СКИНУТИ
Вкладення:
Скачати цей файл (1011100.pdf)1011100.pdf135 kB
Скачати цей файл (1014030.pdf)1014030.pdf123 kB
Скачати цей файл (1014060.pdf)1014060.pdf117 kB
Скачати цей файл (1014080.pdf)1014080.pdf154 kB
Вкладення:
Скачати цей файл (1011100.pdf)1011100.pdf128 kB
Скачати цей файл (1014030.pdf)1014030.pdf130 kB
Скачати цей файл (1014060.pdf)1014060.pdf107 kB
Скачати цей файл (1014081.pdf)1014081.pdf123 kB
Скачати цей файл (1014082.pdf)1014082.pdf121 kB
Скачати цей файл (Наказ.pdf)Наказ.pdf42 kB
Вкладення:
Скачати цей файл (0813011.pdf)0813011.pdf552 kB
Скачати цей файл (0813012.pdf)0813012.pdf490 kB
Скачати цей файл (0813021.pdf)0813021.pdf524 kB
Скачати цей файл (0813022.pdf)0813022.pdf521 kB
Скачати цей файл (0813032.pdf)0813032.pdf550 kB
Скачати цей файл (0813041.pdf)0813041.pdf522 kB
Скачати цей файл (0813043.PDF)0813043.PDF1052 kB
Скачати цей файл (0813044.PDF)0813044.PDF1034 kB
Скачати цей файл (0813045.PDF)0813045.PDF1063 kB
Скачати цей файл (0813046.PDF)0813046.PDF904 kB
Скачати цей файл (0813047.PDF)0813047.PDF859 kB
Скачати цей файл (0813081.PDF)0813081.PDF2096 kB
Скачати цей файл (0813082.PDF)0813082.PDF1021 kB
Скачати цей файл (0813083.PDF)0813083.PDF1004 kB
Скачати цей файл (0813084.pdf)0813084.pdf599 kB
Скачати цей файл (0813085.pdf)0813085.pdf598 kB
Скачати цей файл (0813104.pdf)0813104.pdf1036 kB
Скачати цей файл (0813160.pdf)0813160.pdf594 kB
Скачати цей файл (0813171.pdf)0813171.pdf637 kB
Скачати цей файл (0813230.pdf)0813230.pdf742 kB
Скачати цей файл (0813242.pdf)0813242.pdf903 kB
Скачати цей файл (наказ.pdf)наказ.pdf741 kB

І.Доходи.

Доходи місцевих бюджетів району по загальному і спеціальному фондах, включаючи офіційні трансферти (дотації та субвенції з Державного бюджету) за 2018 рік становлять 883 018,9 тис.грн., що складає 101,0 % виконання плану затвердженого на рік з урахуванням змін (874 191,3 тис.грн.), в тому числі:

- платежів по загальному та спеціальному фондах одержано у сумі 327 819,2 тис.грн. при затвердженому річному плані з урахуванням змін –   310 107,4 тис.грн.,що складає 105,7 % виконання;

- дотацій з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної дотації з державного бюджету одержано в сумі 28769,6 тис. грн., що складає 100% затвердженого річного плану з урахуванням змін;

- інші дотації з місцевого бюджету надійшли у сумі 51943,3 тис.грн, що складає 100% затвердженого річного плану з урахуванням змін;

Субвенції з державного бюджету надійшло у сумі 173 121,5 тис. грн., що становить 100% виконання затвердженого розпису на рік з урахуванням змін, а саме:

- освітня субвенція з державного бюджету надійшла у сумі 115 565,6 тис.грн. отримана в повному обсязі згідно затверджених планів;

- медична субвенція з державного бюджету надійшла у сумі 50 440,9 тис.грн., отримана в повному обсязі згідно затверджених планів;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшла у сумі 7 115,0 тис.грн., отримана в повному обсязі згідно затверджених планів;

Субвенції з місцевих бюджетів за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету в сумі 259 782,2 тис.грн., що становить 98,0% виконання затвердженого розпису на рік з урахуванням змін(264 983,1 тис. грн.), а саме:

- субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенція надійшла у сумі 6 685,8 тис.грн., що становить 93,6 % затвердженого плану на рік з урахуванням змін (7 143,0 тис.грн.);

- субвенція на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенція надійшла у сумі 7 827,8 тис.грн. отримана в повному обсязі згідно затверджених планів;

- субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань отримана у сумі 1 677,7 тис.грн., отримана в повному обсязі згідно затверджених планів;

- субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами отримана у сумі 525,2 тис.грн., що становить 85,4 % затвердженого плану на рік з урахуванням змін (614,7 тис.грн.);

- субвенція на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» отримана у сумі 2 282,1 тис.грн., що становить 96,8 % затвердженого плану на рік з урахуванням змін (2 357,4 тис.грн.);

- субвенція на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах отримана у сумі 9 923,2 тис.грн., що становить 99,9% затвердженого плану на рік з урахуванням змін (9 930,0 тис.грн.);

- субвенція на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості надійшла у сумі 16 290,6 тис.грн., отримана в повному обсязі згідно затверджених планів;

- субвенції з державного бюджету на соціальний захист населення отримані у сумі 214 569,8 тис.грн., при плані затвердженому на рік з урахуванням змін 219 141,9 тис.грн., що складає 97,9 % виконання.

Інші міжбюджетні трансферти по загальному та спеціальному фондах надійшли в сумі 41 583,1 тис.грн., що становить 91,9% виконання затвердженого розпису на рік з урахуванням змін(45 266,4тис. грн.)

-інші субвенції з місцевих бюджетів (обласного, районного та сільських) по загальному та спеціальному фондах надійшло в сумі 12 998,2 тис.грн, що становить 92,5% виконання затвердженого розпису на рік з урахуванням змін(14 059,4 тис. грн.);

- субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах по загальному та спеціальному фондах надійшло в сумі 22 571,6 тис. грн., що становить 97,4% виконання затвердженого розпису на рік з урахуванням змін (23 166,0 тис.грн.);

- субвенція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів по спеціальному фонду надійшло в сумі 6 003,3 тис. грн., що становить 74,8% виконання затвердженого розпису на рік з урахуванням змін (8 031,0тис.грн.);

- субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів (на добудову Червонівської ЗОШ) профінансовано у сумі 10,0 тис.грн., при уточненому плані 10,0 тис.грн.

Аналіз виконання дохідної частини по платежах загального та спеціального фонду бюджету (без власних надходжень бюджетних установ та міжбюджетних трансфертів) Ужгородського району за 2018 рік подано в додатку 1.

До загального та спеціального фонду місцевих бюджетів Ужгородського району надійшло платежів у сумі 327 819,2 тис.грн., при уточненому плані на звітний період 310 107,4 тис.грн., що складає 105,7 % виконання, понад план поступило платежів у сумі 17 711,8 тис.грн.

До загального фонду місцевих бюджетів Ужгородського району за 2018 року надійшло платежів у сумі 306 503,7 тис.грн., при уточненому плані на звітний період 287 323,6 тис.грн., що складає 106,7 % виконання, понад план поступило платежів у сумі 19 180,1 тис.грн.Із 30 місцевих бюджетів району майже усіма забезпечено виконання планових показників. Незначне невиконання допущено Середнянською селищною радою (95,3%), Дубрівською (95,5%), Есенською (93,5%), Кам’яницькою (97,5%), Малодобронською (99,4%) Невицькою (92,5%), Сюртівською (99,6%) Тисаашванською (97,3%) сільськими радами. Виконання дохідної частини загального фонду місцевих бюджетів Ужгородського району в розрізі сільських та Середнянського селищного бюджетів подано в додатку 2.      

Основним податком, який становить 62,5% питомої ваги від усіх надходжень загального фонду залишається податок та збір на доходи фізичних осіб. Податок та збір на доходи фізичних осіб по зведеному бюджету району за   2018 рік виконано на 106,5 % (при плані – 179 692,8 тис.грн. надійшло – 191 456,9 тис.грн.).

Другим по питомій вазі, у загальній сумі надходжень зведеного місцевого бюджету району у 2018 році, є акцизний податок з виробленого, ввезеного на митну територію України пального та з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. За 2018 рік фактично поступило до сільських та Середнянського селищного бюджетів даного податку у сумі 42 928,5 тис.грн. при плані – 43 096,9 тис.грн., що становить 99,6% виконання. Невиконання даного виду податку виникло у зв’язку з тим, що органам місцевого самоврядування неможливо з прогнозувати обсяги реалізації підакцизних товарів, від яких залежить розмір надходження податку до місцевого бюджету.

Єдиного податку за 2018 рік надійшло 36 585,9 тис.грн. при плані – 31 967,6 тис.грн., що складає 114,4% виконання або понад план поступило 4 618,3 тис.грн.

Плати за землю за 2018 рік надійшло в сумі 29 792,1 тис.грн. при плані 27 121,5 тис.грн., що складає 109,8 % виконання або понад план надійшло 2 670,6 тис.грн., в основному за рахунок поступлень від орендної плати за землю та земельного податку з юридичних осіб.

Загальна сума поступлень плати за надання адміністративних послуг за 2018 рік становить 1 840,3 тис.грн. при уточненому плані 1 900,5 тис.грн., або 96,8% виконання. Невиконання даного виду податку пояснюється тим, що наприкінці 2018 року Ужгородський районний відділ міграційної служби змінював місцезнаходження - (з території Оноківської сільської ради на територію Коритнянської сільської ради) та у зв’язку з технічною необхідністю на певний період часу був зачинений.

До спеціального фонду місцевих бюджетів Ужгородського району, за   2018 рік надійшло платежів в сумі 21 315,5 тис.грн. при уточненому плані на рік 22 783,8 тис.грн., що складає 93,6% виконання, у тому числі: власних надходжень бюджетних установ надійшло 14 431,9 тис. грн., що складає 82,1% виконання при плані на рік з урахуванням змін 17 580,3 тис. грн.; до бюджету розвитку надійшло 6 301,6 тис. грн., при плані на рік з урахуванням змін 5 089,8тис. грн., понадпланово надійшло 1 211,8 тис. грн.; екологічного податку надійшло 300,4 тис. грн. при плані на рік з урахуванням змін 60,6 тис. грн. та інші.    

Виконання дохідної частини спеціального фонду місцевих бюджетів Ужгородського району за 2018 рік (без врахування міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ) подано в додатку 3.

Відповідно до листа департаменту фінансів 22.01.2019 р. № 127/03.01-13 податковий борг по зведеному бюджету Ужгородського району станом на 01.01.2019 року становить 8 862,0 тис.грн., що на 2 003,4 тис. грн. менше від показника станом на 01.01.2018 року.

                           ІІ. Видатки та заборгованість

Видатки місцевих бюджетів Ужгородського району по загальному фонду виконано у сумі 637 902,1 тис.грн., що становить 95,8 відсотків до уточненого плану (665 568,4 тис.грн.).Видатки спеціального фонду виконано у сумі 135 506,2тис. грн., що становить 71,1 відсоток до уточненого плану (190452,1тис.грн. з трансфертами, що передаються до державного бюджету).

В загальному обсязі видатків по загальному фонду найбільшу питому вагу займають видатки на фінансування установ і закладів освіти – 34,7% або                 221 409,7 тис.грн. та охорони здоров`я – 11,9 % або 75 711,5 тис.грн.Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення населення за 2018 рік, разом із цільовими субвенціями з державного бюджету, склали 223 150,0 тис.грн. або      35 % від загального обсягу видатків. Аналіз виконання видатків зведеного бюджету району за 2018 рік подано в додатку 4.

Виконання видатків, на утримання бюджетних установ за галузями в розрізі низових бюджетів за звітній період подано в додатку 5.

Проведеним аналізом використання коштів зведеного бюджету району, за даними казначейського звіту про виконання бюджету району за 2018 рік, встановлено, що із загального фонду бюджету на захищені статті спрямовано 514 514,0 тис.грн. або 80,7 відсотка від загальної суми видатків за цей період. На виплату заробітної плати з нарахуваннями за звітній період спрямовано        262 050,1 тис.грн., що складає 41,1 відсотка загальної суми видатків.

Виконання захищених статей видатків в розрізі місцевих бюджетів за 2018 рік подано в додатку 6.

За звітній період бюджетними установами району спожито енергоресурсів та комунальних послуг на 16 926,6 тис.грн., що складає 81,5 % від затверджених призначень на оплату комунальних послуг та енергоносіїв поточного року.

Видатки на утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за загальним фондом виконано у сумі 10 865,3 тис.грн., що складає 93,9 % до уточненого плану цих видатків (11 569,1тис.грн.), по спеціальному фонду спрямовано 40586,8 тис.грн. що складає 97,2% до уточненого плану цих видатків (41 764,3тис.грн.).

На будівництвота регіональний розвитокспрямовано видатків у сумі 30 733,1тис.грн.при уточненому річному плані 74 530,5 тис.грн. або 41,2 %.

Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання склали 1 642,0 тис.грн. або 100 % до уточненого плану на рік.

На охорону та раціональне використання земель за 12 місяців 2018 року спрямовано коштів у сумі 1704,9 тис. грн., при уточненому плані 1811,8 тис.грн., що складає 94,1%).

Видатки цільового фонду по охороні навколишнього природного середовища склали 56,5 тис.грн. при уточненому плані 390,8 тис.грн. або 14,5%.

Залишки коштів спеціального фонду на рахунках місцевих бюджетів подано в додатку 7.

Дебіторськазаборгованістьпозагальному фонду бюджету станом на 01.01.2019 р. становить 1,3 тис.грн. по Ужгородській районній раді по оплаті за електроенергію, що не була відшкодована орендарями (прострочена).

Станом на 01.01.2019 року сума кредиторськоїзаборгованості загальногофондубюджету складає 5 804,3 тис.грн. в тому числі:

- по соціальному захисту та соціальному забезпеченню в сумі 5 804,3 тис.грн.,з них5602,7тис.грн.-заборгованість державногобюджетупосубсидіях населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу; по пільгах на оплату житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян; по субсидіях населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальнихпослуг ; по пільгах на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян; та 201,6 тис. грн. – прострочена заборгованість за 2015 рік - компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян, що може бути погашена лише згідно відповідних судових рішень.

Дебіторська заборгованість по спеціальному фонду бюджету на кінець 2018 року складає 9,7 тис. грн., в тому числі:

- 4,9тис.грн. – по КЗ „Ужгородська районна лікарня” заборгованість з податку на додану вартість, яка виникла відповідно до статті 200 Податкового кодексу України;

-  4,8 тис.грн. по Сторожницькій сільській раді (прострочена) – будівництво ШПРГ та газопроводу низького тиску – заборгованість виникла за наслідками ревізії КРУ в Ужгородському, В.Березнянському, Перечинському районах та м. Чоп з окремих питань фінансово – господарської діяльності в Сторожницькій сільській раді за 2007-2009 рр. Для усунення заборгованості сільська рада направила лист-вимогу боржнику на погашення заборгованості та звернулась до Ужгородської міжрайонної прокуратури, яка в свою чергу подала документи по ВАТ «Закарпатгаз» в суд. На даний час судове рішенняне прийнято.

Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду станом на 01.01.2019 р. відсутня.