Оголошення

Міністерство юстиції України наказом від 29 серпня 2018 року № 2824/5 внесло зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», виклавши їх у новій редакції, зокрема:

  • про державну реєстрацію створення юридичної особи (форма 1);
  • про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту (форма 2);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 3);
  • про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 4);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 5);
  • про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 6);
  • про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (форма 8);
  • про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (форма 9).

Мінюст доручив технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань забезпечити обов’язкове заповнення інформації про наявність або відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та відомостей про нього в зазначеному Реєстрі.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня офіційного опублікування.

Завідувач сектору-державний реєстратор сектору державної

реєстрації райдержадміністрації  М.КОЗУБ

З метою забезпечення охорони та збереження в належному стані середовища перебування, шляхів міграції і місць природного відтворення (нерестовищ) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах району, відповідно до статей 14, 16, 38, 39 Закону України «Про тваринний світ», розпорядження голови Закарпатської облдержадміністрації 03.09.2018 №582 „Про заходи з охорони водних біоресурсів на період осінньо-зимового нересту риби у Закарпатській області”, з вересня 2018 року до січня 2019 року встановлено заборону вилову риби та інших водних біоресурсів на рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах).

В нерестовий період любительська риболовля може бути дозволена органами рибоохорони у спеціально визначених водоймах однією поплавкою або донною вудкою і з одним гачком та спінінгом з берега.

Шановні мешканці Ужгородщини (рибалки)!

Просимо Вас в даний період бережно ставитися до водних біоресурсів, які готуються до нересту. Також, в разі виявлення фактів порушення «Правил любительського та спортивного рибальства» просимо Вас повідомляти про це управління Державного агентства рибного господарства у Закарпатській області.

Спільними зусиллями збережемо водні біоресурси!

Ужгородська районна державна адміністрація розробила проект розпорядження „Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Ужгородської районної державної адміністрації”.

Проект розпорядження Ужгородської райдержадміністрації визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Зауваження та пропозиції щодо даного проекту розпорядження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань просимо подавати протягом одного календарного місяця з дня оприлюднення проекту розпорядження у письмовому або електронному вигляді за адресою: Ужгородська районна державна адміністрація, 88017, місто Ужгород, вулиця Загорська, 10, web-сайт: www.uzh-rda.gov.ua, e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua, або Центр надання адміністративних послуг Ужгородської райдержадміністрації, 88015, місто Ужгород, вулиця Минайська, 40, e-mail:centrnap@meta.ua.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу буде оприлюднено не пізніше 5 робочих днів з дня оприлюднення даного оголошення шляхом розміщення на офіційному web-сайті райдержадміністрації в мережі Інтернет‒www.uzh-rda.gov.ua, в рубриці „Економіка і бізнес”, підрубрика „Регуляторна політика”.

Ужгородська районна державна адміністрація

13 вересня 2018 року

Ужгородський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді приймає на роботу працівників:

1) практичного психолога. Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра за спеціальністю «Психологія» та напрямом підготовки «Практична психологія» або «Психологія», без вимог до стажу роботи.

2) фахівця із соціальної роботи І категорії. Кваліфікаційні вимоги: вища освіта другого рівня за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра за спеціальністю «Соціальна робота» та напрямом підготовки «Соціальна робота» або «Соціальна допомога», без вимог до стажу роботи або вища освіта другого рівня за іншою спеціальністю (напрямком підготовки) за наявності стажу роботи у соціальній сфері не менше одного року.

Прийом документів проводиться за адресою м. Ужгород, вул. Гойди, 8  (3 поверх) Ужгородський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, тел. (0312) 61-62-04 або 0506473990.                

Ужгородське об’єднане управління Пенсійного фонду України інформує, що відтепер усі категорії пенсіонерів, які отримують пенсійні виплати через «Ощадний банк України», мають право отримувати електронне посвідчення (ЕПП).

Запровадження електронного пенсійного посвідчення значно розширює можливості його користувача, адже одночасно і платіжна банківська картка, і пенсійне посвідчення, і електронний цифровий підпис. За його допомогою можна не лише отримувати пенсію, а і провести оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку безпосередньо в магазині. Крім того, користувач через Інтернет-мережу отримує доступ до інших онлайн-сервісів, а також повний спектр банківських послуг. А ще власник ЕПП в подальшому зможе пред’явити цю картку для користування пільгами у праві на проїзд у громадському транспорті або для отримання знижки при розрахунку в торговельній мережі.

Оскільки електронне пенсійне посвідчення містить графічну та електронну інформацію про власника та ключ електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер отримує доступ до всіх державних електронних сервісів, може замовляти документи на веб-порталах органів влади та переглядати інформацію про розмір своєї пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески тощо.

Для отримання електронного пенсійного посвідчення пенсіонеру необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання, подати відповідну заяву, долучивши до неї копії паспорта громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, фотографію розміром 30х25 мм. Внутрішньо переміщена особа додатково надає довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи. Відтак особисто прийти до зазначеного у заяві відділення «Ощадбанку» й отримати посвідчення.

Інваліди І та ІІ груп, які потребують постійного догляду, та особи, які досягли 80-річного віку, можуть звернутись до управління Пенсійного фонду по телефону або на електронну пошту для подачі заяви на дому.

Електронне пенсійне посвідчення виготовляється безкоштовно упродовж 30 робочих днів із дня подачі заяви до управління Пенсійного фонду.

За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу обслуговування громадян за адресою: м.Ужгород, вул.Загорська, 2, І поверх (каб.9).

Якщо Вам виповнилося 18 років

Якщо Ви змінили зареєстроване місце проживання

Якщо на минулих виборах Ви не знайшли себе у списках

 Якщо Ваші дані були записані з помилками

просимо Вас звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців
 

Перевірте свої дані у Державному реєстрі виборців

   Персональні дані громадян включених до Державного реєстру виборців є захищеними і тому інформація щодо змісту персональних даних телефоном не розповсюджується.

     Інформація щодо персональних даних надається лише за письмовим зверненням виборця відповідно до ст.20, ст.21 Закону «Про Державний реєстр виборців». Виборець може особисто звернутися з письмовим запитом до відділу ведення Реєстру за своєю виборчою адресою щодо змісту його персональних даних у Реєстрі, пред'явивши паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа недавно набула громадянства України). Виборець, постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на таке звернення іншу особу.

Ось тут можна перевірити особисті дані: https://www.drv.gov.ua/ords/f?p=111:LOGIN

Також Ви можете дізнатися, чи включено Вас до Державного реєстру виборців та перевірити, чи правильно вказано у Державному реєстрі виборців Ваші прізвище, ім’я, по-батькові та виборчу адресу. Для цього потрібно зареєструватися в "Особистому кабінеті виборця" та зробити відповідний запит. Це займе лише кілька хвилин Вашого часу.

Орієнтовно протягом доби Ви отримаєте відомості щодо своїх даних у Державному реєстрі виборців на електронну адресу, вказану при реєстрації.
Подання та обробка даних здійснюються у відповідності до Закону "Про захист персональних даних".

Зверніть увагу!

У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися до органу ведення Державного реєстру виборців за своєю виборчою адресою, пред'явивши паспорт громадянина України.

Контактна інформація
Поштова адреса:
88017, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород,вул..Загорська,10 (3-й поверх,каб.318)
Телефон / факс:
(0312)64-34-58,(0312)61-54-33

Прийом громадян: понеділок - п’ятниця з 08:00-17:00, перерва: 12:00-12:45

           Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2018 № 4602-04/24914-06 інформуємо, про проведення виставкових заходів у м.Тегеран (Ісламська Республіка Іран):

23-26 серпня 2018 р.- виставка, присвячена виставковому обладнанню (Stallex 2018).Контакти: http://iranstallex.com, info@iranstallex.com, контактна особа: Марьям Норузі, моб.: +98-9017702748.

01-04 вересня 2018 р. Перший міжнародний газовий захід Ірану (1-stInternationalIranGasShow) серед країн-видобувачів газу, спрямований для встановлення міжнародних зв’язків у сфері газової галузі. Контакти організаторів: www.tana-group.com,info@tana-group.com,тел.: +9826-32548990, факс: +9826-32548743.

15-18 вересня 2018 р.- Міжнародна виставка напоїв, кави, чаю та суміжних галузей (Internationalexhibitionofbeverages, coffee, teaandrelated   industriesIBIE 2018) а також Міжнародна виставка молочних продуктів (InternationalDairyandrelatedindustries, IDE 2018), яка відбудеться за сприяння Федерації іранських харчових асоціацій. Контакти: www.ibie-ex.ir, www.ide-ex.ir.

24-27 вересня 2018 р. - 4-та Міжнародна фармацевтична виставка (4-th International Exhibition on Pharmaceutіcals and Related Industries IRANPHARMAEXPO 2018). Додаткова інформація щодо виставки знаходиться на сайті організаторів: iranpharmaexpo.com, international@ iranpharmaexpo.com, тел.: 9821-88203845, факс: + 9821-88198520.

6-9 грудня 2018 р.- у виставковому центрі „Шахр-е афтаб” („Сонячне місто”) на території Ірану відбудеться міжнародна виставка в сфері утилізації відходів за участю відомих міжнародних компаній –виробників обладнання, що сприяє зменшенню різного роду забруднення навколишнього середовища.

Додаткова інформація знаходиться на сайті: http://nikatis.ir.

24-28 липня 2018 р. на території провінції Голестан (Іран) відбудеться Шістнадцята спеціалізована виставка в галузях тваринництва, рибних промислів, виробництва морепродуктів тощо. Детальна інформація розміщена на сайті: http://golestanfair.com.

17-20 жовтня 2018 р. У Вільній Торговельно-Промисловій Зоні Ензелі (Іран) відбудеться Друга Міжнародна виставка аграрних продуктів, обладнання ProductsFoodMachineryandRelatedIndustries). Контакти організаторів заходу: виконавчий сектор виставки Р.Гелічі, тел. + 9813-33253906, факс + 9813-34245, btc.gilan@gmail.com, www.gilan-btc.ir.

                                                                     

                                                                            

Згідно діючого законодавства фізичні особи – підприємці зобов’язані сплачувати єдиний внесок в розмірі не меншому ніж 22% від мінімальної зарплати, яка на сьогодні складає 3723 грн., відповідно мінімальний страховий внесок – 819,06 грн. на місяць.

Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» страховий стаж – період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Згідно Закону України №2148-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» з 1 січня 2018 року право на пенсію мають особи, які досягли пенсійного віку, передбачено статтею 26 Закону №1058 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (для чоловіків – 60 років, для жінок – враховуючи градацію по віку для тих, що народилися до 1 квітня 1961 року), та мають стаж 25 років. Кожного наступного року до розміру страхового стажу додаватиметься один рік (2019 рік – 26 років, 2020-ий – 27 років і т.д.), і в 2028 році, аби отримати пенсію за віком, необхідно буде мати 35 років страхового стажу.

З метою дотримання законодавства в частині сплати єдиного внеску та зарахування періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу фізичним особам-підприємцям необхідно також сплатити заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску.

Всю інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески можна отримати, зареєструвавшись на Веб-порталі Пенсійного фонду України (www.portal.pfu.gov.ua) або звернувшись до органу Пенсійного фонду України.

Крім того, інформацію про розмір свого страхового стажу, набутого з 1 січня 2004 року, про сплату страхових внесків можна отримати через СМС-повідомлення від Пенсійного фонду України, подавши заяву до Ужгородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської області або іншого найближчого управління.

У зв'язку з початком реконструкції та ремонтних робіт у поліклінічному відділенні КЗ "Ужгородська районна лікарня" амбулаторний прийом спеціалістів ведеться в інших приміщеннях лікарні, відділення працює за тимчасовим графіком.

Прохання, за потреби, звертатись у Чопську та Середнянську філію поліклініки.

Вдячні за порозуміння, 

Відділ охорони здоров'я райдержадміністрації

Загальнонаціональний право​просвітницький проект «Я МАЮ ПРАВО​!» реалізується Міністерством юстиції у співпраці з системою безоплатної правової допомоги, територіальними органами юстиції, за підтримки юридичних клінік, міжнародних донорів та партнерів.

Наша мета – підвищити юридичну грамотність українців та сформувати нову правову культуру в суспільстві. Це масштабна реформа правової свідомості, яка забезпечить сталий розвиток України як сучасної демократичної держави.

https://drive.google.com/drive/folders/1cQ3lktxEd_nTr05NHvqkvBc8EAXLn0D0

"Безоплатна правова допомога - завжди поруч" – правова допомога, яка гарантується державою та повністю або частково надається за рахунок коштів Державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел.

Закон України «Про безоплатну правову допомогу» визначає порядок надання безоплатної первинної правової допомоги та безоплатної вторинної правової допомоги.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLWwJzoiiHnWbcayBJaFFIa43Ed9Q_7XI8