ПАТ «ДПЗКУ»  або за телефоном  (044) 206-15-71 або  forward@pzeu.gov.ua.

12-13 грудня в області проведуть прийом звернень у телефонному режимі з питань Пенсійної реформи.  
Зателефонувавши на „гарячу лінію” мешканці області зможуть отримати загальну інформацію про умови, порядок призначення, перерахунок та виплати пенсій тощо.
Телефонуйте за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484.
Графік роботи „гарячої лінії” з 8:00 до 17:00 (з 12:00 до 13:00 - обідня перерва).

Повідомляємо, що 12 грудня 2017 року у виставковому залі Закарпатської торгово-промислової палати  (м.Ужгород, вуд.Грушевського,62 А) о 10 годині,  буде проводитись семінар за тематикою „Ринок ЄС : що мають знати українські підприємства”.

Теми, які будуть розглядатися:

- Регіональний рейтинг ділового клімату спрощення процедур  торгівлі в Україні: оцінки та очікування бізнесу 2016/2017 .

- Угода про асоціацію України ЄС – можливості для бізнесу.

- Дотримання Україною принципу прозорості у торгівлі. Система нотифікацій у рамках СОТ.

- Спрощення процедур торгівлі та доступ до інформації.

Цільова аудиторія семінару – представники бізнесу і бізнес асоціацій, громадських організацій, підприємств, а також органів місцевої влади.

Участь у заході безкоштовна, необхідна попередня реєстрація шляхом відправки заявки на участь на адресу: exib@tpp.uzhgorod.uaабо факсом на номер 669474.

Контактний телефон: 66-94-62, е-mail:exib@tpp.uzhgorod.ua

Національним агенством з питань запобігання корупції спільно з українським громадським проектом масових відкритих онлайн-курсів "Прометеус" створено безкоштовний навчальний онлайн-курс "Конфлікт інтересів: треба знати!", який допоможе опанувати базові практичні інструменти для підвищення ефективності виявлення, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання встановлення заборон та обмежень.

Онлайн-курс розпочнеться 09.12.2017. Для участі у ньому необхідно зареєструватися на www.prometheus.org.ua, знайти курс "Конфлікт інтересів: треба знати!" (постійна адреса: https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:NAZK+COI101+2017_T3/about) та зареєструватися на вказаний курс.

На черговому засіданні архітектурно-містобудівної ради, яке відбудеться 12.12.2017 будуть розглядатися наступні проекти містобудівної документації:

  1. Детальний план території для зміни цільового призначення земельної ділянки з "ведення особистого селянського господарства" на "для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу" в с.В.Лази, мкрн.Новий, вул.Східна, 9. Розробник проекту ПП Бобрик М.Є.
  2. Детальний план території для будівництва сонячної електростанції за межами населеного пунтку, на території Паладь-Комарвської сільської ради. Розробник проекту інститут "Закарпатдіпромісто".
  3. Детальний план території Соловківської ЗОШ І-ІІ ступенів в с.Соловка, вул.Шкільна, 1. Розробник проекту КП "Архітектура".
  4. Детальний план території Соловківської ЗОШ І-ІІ ступенів в с.Соловка, вул.Тиса, 5. Розробник проекту КП "Архітектура". 
  5. Детальний план території для будівництва та обслуговування будівель дитячої школи мистецтв в с.Мала Добронь, вул.Кошута, 1. Розробник проекту КП "Архітектура".
  6.  Детальний план території реконструкції житлового будинку під адмінбудівлю в с.Холмець, вул.Дружби, 75 "А". Розробник проекту КП "Архітектура".