Оголошення

Урядом встановлено форму та порядок подання нотаріусами звітів про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Про це йдеться в постанові КМУ від 28.03.2018 р. №212 (опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» №65 від 4 квітня 2018 року).

Згідно з постановоюнотаріуси щокварталу до 20 числамісяця, наступного за звітним кварталом, зобов’язані подавати органам Пенсійного фонду України за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за затвердженою формою.

Нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.

При посвідченні договорів купівлі-продажу нерухомого майна нотаріус здійснює перевірку сплати покупцем збору та витребовує відповідні документи.

Частиною 14 статті 8 Закону України «Про нотаріат» встановлено, що на обґрунтовану письмову вимогу органів Пенсійного фонду України протягом 10 робочих днів нотаріусом надаються довідки про суму нотаріально посвідчених договорів, які необхідні виключно для перевірки дотримання законодавства з питань сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Форма звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна містить інформацію про кількість укладених договорів купівлі-продажу нерухомого майна, вартість такого майна та суму сплаченого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.

Звіт подається до Ужгородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської області за адресою: м. Ужгород, вул. Загорська, 2, 88017.

Оскільки Постанова № 212 набрала чинності 4 квітня 2018 року, то звіт подається до 20 квітня 2018 року.