Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2018 року № 911 внесено зміни до Порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 106.

Зазначеними змінами ще у 2018 році вводяться нові напрямки підтримки фермерських господарств.

Зокрема, відповідно до пункту 11(1) вищезгаданого Порядку новоствореним фермерським господарствам у період їх становлення (перші 3 роки після його створення але не раніше 1 січня 2016р.) виділяється бюджетна субсидія на одиницю оброблених угідь (1 гектар) один раз виключно для провадження сільськогосподарської діяльності у розмірі 3000 гривень на 1 гектар, але не більше 60 000 гривень на одне фермерське господарство.

Відповідно до пункту 11(2) фермерським господарствам , передбаченим пунктом 3 цього Порядку (крім новостворених), у 2018 році виділяється бюджетна субсидія на одиницю оброблених угідь (1 га) у розмірі 5,5 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, в розрахунку на одного члена фермерського господарства (який станом на 1 січня 2018 року та на період отримання бюджетної субсидії є членом фермерського господарства). Максимальний розмір бюджетної субсидії на одне фермерське господарство не може перевищувати 30 000 гривень.

Для отримання цих бюджетних субсидій новостворені та інші фермерські господарства подають регіональним відділенням Українського державного фонду підтримки фермерських господарств заяву та підтверджуючі документи передбачені пунктом 6 цього Порядку у Закарпатське відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств.

Закарпатське відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств розташоване за адресою: м. Ужгород,вул. Гойди ,8, каб. 106, телефон/ факс (03122) 3-41-54, Е –mail     zak.udfpfg@ukr.net

Директор регіонального відділення Хрипта Марія Іванівна

А ви знали, що громадяни України, які оплачують навчання у закладах дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти, мають право на податкову знижку? Податкова знижка – це сума, на яку дозволяється зменшити розмір сплаченого особою податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) у зв’язку з оплатою нею послуг навчання.

Як же отримати податкову знижку? Для цього необхідно зробити наступні кроки:

- оплатити навчання та зберегти квитанцію для податкової про оплату;

- отримати від роботодавця довідку про доходи;

- до 31 грудня поточного року заповнити податкову декларацію про майновий стан та доходи за минулий рік;

- подати документи на отримання знижки в ДФС за місцем реєстрації та отримати податкову знижку.

Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області

У нас в містечку на Кіровоградщині вже понад 5 років немає нотаріуса. Найближчий – за 50 кілометрів. Чув, що Мін’юст придумав як вирішити цю проблему. Чи це справді так?

Роман Марчук

Дійсно, Міністерство юстиції виступило з ініціативою щодо роботи у віддалених селах та містечках, де немає нотаріусів, Уповноважених осіб. Фактично, це наші співробітники, які б надавали українцям окремі найбільш затребувані нотаріальні послуги, такі як оформлення спадщини і дарування.

Розповім детальніше про цю ініціативу та розроблений Законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення передумов для захисту економічних та спадкових прав громадян в сільській місцевості» (№9140).

Чому ця ініціатива важлива?

Всі ми добре знаємо, як нині виглядає українське село.

Так, звичайно, є невеликі населені пункти, де живе чимало молоді, влітку чи не кожні вихідні весілля, на велосипедах по вулицях гасають діти, а у школі важко знайти вільне місце.

Та чи багато таких? На жаль, ні. У переважній більшості сіл основа населення – люди старшого віку.

З 11,7 мільйонів пенсіонерів близько 5 млн проживають саме у селах.

Це люди, які все життя тяжко працювали на землі. Це люди, які пережили війну й віддали всі свої сили на відновлення нашої країни.

Нині ж вони не можуть отримати найпростіших державних послуг: переоформити землю чи будинок на онуків, скласти заповіт, отримати необхідну довідку чи копію документів.

Чому, спитаєте ви? Тому, що в більшості сіл надати їм цю послугу немає кому. А здоров’я, щоб поїхати навіть до найближчого райцентру, в цих людей вже немає.

Який масштаб проблеми?

З 1160 посад державних нотаріусів, до яких здебільшого і звертаються сільські жителі, адже не мають коштів на недешеві послуги приватного нотаріуса, вільними є понад 300.

У 122 районах відсутні державні нотаріуси, а в 55 районах немає жодного нотаріуса взагалі. Фактично, доступу до нотаріальних послуг, які гарантовані державою, не мають жителі чверті України.

Ось кілька прикладів з життя.

У місті Маневичі на Волині державний нотаріус відсутній. Більшість жителів району мають статус постраждалих від чорнобильської катастрофи і відповідні пільги. Вони мають 200-300 кілометрів їхати, щоб знайти державного нотаріуса і оформити законні права.

Мешканці села Бережівка у Чернігівській області їздили до Ічні, де працював нотаріус. Однак він пішов з посади на початку року. Найближчий державний нотаріус у місті Борзна – за 100 кілометрів від села. Але прямого автобуса до цього міста немає. Тому жителям доводиться їздити близько 200 кілометрів до Чернігова.

У районному центрі Семенівка на Полтавщині відсутній будь-який нотаріус. Люди займають чергу, щоб мати можливість потрапити до нотаріуса з питанням оформлення спадщини і черга вже розтягнулася на 8 місяців.

Що треба змінювати?

Хоча Міністерство юстиції й відповідальне за роботу нотаріату, нотаріуси є незалежними самозайнятими особами.

Ми не можемо примусити того чи іншого нотаріуса йти працювати в державну нотаріальну контору. Тим більше ми не можемо примусити приватних нотаріусів їхати в села й надавати свої послуги там.

Однак і залишати ситуацію в нинішньому стані ми не маємо права. Адже не нормально, коли в країні, яка бачить себе частиною Європейського Союзу, громадяни не можуть отримати найпростіші сервіси, гарантовані державою.

Що ми пропонуємо?

Передбачити законом створення нової категорії працівників юстиції для здійснення обмежених нотаріальних дій, які працюватимуть у віддалених селах та забезпечать потребу громадян у послугах.

Фактично – це діючі працівники головних управлінь юстиції, консультанти державних нотаріальних контор, які пройдуть відповідне навчання і лише після того отримають повноваження для надання таких послуг:

  • Оформлення права спадщини.
  • Оформлення договорів довічного утримання, заповітів
  • Видача свідоцтв про народження і смерть.
  • Засвідчення вірності копій документів.
  • Посвідчення довіреностей, видача дублікатів нотаріальних документів.

Що це дасть?

У тих селах та селищах, де немає жодного нотаріуса, наші спеціалісти можуть стати справжнім рятівним кругом для місцевого населення. Вони надаватимуть лише найпопулярніші соціальні послуги, якими користуються громадяни.

Це дасть можливість не їздити українцям по кількасот кілометрів, не чекати місяцями в чергах.

Якість їхньої роботи, як і якість роботи нотаріусів та реєстраторів, контролюватиме Мін’юст. До них будуть такі самі вимоги, як і до інших співробітників відповідної сфери.

Чому зараз маніпулюють інформацією?

Однак, є й ті, хто не бажає піти на зустріч українському селянину. Є ті, хто хоче мати зиск навіть з соціальних проектів. Є ті, хто боїться конкуренції. Саме тому й розповсюджуються всі ті міфи, які з’явилися навколо законопроекту №9140. Які я хочу прокоментувати окремо.

Законопроект не може відкривати можливості для рейдерських захоплень, оскільки рейдерство не відбувається при оформленні спадщини селян в сільській місцевості. А оформлення договорів купівлі-продажу та корпоративних прав НЕ ВКЛЮЧЕНО до їхнього функціоналу.

Він не руйнує основи децентралізації в Україні, адже надає селянам можливість оформити дарування у власному селі. І щойно там за ініціативи місцевої влади запрацюють сільські нотаріуси, чи приїдуть працювати приватні, діяльність наших уповноважених осіб одразу припиниться.

Немає чого боятися й щодо корупційних ризиків та зловживань. Рівень корупційних ризиків з боку державних службовців точно не буде більшим, ніж ризики зловживань з боку державних реєстраторів, державних або приватних нотаріусів. Повідомлення про правопорушення у сфері державної реєстрації та нотаріату до Мін`юсту надходять постійно, на що відомство реагує в рамках Закону.

Уповноважені особи працюватимуть у ВИЗНАЧЕНІЙ МІСЦЕВОСТІ, категорія – НЕ ВИЩЕ села або району.

Ми ні в якому разі не ставимо під сумнів безспірність вчинення нотаріальних дій та знижувати їх якість

Мін’юст здійснює державне регулювання нотаріальної діяльності, контроль за організацією нотаріату та нотаріальної діяльності Уповноважених осіб. Нотаріальні дії будуть вчиняти особи:

  • Із вищою юридичною освітою.
  • Необхідним досвідом роботи від 3 років.
  • З відповідно обладнаним робочим місцем.

Впевнений, що наша спільна з народними депутатами ініціатива допоможе тисячам людей, які проживають у віддалених селах та населених пунктах країни, отримувати якісні державні послуги у сфері реєстрації прав спадщини та дарування.

ТОВ „Міжнародний виставковий центр” (МВЦ, м.Київ, Броварський проспект,15) інформує про виставкові заходи, які відбудуться з 6 по 8 листопада 2018 року за підтримки та активної участі Мінрегіону, Мінприроди, Міненерговугілля, Держводагенства, інших галузевих інституцій:

ХVI Міжнародна спеціалізована виставка „AQUAUKRAINE-2018” (водопідготовка, водопостачання, водовідведення, очишення стічних вод, насосне обладнання, труби та трубопровідна арматура, фільтри, прилади контролю та обліку).

XI Міжнародна спеціалізована виставка „ Енергоефективність. Відновлювана енергетика - 2018” (енергозберігаючі технології, обладнання, матеріали для промисловості, ЖКГ, АПК, енергоефективні проекти для модернізації підприємств, обладнання для заміщення природного газу, альтернативні види палива, відновлювані джерела енергії).

ХVI Міжнародні спеціалізовані виставки „КомунТех-2018”, „ДорТехЕкспо-2018” (комунальна та дорожньо – будівельна техніка, спецтехніка, управління відходами, благоустрій, засоби організації дорожнього руху, освітлення вулиць та доріг).

VIII Спеціалізована виставка„ ЄвроБудЕкспо-2018” (будівельні матеріали, конструкції, технології для промислового, житлового будівництва та соціальної сфери, інструменти, обладнання, енергозбереження в будівництві).

VI Спеціалізована виставка „Екологія підприємництва - 2018” (очищення промислових викидів в атмосферу, утилізація відходів виробництва, полімерів, гумовотехнічних виробів, екологічний моніторинг, поводження з небезпечними відходами).

Міжнародна спеціалізована виставка „ELECTROINSTALL-2018” (низьковольтне обладнання, електронні пристрої, електролічильники, кабелі, шинопроводи, електротехнічні корпуси, електромонтажні інструменти, розетки, вимикачі, промислові роз’єми, електронні компоненти і системи).

ХVI Міжнародна спеціалізована виставка „Енергетика в промисловості - 2018” (електротехнічне, енергетичне устаткування, системи автоматизації для електростанцій, підстанцій, високовольтних ліній електропередачі, розподільчих електромереж).

III Міжнародна спеціалізована виставка гірничодобувної промисловості „MININGINDUSTRYEXPO-2018 ” (бурильні установки, інструмент, прохідницькі та очисні комплекси, шахта та карєрна спецтехніка, гірничозбагачувальне обладнання) .

III Міжнародна спеціалізована виставка „НАФТОГАЗЕКСПО-2018” (технології, обладнання та сервіс для розвідки, видобутку, транспортування, переробки нафти і газу).

Одночасно з виставками за участю високих посадових осіб відбудуться науково-практичні заходи, присвячені актуальним питанням сьогодення щодо реалізації та вдосконалення державної політики в реальному секторі економіки. Відвідування – безкоштовне.

За довідками звертатися за тел.: (044) 201-11-59, 201-11-57, 201-11-62; сайт:www.iec-expo.com.ua                           

Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за підтримки ЄС та Уряду Німеччини та відповідно до статті 20 Директиви 2012/27ЄС створено в Україні Фонд енергоефективності (далі ФЕЕ), для роботи якого передбачено фінансування з державного бюджету, ЄС та Німеччини (в рамках міжнародної співпраці) співфінансуватимуть проекти та технічну допомогу.

Ключовими учасниками ФЕЕ є об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). Обов’язковим та першочерговим заходом є проведення енергоаудиту, який визначить енергетичні характеристики будинку, обґрунтування заходів з енергоефективності та їх орієнтовну вартість. В разі виконання всіх робіт та умов передбачених програмами ФЕЕ, останній проводить виплату в межах 40 відсотків від загальної вартості проекту.

Впровадження інструментів підтримки енергоефективних заходів у житловому секторі шляхом залучення грантових програм підтримки енергоефективності дозволить: досягти зниження рівня споживання енергії, зниження витрат на комунальні послуги та бюджетних витрат на соціальне забезпечення; підвищення рівня комфорту та якості життя громадян, підвищення якості майна; стимулювання економічної діяльності та сектору малого та середнього бізнесу.

Відділ економічного розвитку та торгівлі РДА

         Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області інформує, що Кабінет Міністрів України ухвалив розпорядження „Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення” від 05.09.2018 №649-р, яким передбачено проведення Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами виконавчої влади, спільно з органами місцевого самоврядування комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками. Цей нормативний акт розроблено Міністерством соціальної політики за результатами наради з питань детінізації ринку праці під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана.      

         Розпорядженням передбачено посилення координації органів державної влади в питаннях проведення роз’яснювальної роботи, здійснення заходів щодо виявлення фактів застосування незадекларованої праці, а також перегляд актів органів виконавчої влади та внесення змін до них, з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин. Також міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, доручається переглянути власні нормативно-правові акти та внести до них зміни, з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками під час реалізації наданих повноважень. Реалізація акта сприятиме підвищенню ефективності державної політики щодо захисту трудових прав людей, зменшенню застосування незадекларованої праці та посиленню дисципліни сплати податків. Для проведення заходів з легалізації найманої праці роботодавцями,  Прем’єр – міністром В.Гройсманом надано місячний термін, тобто до 05.10.2018 року. Після закінчення зазначеного терміну, контролюючими органами будуть проводитись перевірки, щодо виявлення неоформлених найманих працівників, маскування трудових відносин під виглядом інших форм діяльності та інше. За порушення трудового законодавства у 2018 році для роботодавців загрожують чималі штрафи, а саме: за одного неоформленого працівника – штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат, а це 111 690 гривень.

         Ужгородське управління ГУ ДФС у Закарпатській області рекомендує роботодавцям, які використовують найману працю без належного оформлення трудових відносин, забезпечити виконання вимог трудового законодавства відповідно до Кодексу законів про працю України. 

За матеріалами Ужгородського управління ГУ ДФС у Закарпатській області

Доводимо до вашого відома, що відповідно до законодавства за допуск працівників до роботи без оформлення трудового договору роботодавець несе відповідальність.

Наразі органи Пенсійного фонду України в Закарпатській області спільно з управлінням Держпраці, головним управлінням Державної фіксальної служби в Закарпатській області проводять інформаційно-роз’яснювальну кампанію серед роботодавців і найманих працівників про ризики використання нелегальної праці і виплати зарплати в «конвертах». Але вже, починаючи з жовтня ц. р., проводитимуться перевірки суб’єктів господарювання. У разі виявлення фактів нелегального працевлаштування працівників до таких роботодавців вживатимуться жорстокі заходи впливу.

Пам’ятайте, ухиляючись від офіційного оформлення трудових відносин, виплачуючи заробітну плату в «конвертах», ви позбавляєте своїх працівників трудових прав:

-         на достойну пенсію;

-         на основну та додаткову відпустку;

-         на оплату лікарняного;

-         на дотримання встановленої законодавством норми тривалості робочого часу;

-         на гарантії за колективним договором;

-         на отримання допомоги по безробіттю залежно від страхового стажу та інше.

Через несплату роботодавцем єдиного соціального внеску та інших соціальних внесків працівникові не зараховується страховий стаж та можливість отримання заробленої пенсії за віком, по інвалідності чи в інших випадках, передбачених законодавством, адже пенсія призначається тільки з офіційно нарахованої заробітної плати.

За інформацією Ужгородського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської області

Міністерство юстиції України наказом від 29 серпня 2018 року № 2824/5 внесло зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», виклавши їх у новій редакції, зокрема:

  • про державну реєстрацію створення юридичної особи (форма 1);
  • про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту (форма 2);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 3);
  • про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 4);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 5);
  • про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 6);
  • про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (форма 8);
  • про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (форма 9).

Мінюст доручив технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань забезпечити обов’язкове заповнення інформації про наявність або відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та відомостей про нього в зазначеному Реєстрі.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня офіційного опублікування.

Завідувач сектору-державний реєстратор сектору державної

реєстрації райдержадміністрації  М.КОЗУБ

З метою забезпечення охорони та збереження в належному стані середовища перебування, шляхів міграції і місць природного відтворення (нерестовищ) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах району, відповідно до статей 14, 16, 38, 39 Закону України «Про тваринний світ», розпорядження голови Закарпатської облдержадміністрації 03.09.2018 №582 „Про заходи з охорони водних біоресурсів на період осінньо-зимового нересту риби у Закарпатській області”, з вересня 2018 року до січня 2019 року встановлено заборону вилову риби та інших водних біоресурсів на рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах).

В нерестовий період любительська риболовля може бути дозволена органами рибоохорони у спеціально визначених водоймах однією поплавкою або донною вудкою і з одним гачком та спінінгом з берега.

Шановні мешканці Ужгородщини (рибалки)!

Просимо Вас в даний період бережно ставитися до водних біоресурсів, які готуються до нересту. Також, в разі виявлення фактів порушення «Правил любительського та спортивного рибальства» просимо Вас повідомляти про це управління Державного агентства рибного господарства у Закарпатській області.

Спільними зусиллями збережемо водні біоресурси!

Ужгородська районна державна адміністрація розробила проект розпорядження „Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Ужгородської районної державної адміністрації”.

Проект розпорядження Ужгородської райдержадміністрації визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Зауваження та пропозиції щодо даного проекту розпорядження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань просимо подавати протягом одного календарного місяця з дня оприлюднення проекту розпорядження у письмовому або електронному вигляді за адресою: Ужгородська районна державна адміністрація, 88017, місто Ужгород, вулиця Загорська, 10, web-сайт: www.uzh-rda.gov.ua, e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua, або Центр надання адміністративних послуг Ужгородської райдержадміністрації, 88015, місто Ужгород, вулиця Минайська, 40, e-mail:centrnap@meta.ua.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу буде оприлюднено не пізніше 5 робочих днів з дня оприлюднення даного оголошення шляхом розміщення на офіційному web-сайті райдержадміністрації в мережі Інтернет‒www.uzh-rda.gov.ua, в рубриці „Економіка і бізнес”, підрубрика „Регуляторна політика”.

Ужгородська районна державна адміністрація

13 вересня 2018 року