Рішенням конкурсної комісії райдержадміністрації на зайняття вакантних посад державної служби на вакантну посаду, начальник відділу організаційної роботи апарату райдержадміністрації, вирішено призначити Шляхту Ольгу Василівну, конкурс на яку було оголошено розпорядженням голови райдержадміністрації 26.04.2017 №33-к "Про оголошення конкурсу".

Відповідно   до   листа   Міністерства   економічного розвитку  і  торгівлі  України  від 17.03.2017 р.       № 3611-06/8785-06     інформуємо   про   підписання   Президентом   України 09.03.2017 р. Закону України “Про ратифікацію Угоди між Урядом України і Європейським Союзом про участь України в програмі ЄС “Конкурентоспроможність підприємств малого і середнього     бізнесу  (COSME)     (2014-2020)”,    прийнятого    Верховною   Радою    України 22.02.2017 р.

CompetivenessofSmallandMediumEnterprises(далі - програма COSME) - європейська програма підтримки малого та середнього бізнесу. Програма COSME- це набір тематичних проектів та програм на період із 2014 до 2020 роки із загальним бюджетом 2,3 млрд. евро. Перелік програм, що визначаються Європейською Комісією, щороку змінюється та викладається в окремому документі - Робочій програмі.

Доступна для України Робоча програма на 2017-й рік складається з 22 підпрограм, які класифіковано за трьома напрямками: полегшення виходу на зовнішні ринки; поліпшення умов для конкурентоспроможності; формування культури ведення бізнесу. У відповідних розділах Робочої програми міститься перелік із детальним описом підпрограм, їх цілями та завданнями, що фінансуються коштом COSME, а також очікуваними результатами, виділеним бюджетом та строками подачі проектів. Робоча програма доступна на офіційному веб-сайті Європейської Комісії за посиланням: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/21624.

Більше детальної інформації про програму COSMEможна прочитати на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку у розділах: “Головна” - “Пріоритетні реформи” - “Програми підтримки підприємців”, або за посиланням: http://bit.lv/2mBWHiG, або на офіційному веб- сайті Європейського виконавчого агентства з МПС (ExecutiveagencyforSMEs - EASME): https://ec.europa.eu/easme/en/cosme.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з метою дотримання Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, зобов’язані були до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

Однак, Законом України від 21.12.2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» цей термін продовжений до 1 липня 2017 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", не підлягають виключенню з цього Реєстру до 1 липня 2017 року.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, що не відповідають вимогам статті 133.4 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій, зобов'язані до 1 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до органів фіскальної служби.

Установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами Кодексу, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Інформуємо, що подати документи для державної реєстрації громадських формувань можна до Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області (пл. Народна, 4, каб. 627, робочий телефон 3-35-87), Центрів надання адміністративних послуг та до місцевих Центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, згідно з Наказом Міністерства юстиції України «Про запровадження пiлотного проекту у сфері державної реєстрації громадських формувань» від 17 червня 2016 року №1717/5).

Інформацію про місцезнаходження Центрів надання адміністративних послуг та місцевих Центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також зразки документів для державної реєстрації громадських формувань, розміщено на сайті Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області (https://zakjust.gov.ua).

В свою чергу, для зручності громадян, документи для попереднього перегляду (із зазначенням номеру телефону) також можна подавати на електронну адресу: o.horzov@zk.minjust.gov.ua або через Он-лайн будинок юстиції.

Управління соціального захисту населення Ужгородської районної державної адміністрації згідно наказу начальника управління соціального захисту населення Ужгородської райдержадміністрації 27.04.2017 №11-к „Про оголошення конкурсу” оголошує конкурс  на зайняття вакантних посад державної служби, віднесених до посад державної служби категорії „Б” в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації - заступника начальника відділу-заступника головного бухгалтера відділу фінансово-господарського забезпечення управління соціального захисту населення.

На вакантну посаду, на яку оголошено конкурс, затверджено умови проведення конкурсу.

Прийом документів, зазначених в умовах проведення конкурсу, буде здійснюватися управлінням соціального хахисту населення райдержадміністрації в термін з 23.11.2016 по 06.12.2016 включно з 08.00 по 17.00 год., п’ятниця - з 08.00 по 15.45 год. (обідня перерва з 12.00 - 12.45) кабінет 11, І поверх за адресою: м. Ужгород, вул. Станційна, 56.

Перелік тестових питань затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби та Міністерства юстиції України від 06.05.2016 року № 97/1328/5 та розміщено  на офіційному сайті Національного агентства України з питань  державної служби у розділі «Тестування».

Звертаємо увагу на необхідність ознайомлення кожного кандидата з короткою інструкцією з проходження тестування, яка розміщена на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби у розділі «Тестування».

Ужгородська районна державна адміністрація згідно розпорядження голови райдержадміністрації 26.04.2017 №33-к „Про оголошення конкурсу” оголошує конкурс  на зайняття вакантних посад державної служби, віднесених до посад державної служби категорії „Б” та „В” у райдержадміністрації - начальника відділу Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, начальника відділу організаційної роботи апарату райдержадміністрації, провідного спеціаліста відділу охорони здоров'я райдержадміністрації, головного спеціаліста відділу охорони здоров'я райдержадміністрації, головного спеціаліста юридичного відділу райдержадміністрації.

На вакантну посаду, на яку оголошено конкурс, затверджено умови проведення конкурсу.

Прийом документів, зазначених в умовах проведення конкурсу, буде здійснюватися відділом управління персоналом апарату райдержадміністрації в термін з 27.04.2017 по 16.05.2017 року (начальник відділу організаційної роботи апарату райдержадміністрації до 11.05.2017) включно з 08.00 по 17.00 год., п’ятниця - з 08.00 по 15.45 год. (обідня перерва з 12.00 - 12.45) в кабінеті 312, ІІІ поверх за адресою: м. Ужгород, вул. Загорська,10.

Перелік тестових питань затверджено наказом Національного агентства України з питань державної служби та Міністерства юстиції України від 06.05.2016 року № 97/1328/5 та розміщено  на офіційному сайті Національного агентства України з питань  державної служби у розділі «Тестування».

Звертаємо увагу на необхідність ознайомлення кожного кандидата з короткою інструкцією з проходження тестування, яка розміщена на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби у розділі «Тестування».

Для подальшого формування реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців  у паперовій формі справи необхідно надсилати:

якщо місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи м. Ужгород, то до відділу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради, за адресою: 88000, Закарпатська область, м.Ужгород,  пл.Поштова, №3;

якщо місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи  м. Чоп  - у Центр надання адміністративних послуг та реєстраційних дій Чопської міської ради, 89502,  Закарпатська обл., м.Чоп, вул. Головна, 43

На Закарпатті діє гаряча лінія Служби безпеки України для спільної боротьби з сепаратизмом, тероризмом та корупцією

Для оперативного опрацювання інформації, яка надходить від волонтерів та громадських організацій стосовно антитерористичної операції на сході України звертатися за телефонами - 2-69-42(черговий)  0662637123 (секретар робочої групи)

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Житлові субсидії

Телефон «гарячої» лінії для надання консультацій з оформлення та призначення субсидій  -  2-06-30

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Телефон гарячої лінії Центру надання адміністративних послуг

Ужгородської районної державної адміністрації - (0312) 67-19-77