Оголошення

Міністерство юстиції України наказом від 29 серпня 2018 року № 2824/5 внесло зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», виклавши їх у новій редакції, зокрема:

  • про державну реєстрацію створення юридичної особи (форма 1);
  • про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту (форма 2);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 3);
  • про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 4);
  • про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (форма 5);
  • про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 6);
  • про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (форма 8);
  • про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (форма 9).

Мінюст доручив технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань забезпечити обов’язкове заповнення інформації про наявність або відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та відомостей про нього в зазначеному Реєстрі.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня офіційного опублікування.

Завідувач сектору-державний реєстратор сектору державної

реєстрації райдержадміністрації  М.КОЗУБ

З метою забезпечення охорони та збереження в належному стані середовища перебування, шляхів міграції і місць природного відтворення (нерестовищ) водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах району, відповідно до статей 14, 16, 38, 39 Закону України «Про тваринний світ», розпорядження голови Закарпатської облдержадміністрації 03.09.2018 №582 „Про заходи з охорони водних біоресурсів на період осінньо-зимового нересту риби у Закарпатській області”, з вересня 2018 року до січня 2019 року встановлено заборону вилову риби та інших водних біоресурсів на рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах).

В нерестовий період любительська риболовля може бути дозволена органами рибоохорони у спеціально визначених водоймах однією поплавкою або донною вудкою і з одним гачком та спінінгом з берега.

Шановні мешканці Ужгородщини (рибалки)!

Просимо Вас в даний період бережно ставитися до водних біоресурсів, які готуються до нересту. Також, в разі виявлення фактів порушення «Правил любительського та спортивного рибальства» просимо Вас повідомляти про це управління Державного агентства рибного господарства у Закарпатській області.

Спільними зусиллями збережемо водні біоресурси!

Ужгородська районна державна адміністрація розробила проект розпорядження „Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Ужгородської районної державної адміністрації”.

Проект розпорядження Ужгородської райдержадміністрації визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

Зауваження та пропозиції щодо даного проекту розпорядження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань просимо подавати протягом одного календарного місяця з дня оприлюднення проекту розпорядження у письмовому або електронному вигляді за адресою: Ужгородська районна державна адміністрація, 88017, місто Ужгород, вулиця Загорська, 10, web-сайт: www.uzh-rda.gov.ua, e-mail:uzh-rda@carpathia.gov.ua, або Центр надання адміністративних послуг Ужгородської райдержадміністрації, 88015, місто Ужгород, вулиця Минайська, 40, e-mail:centrnap@meta.ua.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу буде оприлюднено не пізніше 5 робочих днів з дня оприлюднення даного оголошення шляхом розміщення на офіційному web-сайті райдержадміністрації в мережі Інтернет‒www.uzh-rda.gov.ua, в рубриці „Економіка і бізнес”, підрубрика „Регуляторна політика”.

Ужгородська районна державна адміністрація

13 вересня 2018 року

Ужгородський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді приймає на роботу працівників:

1) практичного психолога. Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра за спеціальністю «Психологія» та напрямом підготовки «Практична психологія» або «Психологія», без вимог до стажу роботи.

2) фахівця із соціальної роботи І категорії. Кваліфікаційні вимоги: вища освіта другого рівня за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра за спеціальністю «Соціальна робота» та напрямом підготовки «Соціальна робота» або «Соціальна допомога», без вимог до стажу роботи або вища освіта другого рівня за іншою спеціальністю (напрямком підготовки) за наявності стажу роботи у соціальній сфері не менше одного року.

Прийом документів проводиться за адресою м. Ужгород, вул. Гойди, 8  (3 поверх) Ужгородський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, тел. (0312) 61-62-04 або 0506473990.                

Ужгородське об’єднане управління Пенсійного фонду України інформує, що відтепер усі категорії пенсіонерів, які отримують пенсійні виплати через «Ощадний банк України», мають право отримувати електронне посвідчення (ЕПП).

Запровадження електронного пенсійного посвідчення значно розширює можливості його користувача, адже одночасно і платіжна банківська картка, і пенсійне посвідчення, і електронний цифровий підпис. За його допомогою можна не лише отримувати пенсію, а і провести оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку безпосередньо в магазині. Крім того, користувач через Інтернет-мережу отримує доступ до інших онлайн-сервісів, а також повний спектр банківських послуг. А ще власник ЕПП в подальшому зможе пред’явити цю картку для користування пільгами у праві на проїзд у громадському транспорті або для отримання знижки при розрахунку в торговельній мережі.

Оскільки електронне пенсійне посвідчення містить графічну та електронну інформацію про власника та ключ електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер отримує доступ до всіх державних електронних сервісів, може замовляти документи на веб-порталах органів влади та переглядати інформацію про розмір своєї пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески тощо.

Для отримання електронного пенсійного посвідчення пенсіонеру необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання, подати відповідну заяву, долучивши до неї копії паспорта громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, фотографію розміром 30х25 мм. Внутрішньо переміщена особа додатково надає довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи. Відтак особисто прийти до зазначеного у заяві відділення «Ощадбанку» й отримати посвідчення.

Інваліди І та ІІ груп, які потребують постійного догляду, та особи, які досягли 80-річного віку, можуть звернутись до управління Пенсійного фонду по телефону або на електронну пошту для подачі заяви на дому.

Електронне пенсійне посвідчення виготовляється безкоштовно упродовж 30 робочих днів із дня подачі заяви до управління Пенсійного фонду.

За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу обслуговування громадян за адресою: м.Ужгород, вул.Загорська, 2, І поверх (каб.9).