СКИНУТИ

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується

Розпорядження голови райдержадміністрації 07 березня 2014 №61„Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації”.

2. Назва   виконавця    заходів    з   відстеження

Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр) Ужгородської   районної державної адміністрації.

3. Підстава для дослідження

Підставою для періодичного дослідження є дотримання вимог чинного законодавства України, а саме: ст.10 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

4. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття розпорядження є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг представниками органів, які надають адміністративні послуги в Ужгородському районі шляхом створення та функціонування Центру, що дозволить:

‒ забезпечити отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг в одному приміщенні за принципом „єдиного вікна” у чітко встановлені строки;

‒ організувати надання адміністративних послуг у найкоротший строк, в комфортних умовах та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

‒ спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшити якість їх надання;

‒ забезпечити вільний доступ суб’єктів звернень до інформації про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються в Центрі;

‒ удосконалити взаємодію виконавчих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом „організаційної єдності”.

5. Строк виконання заходів з  відстеження

10 березня 2015 року – 09 березня 2018 року.

6. Тип відстеження  (базове,  повторне  або періодичне)

Періодичне.

7. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення періодичного відстеження використовувався статистичний метод одержання даних, отриманих за результатами моніторингу діяльності Центру.

8. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась    результативність, а також способи одержання даних

Для проведення відстеження результативності зазначеного розпорядження були визначені наступні прогнозні показники:

‒ кількість суб`єктів надання адміністративних послуг, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги через Центр;

‒ кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр;

‒ середній термін розгляду звернення;

‒ кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр.

9. Кількісні та якісні показники результативності:

Для відстеження результативності регуляторного акта використовувалась інформаціяна основі аналізу даних, отриманих шляхом моніторингу діяльності Центру надання адміністративних послуг

з/п

Показники

Кількісні та якісні значення

Повторне відстеження

Періодичне відстеженні

1

Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг

10

13

2

Кількість адміністративних послуг що надаються у центрі

48

94

3

Середній термін розгляду звернень

10-20 хв.

10-20 хв.

4

Кількість суб’єктів звернень

1726

31498

За досліджуваний період до Центру звернулось 31 498 одержувачів адміністративних послуг.

Адміністративні послуги надавались такими суб’єктами надання:

- головним територіальним управлінням юстиції у Закарпатській області;

- відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації;

- відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації;

- управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації;

- департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації;

- відділом в Ужгородському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області;

- сектором у Закарпатській області Державного агентства водних ресурсів України;

- управлінням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Ужгородському районі;

- головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області;

- Закарпатським обласним управлінням лісового та мисливського господарства;

- Ужгородським міськрайонним відділом Управління ДСНС України у Закарпатській області;

Всього надано 31 498 адміністративних послуг.

Надано понад 1 240 консультацій.

Адміністративні послуги надаються прозоро в межах визначених термінів.

10.Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Даний регуляторний акт – розпорядження голови райдержадміністрації 07 березня 2014 № 61 „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації” визначив порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру – адміністратора, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг.

Надання адміністративних послуг через адміністратора за принципом „єдиного вікна” дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень адміністраторами Центру, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень.

За результатами здійснення заходів з періодичного відстеження встановлено, що суб’єкти звернень при отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, не несуть додаткових витрат. В Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.

 

В.о. голови державної адміністрації                                                                                                                                                                 О.-В. Гарновдій

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Часлівецької сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Дубрівської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Галоцької сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Холмківської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Киблярівської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Коритнянської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Р.Комарівської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Пацканівської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Соломонівської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Сюртівської сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Тарнівецької сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Тийгласької сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Великогеєвецької сільської ради

Тарифи на послуги з вивезення та захоронення ТПВ Яроцької сільської ради

1

Вид регуляторного акта

Розпорядження голови Ужгородської районної державної адміністрації

2

Назва регуляторного акту

Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок

3

Дата прийняття

07.10.2013р.

4

Номер

291

5

Назва виконавця заходів з відстеження

Юридичний відділ апарату райдержадміністрації

6

Цілі прийняття акта

Розпорядження підготовлено відповідно до статей 6, 21, 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” з метою реалізації вимог статті 128 Земельного кодексу України, законів України „Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, „Про оцінку земель”, постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 року № 381 „Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності”, удосконалення порядку залучення суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів господарювання на конкурсних засадах, а також з метою визначення процедури конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які підлягають продажу громадянам, фізичним особам-підприємцям та юридичним особам.

7

Строк виконання заходів з відстеження

жовтень 2015 року

8

Тип відстеження

Повторне

9

Методи одержання результатів відстеження

Статистичні

10

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержаних даних

Зазначене розпорядження розміщене на офіційному веб-сайті Ужгородської райдержадміністрації. Зауваження та пропозиції стосовно змісту регуляторного акта не надходили.

Головним чинником результативності дії цього регуляторного акта є прозорість процесу проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок

11

Кількісні та якісні значення показників результативності

Аналіз результативності базового та повторного відстеженнядії регуляторного акта свідчить, що процес проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок відбуватиметься прозоро завдяки здійсненню публікацій та інформування суб’єктів господарювання в засобах масової інформації щодо підготовки та проведення конкурсу.

12

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Реалізація регуляторного акта дозволить визначити єдиний порядок проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.

Голова районної адміністрації                                                       А. Синишин

  1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується

Розпорядження  голови  райдержадміністрації  07 березня 2014    №  61„Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації”.

2.  Назва    виконавця    заходів    з     відстеження

Центр   надання   адміністративних    послуг  (далі – Центр)  Ужгородської    районної державної  адміністрації.

3. Цілі    прийняття    акта

Основними цілями прийняття розпорядження є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг представниками органів, які надають адміністративні послуги в Ужгородському районі шляхом створення та функціонування Центру, що дозволить:

           ‒забезпечити отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг в одному приміщенні за принципом „єдиного вікна” у чітко встановлені строки;

        ‒організувати надання адміністративних послуг у найкоротший строк, в комфортних умовах та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

           ‒спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшити якість їх надання;

      ‒забезпечити вільний доступ суб’єктів звернень до інформації про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються в Центрі;

     ‒удосконалити взаємодію виконавчих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом „організаційної єдності”.

4. Строк   виконання   заходів   з    відстеження

07 березня 2014 року –  07 березня 2015 року.

5. Тип    відстеження   (базове,   повторне   або   періодичне)

Повторне.

6. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення повторного відстеження використовувався статистичний метод одержання даних, отриманих за результатами моніторингу діяльності Центру.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Для проведення відстеження результативності зазначеного розпорядження були визначені наступні прогнозні показники:

‒ кількість суб`єктів надання адміністративних послуг, які за принципом організаційної єдності надають адміністративні послуги через Центр;

‒ кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр;

‒ середній термін розгляду звернення;

‒ кількість звернень суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, що надаються через Центр.

8. Кількісні та якісні показники результативності:

Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі аналізу даних, отриманих шляхом моніторингу діяльності Центру

з/п

Показники

Кількісні та якісні значення

1.

Кількість суб’єктів надання адміністративних послуг

9

2.

Кількість адміністративних послуг що надаються у центрі

48

3.

Середній термін розгляду звернень

  10-20 хв.

4.

Кількість суб’єктів звернень

1726

За досліджуваний період до Центру звернулось 1726  суб’єктів звернень, з них – 185 суб’єктів господарювання до державного адміністратора, та 1541 – до адміністратора Центру.

Адміністративні послуги надавались такими суб’єктами надання:

- відділом містобудування та архітектури райдержадміністрації;

- відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації;

- управлінням  соціального захисту населення райдержадміністрації;

- управлінням Держземагентства в Ужгородському районі;

- управлінням ветеринарної медицини в Ужгородському районі;

-      Ужгородським міжрайонним Управлінням Головного управління Держсанепідслужби у Закарпатській області;

- департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації;

- Закарпатським обласним управлінням лісового та мисливського господарства;

- Ужгородським міськрайонним відділом Управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Закарпатській області.

Усього надано 1726 адміністративних послуг, з них 177 документів дозвільного характеру.

Надано понад 101 консультацію.

Адміністративні послуги надаються прозоро із дотриманням термінів, визначених законодавчими актами.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Даний регуляторний акт - розпорядження голови райдержадміністрації07 березня 2014 № 61 „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання  адміністративних послуг  райдержадміністрації” чітко визначив порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру – адміністратора, державного адміністратора, територіальних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, їх посадових та службових осіб, задіяних у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі.

Надання адміністративних послуг через адміністратора, державного адміністратора за принципами „єдиного вікна” та „організаційної єдності” дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі за встановленим графіком, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру, адміністративних органів та суб'єктів звернень, а також формуванню в суспільстві позитивного іміджу влади.

За результатами здійснення заходів з повторного відстеження встановлено, що суб’єкти звернень при отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, не несуть додаткових витрат. В Центрі суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора, державного адміністратора, представників суб’єктів надання адміністративних послуг, що значно скорочує його часові та фінансові витрати.

Т.в.о. голови державної адміністрації                                                        А. Тимченко

 

П Л А Н – Г Р А Ф І К

проведення заходів з відстеження результативності регуляторних актів  на 2015 рік

№ п\п

Дата та № регуляторного акта

Назва

регуляторного акта

Вид відстеження

Структурний підрозділ, відповідальний за проведення відстеження

Строк виконання заходів

Вид даних

1.

07.10.2013

№ 291

„Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок”,  розпорядження голови Ужгородської РДА

Повторне

Юридичний відділ

райдержадміністрації

вересень

Статистичні дані

Заступник начальника управління - начальник

відділу     соціально-економічного     розвитку,

інвестиційної діяльності та туризму управління

економічного   розвитку, житлово-комунального

господарства та цивільного захисту райдержадміністрації                                     Л.Москалюк

                                                                                                                      

П Л А Н

діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

Ужгородської райдержадміністрації на 2015 рік

п/п

Вид

регуляторного акта

Назва

регуляторного акта

Обгрунтування необхідності прийняття

Строк

підготовки

Підрозділ, відповідальний за розробку

1

Проект розпорядження голови райдержадмі-ністрації

Про затвердження переліку адміністратив-них послуг та документів дозвільного характеру, які надаються через центр надання адміністративних послуг райдержадмі-ністрації

Прийняття регуляторного акта забезпечить: створення зручних і сприятливих умов для отримання адміністративних послуг суб’єктами звернення; удосконалення взаємодії виконавчих органів, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг, вільного доступу суб’єктам господарювання та населенню до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості адміністративних послуг

І півріччя 2015 року

Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації

2

Проект розпорядження голови райдержадмі-ністрації

Про деякі питання з організації та проведення конкурсу з визначення підприємства (організації), що здійснює функції робочого органу при проведенні конкурсу щодо перевезення пасажирів на внутрішньорайонних автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району

Необхідність розроблення регуляторного акта полягає у забезпеченні виконання вимог діючого законодавства в частині підготовки матеріалів до засідання конкурсного комітету по перевезенню пасажирів на внутрішньорайонних автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території району проведенням конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу

І півріччя 2015 року

Управління економічного розвитку, житлово-комунального господарства та цивільного захисту райдержадмінстрації

Заступник начальника управління - начальник

відділу     соціально-економічного     розвитку,

інвестиційної діяльності та туризму управління

економічного   розвитку, житлово-комунального

господарства та цивільного захисту

райдержадміністрації                                                                         Л.Москалюк

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта-розпорядження голови Ужгородсткої районної державної адміністрації 07.10.2013 № 291 „Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок”

 

     

1

Вид регуляторного акта

Розпорядження голови Ужгородської районної державної адміністрації

2

Назва регуляторного акту

„Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок”

3

Дата прийняття

07.10.2013р.

4

Номер

№ 291

5

Назва виконавця заходів з відстеження

Юридичний відділ апарату райдержадміністрації

6

Цілі прийняття акта

Розпорядження підготовлено відповідно до статей 6, 21, 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” з метою реалізації вимог статті 128 Земельного кодексу України, законів України „Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, „Про оцінку земель”, постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 року №381 „Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності”, удосконалення порядку залучення суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів господарювання на конкурсних засадах, а також з метою визначення процедури конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, які підлягають продажу громадянам, фізичним особам-підприємцям та юридичним особам.

7

Строк виконання заходів з відстеження

Жовтень 2014 року

8

Тип відстеження

Базове

9

Методи одержання результатів відстеження

Статистичні

10

Дані та припущення, на основі якихвідстежувалася результативність, а також способи одержаних даних

Зазначене розпорядження розміщене на офіційному веб-сайті Ужгородської райдержадміністрації. Зауваження та пропозиції стосовно змісту регуляторного акта не надходили.

Головним чинником результативності дії цього регуляторного акта є прозорість процесу проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок

11

Кількісні та якісні значення показників результативності

Аналіз результативності базового відстеження дії регуляторного акта свідчить, що процес проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок відбуватиметься прозоро завдяки здійсненню публікацій та інформування суб’єктів господарювання в засобах масової інформації щодо підготовки та проведення конкурсу.

12

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Реалізація регуляторного акта дозволить визначити єдиний порядок проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок.

Голова державної адміністрації                                         М. Коваль-Мазюта

Назва регуляторного акту:

   Розпорядження  голови Ужгородської   районної  державної адміністрації

№ 331 від 26.07.2010 року «Про затвердження цін на роботи (послуги) що виконуються архівним відділом Ужгородської районної державної адміністрації».

Назва виконавця заходів з відстеження:

   Архівний відділ Ужгородської районної державної адміністрації.

 Цілі прийняття акта:

   Розв’язати проблему недостатнього фінансування архіву  на необхідні видатки, надати можливість архівному відділу самому заробляти кошти, які необхідні для функціонування установи.

Строк виконання заходів з відстеження:

45 днів (липень, серпень)

Тип відстеження:

    Періодичне відстеження.

Методи одержання результатів відстеження:

    Статистичні дані.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася  результативність, способи     одержання даних:

    Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу всіх факторів : розміру  коштів, які надійшли від надання послуг, що виконуються архівним відділом,  фінансових можливостей державного бюджету на утримання архіву,

    Були використані показники: фінансова звітність про надходження та використання коштів спеціального рахунку   за надання архівних послуг, фінансово-економічні показники щодо фінансування з державного бюджету  на утримання управлінь та відділів райдержадміністрації ( в тому числі архівного відділу) .

Кількісні та якісні значення показників результативності:

    Протягом 2011-2014 років на спеціальний рахунок райдержадміністрації  від надання платних архівних послуг надійшло 23145 грн., які були використані на зміцнення матеріально - технічного забезпечення архіву та частково  були покриті фактичні витрати на утримання архіву за рахунок зменшення надходжень фінансування  з бюджету України.   

          

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

     Регуляторний акт не потребує змін чи доповнень, реалізація його положень дасть позитивну динаміку в діяльності та   розвитку архівної галузі району.

Ужгородська районна державна адміністрація розробила проект розпорядження „Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг та Регламенту центру надання адміністративних послуг”.

          Проект розпорядження Ужгородської районної державної адміністрації визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

          Зауваження та пропозиції щодо даного проекту розпорядження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань просимо подавати протягом одного календарного місяця з дня оприлюднення проекту розпорядження за адресою:

Ужгородська районна державна адміністрація, 88017, м.Ужгород, вулиця Загорська,10, e-mail: uzh_rda@meta.ua.

Проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу буде оприлюднено не пізніше 5 робочих днів з дня оприлюднення даного оголошення шляхом розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації в мережі Інтернет - www.uzh-rda.gov.ua, в рубриці „Регуляторна політика”.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються у письмовому та/або електронному вигляді, телефонному режимі (0312) 61-53-18.

Ужгородська районна державна адміністрація

21 листопада 2013 року