СКИНУТИ

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується

Розпорядження голови райдержадміністрації 07 березня 2014 №61„Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації”.

2. Назва   виконавця    заходів    з   відстеження

Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) Ужгородської   районної державної адміністрації.

3. Підстава для дослідження

Підставою для періодичного дослідження є дотримання вимог чинного законодавства України, а саме: ст.10 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

4. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття розпорядження є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг представниками органів, які надають адміністративні послуги в Ужгородському районі шляхом створення та функціонування Центру, що дозволить:

‒ забезпечити отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг в одному приміщенні за принципом „єдиного вікна” у чітко встановлені строки;

‒ організувати надання адміністративних послуг у найкоротший строк, в комфортних умовах та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

‒ спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшити якість їх надання;

‒ забезпечити вільний доступ суб’єктів звернень до інформації про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються в Центрі;

‒ удосконалити взаємодію виконавчих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом „організаційної єдності”.

5. Строк виконання заходів з  відстеження

10 березня 2015 року – 09 березня 2018 року.

6. Тип відстеження  (базове,  повторне  або періодичне)

Періодичне.

7. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення періодичного відстеження використовувався статистичний метод одержання даних, отриманих за результатами моніторингу діяльності Центру.

8. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась    результативність, а також способи одержання даних

Для проведення відстеження результативності зазначеного розпорядження були визначені наступні прогнозні показники:

‒ кількість суб`єктів надання адміністративних послуг, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги через Центр;

‒ кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр;

‒ середній термін розгляду звернення;

‒ кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр.

9. Кількісні та якісні показники результативності:

Для відстеження результативності регуляторного акта використовувалась інформаціяна основі аналізу даних, отриманих шляхом моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг

з/п

Показники

Кількісні та якісні значення

Повторне відстеження

Періодичне відстеженні

1

Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг

10

13

2

Кількість адміністративних послуг що надаються у центрі

48

94

3

Середній термін розгляду звернень

10-20 хв.

10-20 хв.

4

Кількість суб’єктів звернень

1726

31498

За досліджуваний період до Центру звернулось 31 498 одержувачів адміністративних послуг.

Адміністративні послуги надавались такими суб’єктами надання:

- головним територіальним управлінням юстиції у Закарпатській області;

- відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації;

- відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації;

- управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації;

- департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації;

- відділом в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області;

- сектором у Закарпатській області Державного агентства водних ресурсів України;

- управлінням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Ужгородському районі;

- головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області;

- Закарпатським обласним управлінням лісового та мисливського господарства;

- Ужгородським міськрайонним відділом Управління ДСНС України у Закарпатській області;

Всього надано 31 498 адміністративних послуг.

Надано понад 1 240 консультацій.

Адміністративні послуги надаються прозоро в межах визначених термінів.

10.Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Даний регуляторний акт – розпорядження голови райдержадміністрації 07 березня 2014 № 61 „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації” визначив порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру – адміністратора, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг.

Надання адміністративних послуг через адміністратора за принципом „єдиного вікна” дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень адміністраторами Центру, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень.

За результатами здійснення заходів з періодичного відстеження встановлено, що суб’єкти звернень при отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, не несуть додаткових витрат. В Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.

 

В.о. голови державної адміністрації                                                                                                                                                                 О.-В. Гарновдій