СКИНУТИ

04.09.2018р. відбувся круглий стіл з питань проведення спільних заходів на 2018-2019 навчальний рік, спрямованих на підвищення ефективності профорієнтаційної роботи з молоддю.

У роботі круглого столу брали участь директор Ужгородської районної філії Закарпатського обласного центру зайнятості Ю.Лукач, директор Ужгородського вищого комерційного училища Київського національного торгово-економічного університету Л.Гондорчин, заступник начальника відділу надання соціальних послуг І.Бута та начальник відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації М.Михайлишина. В ході обговорення було підписано договір про співробітництво між Ужгородською філією Закарпатської області центру зайнятості та відділом освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації, план спільних заходів на 2018-2019н.р. та затверджено орієнтовний графік проведення профорієнтаційних уроків для учнів 8-9-10 класів ЗЗСО Ужгородською районною філією (Закарпатського ОЦЗ ) на вересень 2018 – травень 2019 року.

28 серпня відбулось засідання розширеної колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, на якому розглянуто питання про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2017-2018 навчальному році та завдання на 2018-2019 навчальний рік. У засіданні колегії взяла участь заступник голови райдержадміністрації Єва Шандорівна Раті та керівники  закладів освіти району.

У вітальному слові заступник голови райдержадміністрації привітала працівників галузі освіти з початком нового навчального року, подякувала за сумлінну працю, любов до підростаючого покоління та побажала миру, злагоди, благополуччя, успіхів на освітянській ниві. Звертаючись до учасників колегії запевнила, що у роботі влади освітня галузь і надалі буде одним із пріоритетних напрямків.

"Список виконаних справ великий, але є ще над чим працювати. Ремонтно-будівельні роботи у навчальних закладах цьогоріч завершено. На часі забезпечення якісного навчання дітей, аби вони були конкурентноспроможними при вступі до вищих навчальних закладів та змогли в повній мірі реалізувати себе на ринку праці", – наголосила заступник голови районної державної адміністрації.

Заступник голови районної державної адміністрації Раті Є.Ш. та начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Михайлишина М.І. вручили Почесні грамоти кращим вчителям навчальних закладів району.

Учасники педагогічної колегії заслухали доповідь начальника відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації Михайлишина М.І., у якій було проаналізовано розвиток освітянської галузі району за 2017-2018 навчальний рік – діяльність дошкільної ланки освіти, середньої школи, позашкільної освіти, кількісні та якісні показники проходження учнями навчальних закладів району ДПА та ЗНО, результати їх участі в олімпіадах та конкурсах різних рівнів, досягнення вихованців шкіл у науково-дослідній роботі, здобутки вихованців ДЮСШ. Також, здійснено аналіз роботи усіх методичних об'єднань та груп, найкращих педагогічних здобутків, гурткової роботи та професійної майстерності вчителів, систему виховної роботи.

"Ми стоїмо на порозі нового 2018-2019 навчального року. Новий навчальний рік буде нелегким, але водночас цікавим і багатим на но

вовведення, адже першокласників навчатимуть за новим Державним стандартом початкової освіти, складеним згідно з Концепцією Нової української школи та новим Законом про освіту. Я впевнена, що кожен учасник навчально-виховного процесу розуміє, що наші успіхи і досягнення залежать від дієвої співдружності, спільних пошуків і інновацій. Напередодні Дня знань хочу усіх присутніх привітати зі святом! Щира вдячність вам педагоги за самовіддану працю, за виконання такої святої місії – виховання підростаючого покоління, формування особистості від якої залежить наше майбутнє, завтрашній день Української держави", – сказав начальник відділу освіти, молоді та спорту Михайлишина М.І..

Завершилась колегія відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації обговоренням низки важливих галузевих питань

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 року №237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації виділено 2 357 400 грн. В тому числі:

958 600 грн. на придбання дидактичних матеріалів для учнів початкових класів «Нової української школи»;

99 900 грн. на оплату відряджень вчителів, асистентів вчителів та підвищення кваліфікації заступників директорів;

1 298 900 грн. на закупівлю сучасних меблів, комп’ютерного обладнання та відповідних мультимедійних комплектів для початкових класів «Нової української школи».

Рішенням сесії Ужгородської районної ради виділено додаткові кошти на закупівлю сучасних меблів, комп’ютерного обладнання та відповідних мультимедійних комплектів для початкових класів у розмірі 236 000 грн.

Провівши аналіз потреб, здійснено розподіл шкільних меблів, комп’ютерного обладнання та мультимедійних комплексів в розрізі навчальних закладів.

Для забазпечення виконання запланованих заходів, 11.06.2018 року було оголошено тендер на закупівлю 35 комплектів шкільних меблів для початкових класів на очікувану вартість 935 000 грн. 27.06.18 р. торги визнано такими, що не відбулися так як не було подано жодної цінової пропозиції. В той же день оголошено повторні відкриті торги, які в свою чергу також не відбулися. 23.07. 2018 року проведено переговори з ФОП Ілько І.М. на закупівлю шкільних меблів на 934 498,40 грн.

Станом на 06.08.2018 року підписано угоду з переможцем торгів. Отримано 240 одномісних парт та 240 стільців..

Аналогічна ситуація склалася з придбанням дидактичних матеріалів для початкових класів. Перші відкриті торги було оголошено 18.06.2018 р., повторно - 04.07.2018 р. 26.07.2018 року проведено переговолри з ФОП Шафар Т.В. на 958 215 грн. Очікувана дата підписання угоди – 07.08.2018 року.

Укладено прямі угоди на поставку 22 штук ноутбуків – 199 892 грн., 22 штук проекторів – 199 892 грн., 3 інтерактивних дошок та 17 телевізорів – 199 900 грн.

Станом на 06.08.2018 р. отримано 22 ноутбуки, 22 проектори, 3 інтерактивні дошки та 17 телевізорів.

Крім того, наказами Департаменту освіти і науки в Закарпатській області від 17.07.2018 р. №171, 172 затверджено розподіл на забезпечення навчальних закладів району шкільними дошками у кількості 53 штуки, комп’ютерним обладнанням та приладдям для учнів перших класів у кількості 24 комплекти.

Забезпечення здійснюватиметься згідно додатків 1,2 протягом серпня-жовтня місяців 2018 року.

Вкладення:
Скачати цей файл (додаток 1.pdf)додаток 1.pdf1017 kB
Скачати цей файл (додаток 2.xls)додаток 2.xls32 kB

27 червня 2018 року відбулась нарада керівників закладів освіти району, на якій були присутні Палько Т.В., директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та Гордуз Н.О., завідувач кабінету дошкільної та початкової освіти.

У ході наради було розглянуто питання щодо впровадженні Нової української школи з 1 вересня 2018 року. Михайлишина М.І., начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації звернула увагу на основні складові нової української школи – це нова методика навчання та освітнє середовище, яке передбачає закупівлю дидактичних матеріалів, сучасних меблів, комп’ютерного обладнання для закладів загальної середньої освіти, що відповідатиме усім потребам майбутніх першокласників.

Також Горгош Л.І., відповідальна за методичну роботу з учителями початкових класів району провела заняття з інтегрованого курсу „Я досліджую світ” у межах тематичного тижня „Літо” з використанням нових форм і прийомів навчання, організації дослідницької роботи. Метою було ознайомлення керівників закладів освіти з новими підходами до проведення уроків за програмою Нової української школи.

Тож директори ЗЗСО особисто мали можливість стати учасниками ранкового кола (структурована зустріч для створення позитивної атмосфери в учнівському колективі на весь навчальний день у школі), попрацювати в групах, виконати завдання дослідницького характеру.

У ході ранкового кола учасники з допомого віршика визначили тему заняття. Далі розшифровували назви літніх місяців, визначали кількість днів кожного з них, порівнювали їх, визначити тривалість літа. Також обговорили новини дня, визначили день тижня, дату, погоду, висловили свої міркування-передбачення про те, що їх чекає під час заняття.

Основна частина заняття розпочалась з обговорення проблемних питань „Коли одна пора року змінює іншу?”, „З чого починається літо?”. Потім учасники виконували різноманітні завдання в групах: розгадували кросворд ”Комахи”, виконували вправу „Деформований текст”, обговорювали та презентували свої міркування на питання „Як можна відчути літо?”, „Що буває тільки влітку?”, „Яка погода буває влітку?”, „Як звучить літо?”, „Який у літа смак?”, „Як літо пахне?” та ін. Найцікавішою була екскурсія до лісу, під час якої учасники ознайомились з рослинним та тваринним світом, звернули увагу на якість повітря та запахи. У групах провели дослідження на розпізнавання кори дерев. Для цього прикладали до стовбурів дерев аркуші паперу і штрихували по них олівцем шар за шаром і отримали „відбитки” кори різних дерев, потім порівнювали малюнки та підписували їх.

Оскільки літо – це пора канікул, то учасникам була запропонована вправа „Де я хочу відпочивати на канікулах”. Найпопулярнішим виявився відпочинок на морі. У підсумку керівники закладів освіти кольоровими стікерами показали наскільки вони готові до НУШ. Радує, що частина з них – частково готові, а решта – повністю готові. Також це підтверджує той факт, що під час заняття учасники давали не традиційні, не шаблонні, а креативні відповіді під час обговорення поставлених проблемних запитань.

На закінчення наради Гордуз Н.О. розповіла про нові професійні ролі та завдання сучасного вчителя у контексті концепції Нової української школи та дала вичерпні відповіді на всі питання, які цікавили керівників закладів освіти.

Тиждень тому учні Оноківської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2004 року народження і молодші повернулися з Всеукраїнських фінальних змагань «Шкільна волейбольна ліга» срібними призерами, про що ми повідомляли на нашому сайті. Таких же самих успіхів досягли їх старші товариші, 2001року народження, які посіли ІІ місце серед 15 найкращих команд України. Слід відзначити, що Оноківська школа - єдина в Україні, яка виступала у фіналі, була представлена двома віковим категоріями.

Відділ освіти, молоді та спорту щиро дякує гравцям команд, вчителю фізкультури Грохольському Володимиру Олександровичу, директору школи Фещенку Віталію Михайловичу за підготовку юних волейболістів до змагань та досягнуті успіхи.

Окрему подяку хотілося б висловити депутатам Ужгородської районної ради та керівництву району, які віднайшли можливості на внесення змін до районної Програми розвитку фізичної культури і спорту, з метою виділення коштів для участі юних спотсменів Ужгородщини у фінальній частині Всеукраїнських змагань.

З 6-го по 10-те червня у місті Івано-Франківську пройшов чемпіонат України з волейболу “Шкільна ліга” серед юнаків і дівчат 2004 року народження і молодших, у якому взяла участь команда Закарпатської області.

Надзвичайно приємним є те що нашу обласну команду представляли саме учні Оноківської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

У важкій і напруженій боротьбі наші молоді спортсмени зуміли не тільки достойно боротися з командами великих міст а й перемогти їх.

Своєю неперевершеною грою наші учні ще раз довели, що нема нічого недосяжного. Їхнє почесне друге місце є цьому доказом.

Цей успіх, як і всі попередні, є великою заслугою вчителя фізичної культури Володимира Грохольського. Саме він своєю відданою наполегливою працею зумів виплекати таку “сильну” сільську команду всеукраїнського масштабу.

Велика подяка відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської РДА та Ужгородській районній раді за додатково виділені кошти.

Безмежна вдячність Оноківському сільському голові Павлу Машіці за придбання спортивної форми для наших чемпіонів.

Щоб навчити дітей діяти зібрано та рішуче, не розгубитися у випадку виникнення надзвичайних ситуацій, 17 квітня 2018 року на базі Середнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся навчально-показовий День ЦЗ і КОТ для начальників цивільного захисту закладів загальної середньої освіти району.

Розпочався день збором керівного складу школи для проведення заходів Дня цивільного захисту ще до початку занять у школі. Далі на шкільному подвірʼї відбулася урочиста загальношкільна лінійка, присвячена проведенню Дня ЦЗ і КОТ, під час якої начальник ЦЗ школи Югас А.М.довів до відома учнів план проведення тренування.

Під час 2 і 3 уроків у цікавій та змістовній формі класними керівниками були проведені такі тематичні заходи:

-       Година спілкування „Небезпечні знахідки” (Жовтаній А.Ф., 6-А клас);

-       Тренінгове заняття „Пожежна безпека” (Бабура М.В., 8-А клас);

-       Анкетування „Безпека – це життя людини” (Озимок О.М., 10-Б клас).

-       Написання диктанту „Подорож у світ безпеки” (Скаканді Б.І., 8-Б клас);

-       Круглий стіл „Про безпеку памʼятай!” (Мазютинець Г.А., 9-А клас);

-       Година спілкування „Безпека – це життя людини” (Беспалова О.В., 11-Б клас).

Протягом дня учні мали змогу переглянути виставку малюнків, листівок та стінгазет на тему „Безпека і ми” у фойє школи;практично ознайомитися із засобами захисту органів дихання та шкіри.

Водночас відбулась теоретична підготовка керівного складу ЦЗдля начальників цивільного захисту ЗЗСО району, на якій були присутні директори ЗЗСО району, а також Михайлишина Марʼяна Іванівна, начальник відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської РДА, Тирук Михайло Іванович, відповідальний за ЦЗ у районі, Федор Олександр Тіборович, начальник навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Закарпатської області, Волошин Сергій Вікторович, майстер виробничого навчання навчально-методичнного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Закарпатської області, Малко Роман Миколайович, начальник відділу з НС Ужгородської РДА, Садварі Владислав Володимирович, інспектор ДПРЗ-1 УДСНС в Ужгородському районі.

Учасникам навчально-показового Дня ЦЗ і КОТ розповіли про організацію і ведення цивільного захисту в ЗЗСО, а саме: про розподіл обовʼязків з ЦЗ у школі,про створення комісії з питань надзвичайних ситуацій, функціональні обов’язки начальника цивільного захисту та спеціально призначеної особи з питань надзвичайних ситуацій закладу, про призначення відповідних об’єктових спеціалізованих служб ЦЗ у школі (ланка зв’язку і оповіщення, медична ланка, ланка з питань евакуації, ланка охорони громадського порядку, протипожежна ланка, рятувальна ланка, ланка видачі засобів індивідуального захисту) та їх функціональні обовʼязки. А також поінформували присутніх про дії керівного складу ЗЗСО при загрозі виникнення надзвичайної ситуації. Звернули увагу на те, що в кожному закладі освіти повинен бути план реагування на надзвичайні ситуації.

Начальник ЦЗ Середнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів Югас А.М. розповів про підготовку та проведення Дня цивільного захисту та об’єктового тренування у ЗЗСО. Андрій Мартинович проілюстрував шкільний наказ „Про підготовку та проведення Дня цивільного захисту та об’єктового тренування з питань цивільного захисту”, де окреслено план організаційної роботи до підготовки Дня ЦЗ у школі. Звернув увагу на те, що обовʼязково повинен бути розроблений календарний план підготовки та проведення Дня цивільного захисту і об’єктового тренування, де зазначені заходи, час, місце їх проведення та хто відповідальний за проведення того чи іншого заходу. Показав детальний план проведення Дня ЦЗ в Середнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів та план проведення об’єктового тренування, в якому чітко розписано хід тренування (час, навчальні питання, обстановка на зазначений час та її імітації, порядок і зміст роботи керівника тренування, його заступників, помічників й очікувані дії тих, хто навчається при відпрацюванні кожного навчального питання).

Також А.М. Югас проілюстрував план імітації на об`єктовому тренуванні, план рекогносцировки місць практичного відпрацювання питань на об`єктовому тренуванні, нагадав про заходи техніки безпеки, яких потрібно дотримуватися під час проведення об’єктового тренування та показав форму звіту про проведення об’єктового тренування з питань цивільного захисту у школі.

Після чого відбулось показове обʼєктове тренування.

  1. Відпрацювання дій керівного складу, працівників та учнів школи згідно ввідної „АВАРІЯ НА АВТОМОБІЛЬНІЙ ДОРОЗІ З ВИЛИВОМ ХІМІЧНИХ НЕБЕЗПЕЧНИХ РЕЧОВИН” (Начальник ЦЗ, підвальне приміщення школи).
  2. Практичні дії керівного складу, працівників та учнів школи згідно ввідної „ПОЖЕЖА НА ДРУГОМУ ПОВЕРСІ ШКОЛИ У ФІЗИЧНОМУ КАБІНЕТІ” (Евакуація учнів та працівників з приміщення школи на спортивний майданчик).
  3. Контроль кількості евакуйованих (учителі, голова комісії з НС, спортивний майданчик).
  4. Проведення тренування з особовим складом пожежної ланки щодо правил користування підручними та первинними засобами пожежогасіння при гасінні осередків загорання; робота з вогнегасником (спортивний майданчик).
  5. Проведення тренування щодо використання індивідуальних засобів захисту органів дихання і шкіри (спортивний майданчик).
  6. Проведення тренування з особовим складом медичної ланки (спортивний майданчик).
  7. Показ техніки та спорядження пожежно-рятувальних підрозділів (спортивний майданчик).

Відтак, по завершенні обʼєктового тренування відбувся збір керівного складу ЦЗ та підведення підсумків Дня ЦЗ і КОТ, де відзначили, що День цивільного захисту в Середнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено на високому організаційному і методичному рівнях. Мети досягнуто, поставлені завдання виконано. Учні продемонстрували організованість і дисциплінованість. Учні, педагогічний колектив школи та директори ЗЗСО району вдосконалили свої теоретичні знання і практичні навички щодо дій в умовах екстремальних ситуацій, перевірили здатність грамотно і чітко діяти, щоб захистити своє здоров'я та життя.

День цивільного захисту під гаслом «Запобігти, попередити, врятувати!» проведено цікаво та повчально. Усі переконалися в тому, що отримані знання знадобляться у повсякденному житті.

28 лютого 2018 року в актовій залі Закарпатського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася планова нарада керівників закладів загальної середньої освіти району.

На нараді розгялдалися слідуючі питання:

  1. Про результати вивчення Державною інспекцією навчальних закладів діяльності місцевих органів управління освітою щодо ефективності управління підпорядковании навчальними закладами у частині забезпечення рівного доступу громадян до загальної середньої освіти (Орбан С.Т.).
  2. Про порядок закінчення 2017/2018 навчального року та проведення державної підсумкової атестації (Орбан С.Т.).
  3. Про особливості проведення ЗНО-2018 та підготовку до пробного зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників (Дендеші І.І.).
  4. Про дорожню карту імплементації статті 7 "Мова освіти" Закон України "Про освіту" (Сабовчик В.М.).
  5. Фінансовий звіт начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Михайлишиною М.І. за 2017 рік.
  6. Різне.

На закінчення наради озвучено та вирішено ряд нагальних питань щоденної роботи керівників закладів загальної середньої освіти району.

Згідно з графіком підвищення кваліфікації педагогічних працівників Ужгородського району, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році, 16 – 17 лютого 2018 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшла перша очна сесія.

 

     Учителі початкових класів разом з Людмилою Іванівною Горгошвідповідальною за методичну роботу з учителями початкових класів району, вивчили перший модуль освітньої програми підготовки вчителів майбутніх 1-х класів Нової української школи «Сучасний вчитель як провідник змін».



 

 

 

     У цьому модулі Гордуз Наталія Олександрівна, тренер НУШ, розглянула такі основні теми:

 

  • Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти.
  • Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства.
  • Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи.
  • Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів.
 
 















 
 
     Упродовж двох днів були проведені й практичні заняття з учителями: тренінги, робота в групах, театралізації тощо. Відтак, учителі зрозуміли компоненти концепції Нової української школи, нові професійні ролі й завдання, що стоять перед ними в контексті реформених змін.

 

 
      Кожен учитель отримав індивідуальну картку обліку навчального плану вчителя Нової української школи, у якій тренери НУШ будуть облікувати пройдений зміст програми перепідготовки.

Наші діти – це наша старість.

Правильне виховання – це наша старість,

погане виховання – це наше майбутнє горе,

це наші сльози, це наша провина перед іншими    людьми .

                                             (А.С. Макаренко)

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. Метою виховної роботи школи є виховання громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. На сьогоднішній день система виховної роботи базується на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь, забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.

Виховна система школи передбачає реалізацію наступних завдань:формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни; виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення політехнічного кругозору й підготовка до свідомого вибору професії; фізичне удосконалення, зміцнення здоров’я й формування в учнів санітарно-гігієнічної культури; формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей; виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.

Саме для обговорення та реалізації цих завдань 22 лютого 2018 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти була проведена нарада заступників директорів з виховної роботи та педагог – організаторів закладів освіти Ужгородського району. В ході наради були обговорені наступні питання: про організаційно – правові засади запобігання та протидії домашньому насильству;про профілактику правопорушень та злочинності серед неповнолітніх, налагодження корекційно – розвивальної виховної роботи у закладах освіти; про запобігання поширенню наркоманії, тютюнокуріння та вживання алкогольних напоїв серед дітей та учнівської молоді; про пропаганду здорового способу життя у рамках Всеукраїнської інформаційно – профілактичної акції ,,Відповідальність починається з мене”, про проведення заходів щодо соціальної підтримки, адаптації учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, вшанування пам’яті загиблих воїнів. Також обговорили участь школярів району в конкурсі ,,Молодь обирає здоров’я”, конкурсі колективів екологічної просвіти, фестивалі – конкурсі ,,Воскресни, писанко! ”, гала – концерті з нагоди Дня захисту дітей та сформували список учнів на ІV відпочинкову зміну на базі Воловецької філії Закарпатського обласного еколого – натуралістичного центру учнівської молоді ,,Арніка”. З низкою завдань і планів на майбутнє педагоги повернулися до своїх закладів освіти, щоб продовжувати величну справу – вкладати добре світле і святе у душі наших діток.